İstanbuldayken Ezgi diye bir arkadaşım vardı ve Akife istek attırmıştım, Ezgiye çok samimi davranmıştı, kıskanmıştım ve Konuşmalara bakmak için Ezginin hesabına girmiştim, benim hakkımda "Kalpsiz" diye dedikodu yapmıştı buna üzülmüştüm, bir kaç sonra Hazal diye bir fake hesap açtım ve puanımı biraz yükseltip Akife istek attım, Akifte isteğimi kabul etmişti.
Hazal: Sa
Akif: As
Hazal: naber
Akif: iyiyim cano sen?
Cano deyişinden azıcıkta olsa etkilenmiştim ama bir düşününce her kıza cano dediğini hatırladım
Hazal: bende iyiyim.
Akif: iyiErtesi gün, günaydın yazmıştım ama biraz geç cevap vermişti, sanada dedikten sonra.
Akif: ee nasılsın asko?
Hazal: iyiyim sen nasılsın?
Akif: iyiyim bende.Ben asko demedim ağır başlı olmak istedim ama sonradan kendimi kaptırdım, sanki Akif beni seviyormuş gibiydi ama sanaldan birini sevmesi imkansızdı, çünkü sanaldan asla sevgili yapmaz.
Ben Akifle iyi anlaşıyordum ve bayağı samimiydik.
Birgün Akiften yüzünü istedim sanki onun yüzünü bilmiyormuş gibi.Hazal: Akif, yüzümüzü atalım mı?
Akif: ok ama ss yok
"Akif yüzünü Atar"
Hazal: tamam.
"Hazalda yüzünü Atar"Akif bir kaç gün mesajıma bakmaz ve aktif değildir, ve WhatsApptan yazarım.
Akif ben Hazal Ayşegülün telefonundan yazıyorum Snapchate neden bakmıyorsun diye merak edip yazdım.
Akif mesaja ertesi gün mesaja yanıt vermişti ve mesajıda annem görmüştü, telefonu hemen annemin elinden almıştım
Akif ise Çok mesaj var yazmıştı. Annem o an çok şüphelenmiştiAkif en sonunda mesajıma bakıp görüldü atmıştı...
Devam edecek...
Instagram: lorissa_julia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Bir Aşığın Hayatı~
Romance15 yaşındaki kızın 7.sınıftan 9.sınıfa kadar unutamadığı hoşlandığı erkek, 8.sınıf 2.dönemde kızın ailesi hoşlandığı çocuğu öğreniyor. (Gerçek hayattan esinlenmiştir.)