20.Bırak!Canım acıyor!!

958 91 278
                                    

Odasının kapısını açıp içeri girdi,hala pes etmiyordum sırtına vurmaya devam ediyordum,kanayan tırnağımdaki çoğu kan tişörtüne bulaşmıştı,ve artık tırnağımdaki acıyı bile unutmuştum, çünkü şuan kendi canımın derdine düşmüştüm.

Beni yatağa atıp hemen üstüme çıktı,onu üstümden kaldırmak için ayaklarımı kıpırdatmaya çalışıyordum ama ayaklarıyla bacaklarımı sıkmıştı hareket ettiremiyordum.

Ellerimle göğüsüne vurup ittirmeye çalışıyordum ama çok güçlüydü ve aşırı sinirli olduğu için hiçbir şey onu durduramaz gibi gözüküyordu.

Yatağın yanındaki çekmeceyi açıp eline aldığı şeyle gözlerim koskocaman açıldı,elinde kelepçe vardı!

"Hayır hayır!! Bırak beni!!"diye bağırdım avazım çıktığı kadar,boğazım yine çok kötü olmuştu acıyordu hafiften sesim kısılıyorduda.

Ellerimi sıkıca kavrayıp yatağın başlığına ellerimi kelepçedi ve sırıtarak ayağa kalktı.

Yatakta çırpınıp bağırıp duruyordum,artık gözüm dönmüştü sesimi kesemezdim,son raddeye gelmişti çünkü olduğum durum.

Sallana sallana gidip kapıyı kilitledi gözlerimin içine bakarak.

Hala ağlamaya devam ederken bağırdım,

"Bırak beni piç!"kaşları havalandı ve sallana sallana yanıma geldi tekrardan,elini bacağımın üstünde gezdirdi.

"Çek elini pis sapık!"

Elleri her yerimde dolaşmaya başladı.

"Tch tch tch hiç yakışmıyor sana böyle sözler güzellik,ve bizi bu duruma getiren sensin"

Diyip üstüme çıkmaya çalıştığında ayaklarımı karnına yüzüne vurmak için sallıyordum,ama ayaklarımı kavramış ve üstüne oturmuştu.

Çenemi kavrayıp bakışlarımı gözlerine sabitledi.

"Seninde benimle olmak istediğini,eğlenmek istediğini biliyorum Felix naz yapma"diyip yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve burnunu burnuma sürttü.

Bu koşullar altında tanışmış olmasaydık gerçekten yakışıklı biriydi,ama şuan bana yaptığı durumdan dolayı ondan midem bulanıyordu tiksiniyordum şuan.

Çok içimden gelen şeyi gerçekleştirdim,tükürüğümü biriktirip yüzüne tükürdüğümde gözlerini kapatıp bekledi.

Bende tepkisine bakarken elini yavaşça kaldırıp koluyla yüzünü sildi ve gözlerini açıp bana baktı.

Ben daha ne olduğunu anlamadan aynı hızla kalkıp yüzüme çarpan elle başım yana döndü,güya beni seviyor tch külahıma anlat amına koyduğumun yarrağı!

Ağzıma gelen kanla duraksadım, yanağımı ısırmıştım sanırım.

Ağzımda olan demirsi kan tadıyla tekrar başımı yüzüne çevirip tükürdüm yüzüne,bu işin sonu kötü biticeksede artık durmiyicaktım.Yine gözlerini kapatıp dizlerinin üzerinde durdu.

"Aishh sikerim ha çocuk!!"koluyla tekrar yüzünü sildi.

Kolumu tutup sıktığında acıyla inledim.

sevdiğim idol ile zorla evlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin