B.2:Asansör

25 3 35
                                    

Selam askolarrrrr

Bu bölüm esas erkomuz ile ilk
Karşılaşmayı okuyucazzzzz

B.2:Asansör

~"günaydın"

Sabah uyandım ve elimi yüzümü yıkadım. Öykünün odasına gittiğimde telefonunda bir şey yapıyordu. "günaydın" diyerek geldiğimi belli ettim, "günaydın" dedi. "Ahmet amca yok mu göremedim" dediğimde "o evde olmaz genelde erkenden gitmiştir, gel biz kahvaltımızı edelim" dedi ve mutfağa doğru yürümeye başladı.

"ekmek yok, sen fırından alabilirmisin??" diyerek bana sordu "olur gidiyim" dedim ve ceketimi aldım evden çıktım ayakkabımı giyerken karşı dairenin kapısı açıldı. Nezaketen günaydın diyip asonsör düğmesine bastım.

"günaydın" diyen sese döndüm, siyah hafif kabarık saçları vardı saçlarının rengini almış bir gözleri vardı, bu yakışıklılığın karşısında, pembe hellokitty li pijamam ile durmam ayrı bir ironi. Asonsörün kapısını açtı ve benim girmemi bekledi.

"sizi daha önce görmedim yeni mi taşındınız?" diyerek bana soru yönetti "hayır, arkadaşımı ziyarete geldim" dedim. "siz öykünün mü arkadaşısınız" diye tekrar soru sordu,"öyküyü tanıyormusunız?" dedim "yani kısmen 2-3 defa karşılaştık" dediğinde kafa sallamak ile yetindim.

Neden bu asonsör bu kadar yavaş derken asonsör durdu. "neden kapı açılmıyor" diyip kapıyı zorladım, ama olmadı "ben böyle işe" dedi ve ağzında bir küfür savurdu. "telefonumda evde kaldı" diyerek yakındım "benimkisi de bozuk telefoncuya götürüyodum" dediğinde içimden şansımı hamile bırakmak ile meşguldüm.

Aradan ortalama 10 dakika geçti ama ne gelen var ne giden. "medem çıkamıyoruz tanışalım, ben ateş" dedi ve elini uzattı,elini sıktım ve "bende eylül, memnun oldum".

"sana şey sorucam ama yanlış anlama ben aşırı sabırsız ve meraklı bir insanım" dedim ve cevabını bekledim "tabi sor neden yanlış anlıyım ki" dedi. "şey sorucam adın neden ateş. Sanki bir anlamı var gibi geldi bana"dedim ve cevabını bekledim. Salak neden çocuğa böyle bir soru sorarsın ki

" annem burçlara aşırı inanır, bende ateş burcuyum. annem burcum ile aynı isimde olmamın benim için iyi olacağını düşünmüş. Senin ismin neden Eylül?" dedi
"yani klasık çoğu Eylül isimli olan kişilerde olduğu gibi, Eylül ayında doğdum" dediğimde kafasını salladı ve "az çok belliydi zaten" dedi.

"Eylül ayında doğdum dedin, hangi gün?" dediğine biraz şaşırdım "24 Eylül. Galiba nezaketen benim de sormam gerek" dedim "galiba" dedi ateş "senin doğum günün hangi gün?" dediğimde "25 temmuz benimki" diyerek cevap verdi.

Asansörün kapısı açıldı ve dün gelirken gördüğüm görevli kapıda belirdi. "gençler şarteli kapatmak zorunda kaldık. Asansörü kontrol etmemişiz hata bizim. Özür dileriz" dediğinde "sorun değil erkan abi. Bizde tanışmış olduk eylülle" dediğinde dehşete ateşe baktım. NE GEREK VARDI ŞİMDİ BUNU SÖYLEMEYE.

Bindan çıktım ve fırına doğru yürümeye başladım. ekmeğimi aldım ve yan tarafta olan bim e girdim. Çikolata olan reyona girdim ve alacağım çikolataya baktım. Kim bunu yükseğe koydu ki??? Derken yanımda ateşi gördüm. Cikolata kutusuna uzandı ve bana uzattı. 1.69 olsam bile bu çocuğun yanında cüce kalmıştım. Teşekkürümü ettim

Sanal arkadaşım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin