Mrb bne celdum
Oy verip yorum yapmayı unutmayınnn✨✨✨
B.5:proje Ödevi
~özür dilerim. Senin aklında kötü bir anne olmak istemezdim"annene sakın söyleme. Yıllardır seni geride tutmak için çabaladı, ama öğrendiğini sakın söyleme." dedi. Bu sefer merakımı içimde saklıyıcam, hiçbir şey yapmayacağım.
Zile bastık ve annemin kapıyı açmasını bekledik. "hoş geldin kuzum" dedi ve annem bana sarıldı "hoş buldum annem" dedim ve odama geçtim .
----
"kızım hadi kalk artık akşam oldu" dedi 91664948. Kez annem "tamam geliyorum, sizde sorularıma cevap vericeksiniz " dedim. Annem odadan çıktı ve "hızlı olursan cevabını alırsın" diye seslendi ve gitti.
Annemin peşinden salona girdim. "baba artık anlatın ne olduğunu" dedim tekrar. "kısa ve net konuluşucam"dedi babam. Ben kafa salladıktan sonra konuşmaya başladı.
" Eylülüm artık büyüdün ve sana göre kirli ama bizim için koruma amaçlı yaptığımız şeyleri biliyorsun"dedi."yavuz sus" diyerek lafa atladı annem. "inci Eylül de bir şeyleri bilmeli. Benim kendi kızım ban düşman büyüsün istemem" dedi ve başladı anlatmaya.
"sen, bize öyküye ulaşamadım Ankaraya gidelim demeden önce. Bir arkadaşım bize yemeğe gelmişti. Aslında benim dostum değil düşmanımmış, bizim hastanede bir ara bağzı doktorlar yanlış tadavi uygulanmıştı belki hatırlarsın" dediğinde
Kafa salladım."işte o zaman onun karısı yanlış tedaviden ölmüş. Onun kızı bizden intikam için senin çayına fare zehiri katarken yakaladık" dediğinde kaşlarım çatıldı.
"annen orda bi anlık refleks ile kızın kafasına elinde bulunan benim çay bardağımı vurunca, kız bayıldı.onlarda zaten yatılı misafir olduğu için odasına götürüp bağladık" dediğinde şaşkınlığın zirve evresindeydim.
"kıza pansuman yapıp tehdit ettik. Ama kız ailesine anlatmış onlarda bir kaç kişi daha toplamış -ortalama 50civarı kişi- her yerde hep birden birden seni arıyorlardı"
"bende kızı kaçıyıp seni rahat bırakmalarını istedim" dedi annem. Babam da bu beklemiyordu ki o da şaşırdı.
"sonra kız evine gittiğinde ailesi geri çekilmişti ama, annesi dün aradı senin ellerinde olduğunu söyledi" dedi.
"sen babanın yanında olduğun için umursamadım ama senin kafana silah dayalı bir şekilde fotoğraf attılar." dediğinde gözleri dolmaya başladı.
"sana bir şey olacak diye çok korktum. İkinizi de aradım ama telefon hattım bloke edilmişti" dediğinde bana doğru yaklaştı ve adımları önümde durduğunda, diz çöktü.
"yemin ederim onca kirli işi senin için yaptım. Özür dilerim, senin aklında kötü bir anne olmak istemezdim" dedi ve bana sarılarak ağlamaya başladı.
----
Aradan saatler geçti. Annem benim odama geldi ve yanıma yattı, ne o konuştu ne de ben. Anneme döndüğümde uyuduğunu gördüm ve elime telefonumu aldığım gibi bildirim geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal arkadaşım
ChickLitKarşı komşunun arkadaşı eylül ile konuşmaya başlayan ateş bilmiyordur ki eylül'ün ilk ve tek sanal arkadaşı olmuştur ×kitap her ince ayrıntısına kadar bana aittir ×kitap her kelimesi kurgu olup yaşanan olaylarla bir alakası yoktur