~ Yazım hatam varsa özür dilerim
I.n'den
15 dakikalık bir öğle tenefüsüydü . Benim de her öğle tenefüsünde yaptığım bir şey vardı. Kardeşime bakmak . Evet Arin'i her öğle tenefüsünde kontrol ederdim. Belli biraz kavgacı ya benim kardeşim o yüzden. Bende arkadaşlarımın yanından ayrılıp Arin'nin yanına gittim. Sınıfa girdiğimde sınıftaki çocuklar bir sıranın başına toplaşmış bir şeyler konuşuyorlardı . O çocukların içinde Aria yoktu . Bir dakika bu çocuklar Aria'nın sırasının başına toplanmıştı . Hemen telaşla onların yanın gittim. Çocukları kenara itip ne olduğuna baktım. Gördüğüm manzaraya ile şok olmuş bir durumda kalakaldım . Arin yerde yatıyordu . Korkuya kapıldım ne yapacağımı bilemedim . Aklıma onu hemen revire götürmek geldi . Bende hemen onu kucağıma aldım ve revire koşar adımlar ile gitmeye başladım. Ağlamamak için zor tutuyordum kendimi . Ne olmuştu ona ? Neden bayılmış ? diye düşünürken revire varmışdım. Revir doktoru oradaydı çok şükür ki . Hemen müdahale etti . Onu bir yatağa yatırdı ve kontrol etmeye başladı .
Doktor:
Neden bayıldı ?
I.n:
Bilmiyorum sınıfına gittiğimde baygın bir şekilde yerde yatıyordu . Dedim gözlerim dolu bir şekilde . Bir ışıkla gözlerine baktı .
Doktor:
Neyi oluyorsun ?
I.n:
Abisyim .
Doktor:
Anladım sabah evden çıkarken yemek yedi mi ?
I.n:
H-hayır yemedi . Canım istemiyor dedi .
Doktor:
Hmm anladım . Büyük ihtimalle bu yüzden başı dönmüş ve bayılmış . Ben şimdi bir iğne yaparım uyanır birazdan merak etme .
I.n:
Tama-
Müdür:
Ne oldu burada ? I.n oğlum neden bayıldı kardeşin ? Abilerini aradım geliyorlar şimdi merak etme . İyi mi ? Neden bayıldı ?
Doktor:
Merak etmeyin müdür bey o iyi sadece sabah kahvaltı yapmamış o yüzden bayıldı .
Müdür:
Ah be çocuklar . Neden yemedi ki ?
I.n:
Canım istemiyor dedi . Çok ısrar ettik ama yemedin. Arin işte inatçı şey . Hem müdür bey abilerimin neden aradınız ki şimdi ?
Müdür:
Ne olur ne olmaz diye aradım oğlum .Ah bu müdürden gerçekten nefret ediyordum. Sırf abimler buraya bağış yapıyor diye bize fazla ilgi gösteriyordu . Benim de bu hiç hoşuma gitmiyordu . Paragöz insanlardan ne beklersin ki zaten ? Neyse doktor kardeşime bir iğne yaptı bende yanında durdum . Yaklaşık 3 dakika sonra abimler telaşlı bir şekilde gelmişlerdi . Ah hepsini mi aradı gerçekten sadece 1 dakika içinde hepsini aramayı nasıl becerdi bu adam . Gerçekten nefret ediyordum bu adamdan . Yani bide düşünün öyle bir telaşla söylemiş ki en meşgul olan Seungmin abim bile gelmişti . Hemen telaşla hepsi yanımıza geldi .
Felix:
Ne olmuş benim brownime? Neden bayılmış ?
Hyunjin:
Biri mi bir şey yapmış ? Ne oldu anlatsanıza .
I.n :
Abi sakin olun. Arin iyi sadece sabah bir şey yemediği için bayılmış .
Chan:
Ah meleğim o kadar dedik ama yemek ye diye .
Minho:
Ne zaman uyanır peki?
Doktor:
Şimdi uyanır merak etmeyin .Dediğinde gerçekten de Arin yavaş yavaş gözlerini araladı . Hepimiz pür dikkat onu izliyorduk .
Arin'den
Gözlerimi etraftaki sesler ile açtığımda revirdeydim. Bi süre öyle boş boş baktım en son ne olduğunu anlamaya çalışarak . Sonra hatırladım tabi en son başım çok feci bir şekilde dönmüştü. Ama abilerim neden gelmişti ki ? Ah kesin bu lanet olası müdür çağırmıştı. Ondan gerçekten nefret ediyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK DÜŞMAN . STRAY KİDS
FanfictionHiç beklemediğiniz insan size beklemediğiniz acı bir sürpriz yaparsa .............................