HELLOĞĞĞĞĞ
Geç geldim biliyorum çünkü depresyondayım...hala depresyonda sayılırım aslında🤔
Niye depresyondayım çünkü sevgilimden ayrıldım...şaka şaka ne sevgilisi beğbenim kocam var Huncin!!!
yeni Minsung ficimi sevdiğim biricik okurlarım okumadığı için depresyondayım
Neysem bölüme geçelim
İyi okumalar..
~~~~~~~~~~~~
~Hyunjin~
Kafaları çok güzel olan eşimin,ve arkadaşları şuan herşeye gülüp eğleniyorlardı,bizde oturup onları izliyorduk.
Felix;
"Bakın şimdi bakın"iki elini havaya kaldırıp ardından nah çektiğinde hepsi yarılırcasına güldüklerinde,burun kemiğimi sıkıp güldüm.
Changbin;
"Sarhoşken çok aptallar"diğerleride yanımda gülüyorlardı.
Chan;
"Gidelimmi artık?iyi değil bunların kafaları"
Minho;
"Bencede gidelim"
Hyunjin;
"Bize gidiyoruz ona göre,evlerine bu kafayla bırakmayalım hepimiz aynı yerde olalım"hepsi beni onaylayan mırıltılar çıkardıklarında ayaklanıp Felixsin çantasını omuzuma attım,kendi ceketimi ve Felixsin şalınıda alıp hala deli deli gülüp hareketler yapan Felixsin yanında gittim.
Tam yanında durduğumda beni hala farketmemişti,elimdeki şalını omuzlarına attığımda bakışları şaşkınlıkla bana döndü ve gözlerimin içine öylece baktı,ama bu kadar şapşal olursa ben bunu yemeden nasıl durayumkiii!!
Şalına iyice kendini sarıp şapşal bir şekilde güldü ve koluma girdi.
Felix;
"Gidiyormuyuz kocacığım?"elimi beline atıp iyice kendime çektim,
Hyunjin;
"Evet gidiyoruz hayatım"
Minho hala ayakta anırmaktan dengede duramayıp sallanan Jisungu çuval gibi sırtına atıp kapıya ilerledi.
Minho;
"Biz biniyoz arabaya hızlı olun"
Jisung;
"Heyy!!hiç romantik değil bu ne?yoksa götümümü ısırcan lağnn!!!"restoranttan çıkan Minholarla Jisungun dediğine gülüp bende çıkışa ilerlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevdiğim idol ile zorla evlilik
ФанфикOkuyun kardeşim işte güzel fic Feminem,hyunlix,minsung,chanmin,jeongbin