4.bölüm: # sonu ne olacak#

57 7 5
                                    

~ Yazım hatam varsa özür dilerim.

Seungmin'den

Chan:
Ne oldu Seungmin ? Seungmin ??? Oğlum ne oluyor söylesene ?

Seungmin:
C-Chan h-hyung lütfen Arin 'i eve gönder sonra s-söyleyeyim .

Chan:
Oğlum ne oldu anlat işte .

Seungmin:
H-hyung lütfen dediğimi yap ve diğerlerini de buraya çağır.

Chan:
Yemin ederim kalp krizi geçirteceksiniz  siz bana . Tamam dur Mark'ı arayayım gelip  alsın Arin'i .

Diyip dışarı çıktı Chan hyung . Bende yerdeki kağıdı alıp tekrar tekrar inceledim. Yaklaşık 3 dakika sonra Arin ile Hyunjin odaya daldı . Bende hemen kendimi toparlamaya çalışdım.

Arin:
Abi ne oldu ? Çıktı mı sonuçlar ?

Seungmin:
E-evet çıktı çıktı

Arin:
Nedir sonuç ? Ve senin sesin neden titriyor ?

Seungmin:
Ha benim sesim titriyor ? Yok ya . Neyse sonuçlar çıktı Arin maaşalah  turp gibisin .

Arin:
Ben dedim ya ben dedim benim hiç bir şeyim yok diye . Ne güzel bu gün evde  uyuyacaktım ya . Boşuna geldim ki ben  .

Hyunjin:
UyuyacaktınTam tersi okula gidecektin hanımefendi .

Arin:
Bi kerede bırak güzel hayal kurayım be abi . Ne olur ki sanki rahat bıraksan ?

Hyunjin:
Tamm tamam uzatma ya .

Arin:
Tamam be .

Tam o sırada odaya Chan hyung telaşlı bir şekilde girdi . O da benim gibi çok telaşlanmışdı . Ne oldugunu hemen öğrenmek istiyordu . Ama ben bunu Arin buradayken söyleyemem . Ama o da kendini toparlamak zorundaydı . Ki bunu anlamışdı ki kendini toplamaya çalışdı o da .

Chan:
Arin abicim şimdi Mark gelip seni alacak sonra da eve götürecek .

Arin:
E beni Hyunjin abim bırakırdı ?

Chan:
Hyunjin'nin bana yardım etmesi lazım meleğim o yüzden

Hyunjin:
Ne yardımı ya ?

Chan :
Gidince görürsün

(...)

Yaklaşık 30 dakika sonra Mark gelmiş ve Arin'i eve götürmüştü . Zaten hepsi de gelmişti . Ama bir kişi hariç yani I.n . Çünkü I.n 'nin Arin'e söylemek gibi bir ihtimali vardı . O yüzden söylemeyeceğim(z) ona . Ama ben bu durumu onlara bile nasıl anlatacağım bilmiyorum gerçekten . Ah tanrım lütfen bana  yardım et .

Minho:
Ne oldu Seungmin ? Niye çağırdın bizi buraya ?

Han:
Ciddi bir şey yoktur inşAllah ?

Seungmin:
Durum ciddi'den  daha da öte maalesef

Changbin:
Ne oldu oğlum söylesene ? Çıldırtma lan adamı ?

Felix:
A-Arin'e mi bir şey oldu yoksa ?

Seungmin:
Evet maalesef .

Hyunjin:
Ne ? Ne oldu Seung söylesene ya ?

GERÇEK DÜŞMAN . STRAY KİDS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin