Tatil bitmişti, müdür ve müdür yardımcısı değişmişti, kitaplar dağıtılıyordu, Akifle Asude tatilden önce ayrılmışlardı, fakat ben Akifi hâlâ çok seviyordum ama onu artık arkadaş olarak görmek istiyordum ama yapamıyordum, herşey değişsede ona karşı hislerim asla değişmiyordu ve Akifle sürekli arkadaş olmak istiyordum ama o kabul etmiyordu, günlerce böyle geçmişti, Akife platonik ve takıntılı olduğum için derslerim hiç iyi değildi, Eda, Yağmur ve Zeynep onlara bir iyilik yapmıştım, bana iyi davranmaya başlamışlardı Bir süre onlarla takılmıştım neredeyse arkadaş gibi olmuştuk, fakat beni kullandıklarını farketmiştim artık onlarla takılmayı bırakmıştım ve onlar tam bir kekoydu yani kekolarla takılmıştım, ertesi gün ilk ders fen bilimleriydi ve bende küçük renkli yuvarlak çikolatalar getirmiştim, ben Edaya vermiştim Eda öğretmene ikram etmişti o çikolatadan Akifte istemişti ama benim getirdiğimi bilmiyordu, Eda Akife vermemişti o sırada vermedi diye üzülmüştüm gözü ummaması için ertesi gün tekrar çikolata getirmiştim Akif kapıda bekliyordu yanına gittim ve hepsini vermiştim.
Ayşegül: Akif, dün Eda sana çikolata vermemişti gözün ummasın diye getirdim yanlış anlama yani.
Akif: Tamam, sağol.Nedense içimde bir mutluluk oluşmuştu
Ertesi gün, servisten indikten sonra markete gitmiştim cips almak için 2 tane almıştım, çantama koyup okula gitmiştim,
2.teneffüs açıp yiyordum, Akif yanıma gelmişti cipsiden istemiştiAkif: cipsiden verir misin, hatta şöyle yapalım ben cipsinin parasını vereyim paketi bana ver olur mu?
Ayşegül: olur.
Akif: tamam bekle.Akif parasını verip cipsi paketini almıştı, ona bir şey satmış gibi olmuştum..
Devam edecek...
Instagram: lorissa_julia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Bir Aşığın Hayatı~
Romance15 yaşındaki kızın 7.sınıftan 9.sınıfa kadar unutamadığı hoşlandığı erkek, 8.sınıf 2.dönemde kızın ailesi hoşlandığı çocuğu öğreniyor. (Gerçek hayattan esinlenmiştir.)