Tatil yaklaşıyordu, 1 hafta kalmıştı, Akif gelmemişti, ders boştu, öğretmenden izin alıp bende gitmiştim,
Karne günü gelmeden 1 gün önce: Arkadaşlarıma sormuştum çünkü Akife mektup yazacaktım, mektubu yazmıştım ve mektupa şöyle yazmıştım; beni kabul edersen snapchatten bana istek at, kabul etmezsen atmaSnapchat: ??????
Böyle yazmıştımErtesi gün karne günüydü, servisten inip markete gittim yine o cipsten almıştım birini Akife vermek için, herkes sıraya durmuştu, istiklâl marşı okumuştuk sonra sınıf öğretmeni karnelerimizi vermişti,
Ayşegül: Akif, parkın orda sana birşey diyeceğim.
Utangaç bir şekilde.
Akif: noldu şimdi söyle.
O an onu takmamış gibi yapmıştım, çünkü şimdi söyleyemezdim.Herkes okulun aşağısındaki parka gitmişti, ben mektubu vermeye utandığım için eski sınıfımdaki arkadaşıma verdirmiştim, ve mektubu Akifle beraber herkes okumuştu, rezil olmuştum, onlara görünmemek için komşunun çocuğu ile gitmiştim eve, servis daha gelmemişti.
Eve geldiğimde, Bir süre sonra Akif bana istek atmıştı, ama ben utançtan titriyordum
İstek kabul edilmediği için, Akife WhatsApptan yazmıştım.Ayşegül: Akif.
Akif: efendim.
Ayşegül: Snapchatten isteğini kabul edemiyorum kullanıcı adın ne?
Akif: akfk2009
Akif: al.
Ayşegül: tamam.İsteği kabul ettikten sonra, her gün ona naber yazıyordum oda soğuk cevaplar veriyordu, ertesi gün Akife sormuştum
Ayşegül: kabul ettiğin için mi istek attın yoksa öylesinemi attın?
Akif: sevgilim var, öylesine attım.
Ayşegül: peki.Bunun üzerine moralim bozulmuştu ve artık hiç yazmamıştım, bir süre sonra Hikayeye arkadaşlarımı nasıl kaydettim? Diye bir hikaye atmıştım içinde Akifte vardı, Akifin ismi "Beyin lazım mı?" Evet bu ismi koymuştum ve Akif hikayeyi gördüğünde şöyle yazmıştı.
Akif: beyin sana lazım y*rr*m yazma.
Ayşegül: sana daha fazla lazım ama
Akif: kes lan sana lazım o beyin benim varBöyle kavga etmiştik, yarın kardan dolayı tatildi bir süre sonra kavgayı kestik, o yatmıştı ve hâlâ ben uyumuyordum, bir süre sonra uykum gelmişti uykuya dalmıştım...
Devam edecek...
İnstagram: lorissa_julia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Bir Aşığın Hayatı~
Romance15 yaşındaki kızın 7.sınıftan 9.sınıfa kadar unutamadığı hoşlandığı erkek, 8.sınıf 2.dönemde kızın ailesi hoşlandığı çocuğu öğreniyor. (Gerçek hayattan esinlenmiştir.)