B.3:kanlı Eller

16 3 5
                                    

Selamm bölüme hazırmıyızzz

Bu arada bana bölüm kısa diye kızmasın kimse, bu hafta 3 bölüm atıcam hatta belki 4

Neyse

Bu arada bir kaç saat sonra asırı felaketi'nin üzerinden tam 1 YIL geçmiş olacak

Ben kayserili olarak bile korkudan kriz geçirecek noktaya gelmiştim. Allah bir daha böyle bir acı yaşatmasın

Ana karakterimiz Eylül çünkü ilk ve tek sanal arkadaşım Hatay'daki bir bina molozları arasında savaş verdi. 1 YIL oldu ulaşamıyorum umarım hayattadır.

Neyse bölüm sonunda da konuşma yapıcam gene okursunuz.


B. 3:kanlı eller

~"herkes o kadar da masum kalmamayabilir'

"SENİ?" dedim yüksek çıkan sesimle. "beni?" dedi ve kahkaha atmaya başladı "evet" dedim ve elimdeki bıçağı kalbinin üzerine getirip içeri doğru ittim.

Ellerim kan içinde kalmıştı.

Korkudan elim ayağım titriyordu ben adam öldürdüm.

Ben adam öldürdüm

Ben adam öldürdüm

BEN ADAM ÖLDÜRDÜM

BEN

BEN YAPTIM

BİR CANA KIYDIM

Öykü yere çökmüş ağlıyordu. Benden mi korktu oysa ben onun için yaptım.

"korkuyomusun benden?"

Cevap yok

"Öykü konuş"

"ÖYKÜ" diye bağırdığında, evin kapısı anahtar ile açıldı. Siktir

Ateş "Eylül, Öykü?" diyerek endişeyle içeri yanımıza geldi. "sen nasıl girdin" diye sordum "anahtar kapının üstünde kalmış. Sesler duyunca koştum geldim" dediğinde kafa salladım. "bu kim?" diyerek yerde yatan efeyi gösterdi.

ANANI SİKİYİM BEN EFEYİ ÖLDÜRDÜM VE ATEŞ HİÇ TEPKİ VERMİYO HAY BÖYLE işin garip yani tek tepki vermeyen ateş değil. Sende her gün adam öldürüyor gibi davranıyorsun biraz öyle oldu gibi.

"efe" dedim

"efe?" diyerek beni tekrarladı

"öyküye tecavüzde bulunmaya çalışmıştı"

Kafasını salladı ve efeyi biraz yitti öykünün yanına gitti. "öykü, odana geç hadi iyice yat dinlen" Ateşi dinleyip kafasını salladı ve odasına gitti.

"öyküye ne olacak, efeyi ne yapacam, katil mi oldum şimdi, kan kokusu da çıkmaz offf" dedim ve derin bir nefes aldım

"hangi sorudan başıyım?" dedi

" sırası ile" dedim dalgasına

"öncelikle arkadaşına kıyman gerekiyor. Yani psikoloğa gittiğini söylemiştin, eğer bu konu hakkında konuşursa bunun rüya olduğunu söyle hatta psikoloğa bile öyle söyle." dedi. Ben hâlâ öküzün trene baktığı gibi bakıyordum.

"daha sonra efeyi ben hallederim. Ve evet katil sayılırsın" dediğimde ofladım.

"oflama öyle herkes o kadar da masum kalmayabilir". "kan kokusu çıkar ortalama 3-4 saat aralığında" dediğmde tek düşündüğüm katil olup olmadığını sorgulamak oldu.

"merak etme katil değilim" dedi ben hâlâ bir şey anlamadım

"bana bir kova, içine sıcak su koy. Sonra içince bulaşık deterjanı ve çamaşır suyu dök." dedi "emredersiniz kaptan" dedim ve temizlik odasın gittim,istediklerini aldım.

-----

Efeyi poşetşedik, evi temizledik, oda kokusu sıktım koku geçsin diye ve Ateş arkadaşını arayıp kamera görüntülerini komple sistemden sildirdi.

"ben duşa giyorum, sende git" dediğimde dudağının yanı kıvrıödı (4 defa yanlış yazdım düzeltmiyorum. Küstüm )

"beraber duş alabiliriz ev boş annem yok?" dedi.

"Hım tabi tabi , sen git efeyi yok et. Sonra bir yere gidelim. Plan yapalım" dedim

"iyi o zaman gidiyorum"

"git"

"gidiyorum bak"

"hadi git artık"

----

Akşam bi kafede oturduk kahve içtik. Yanımızda öykü de geldi. Bu yüzden konuşamadık.

Öykü "bakın öyle bir rüya gördüm ki. Eylül Efeyi kalbinden bıçalıyodu. Bende ağlıyordum " dedi ve o sırada içtiğim kahve boğazımda kaldı. Ben öksürürken Ateş sırtıma vuruyordu.

"yanlış bir şey mi dedim?"

"yok öykü sadece Eylül, birden içti" dedi Ateş.

Telefonuma gelen mesaj ile yerimde doğruldum.

"benim acil çıkmam lazım"

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Selam

Hepimiz tekrar başı sağ olsun.

İyi günler

07.02.24💔

18. 37🕦

Sanal arkadaşım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin