3bölüm: # Büyük An#

75 10 11
                                    

~ Yazım hatam varsa özür dilerim.

Arin'den

Kaç saattir uyuyordum gerçekten bilmiyorum. Ama bedenime çökmüş o ağrının gittiğini hissediyorum. Artık bacağımda o ağrı yoktu . Gerçekten krem sürdüğü için mi gitmişti ? Demek ki o kadar da abartılacak bir şey değilmiş . Neyse bir kaç dakika sonra çalışma masamın üzerinde duran  çantamın içinden gelen ses ile irkildim . Daha sonra telefonumun çalmasını anlayıp halsiz bir şekilde yavaşca yataktan kalktım. O an artık yürüye bildiğimi hissettim. Yavaşca gidip telefonumu çantanın içinden çıkardım. Arayan Hyunjin abim di. Hemen telefonu açıp kulağıma tuttum. Telefonda telaşlı bir Hyunjin abimin sesi gelince garipsemedim değil.

📞..........

❤Hyun'um❤( Arin'nin Hyunjini telefona kaydetme şekli) : 
Ha sonunda . Neredesin bebeğim sen ya ?

My everthing❤My everthing❤( Hyunjinin Arin'i kaydetme şekli):
U-uyuyordum abi telefon  çantamda olduğu için duymadım özür dilerim .

❤Hyun'um❤:
Tamam özür dilemeye gerek yok.  Bebeğim benim tekrardan şirkete dönmem gerekti . Bu gün biraz geç gelebilirim işler biraz karıştı burada .

My everthing❤:
Tamam abi söylerim ben şimdi evdekilere .

❤Hyun'um❤:
Yok aşkım onların haberi var . Bu arada sen iyi misin ? Ayağın nasıl ?

My everthing❤:
İyiyim abi. Ayağımda iyi . Seungmin abimin sürdüğü krem iyi geldi .

❤Hyun'um❤:
İyi ol aşkım. Aşkım, benim şuan kapatmam lazım akşama görüşürüz bebeğim. Geç gelirsem bekleme tamam ?

My everthing❤: tamam abi görüşürüz . Seni seviyorum .

❤Hyun'um❤: Bende seni güzelim .

 
.......📞

Telefonu kapatıp çalışma masamın üstüne koydum sonra odamın içindeki banyoya koyuldum. Giderken her ne kadar yatak beni çekse de kendimi yatağa tekrar yatmamak için zorladım ve başardım. Banyoda yüzümü yıkayıp kendime geldikten sonra hala okul unifornalarımda olduğumu fark ettim. Onun için dolaba yöneldim. Ve kendime giymek için bir şeyler çıkardım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.














    (Bunları giyer )

Giydikten sonra aşağı indim. I.n abim de çoktan gelmişti ah gerçekten kaç saat uyumuştum ben ? Bunu bilmek için duvardaki saate baktım. Saat 16: 08 ( şuan bende olan saat) . Gerçekten çok fazla uyumuştum. Aşağı indiğim an Felix abim koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı.  Chan abim ile I.n abim ders çalışıyorlardı . Ama Chan , Felix , I.n abilerim'den  başka hiç birinin evde olmadığını fark ettim. Doğru yani sonuçta benim yüzümden işten çabuk gelmişdiler . Galiba Chan abim ile I.n abim o kadar odaklanmiştılar ki benim buraya geldiğimi fark etmemeiştiler . Onlara baktığımda Chan abimin kıpkırmızı olduğunu gördüm . Gerçekten çok fazla zorluk çekiyordu orada . Bu hallerine kahkaha atmamak için kendimi tutmaya çalıştım . Ama bakın sadece çalıştım .  Bir anda  kahkaha attım. Sonra kendimi durduramadı'm .    Chan abimin yüzüne baktıkça gülesim geliyordu . Ve şuanda bana baktıklarını net hissediyorum.   

GERÇEK DÜŞMAN . STRAY KİDS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin