Boo Seungkwan

93 6 2
                                    


Jeonghan ve Joshua'nın birbirine açılmasının ardından birkaç hafta geçmişti. Herşey iyi ilerliyordu. Bunu bir sır olarak saklıyorlardı. Ama tam olarak neyi sakladıklarını kendileride bilmiyorlar çünkü ikisinden biri bile bir çıkma teklifi bile etmedi.

Ne kadar aralarında geçenleri saklamaya çalışsalarda bir kişinin gözünden kaçmıyordu. O kişi tabii ki de Seungkwan. Başka kim olabilirdi ki zaten. Jeonghan ne kadar itiraz edip bu durumu reddetsede Seungkwan yalan söylediğini biliyordu.

Bu durumu daha iyi kavrayabilmek için o gün hazırlanıp Jeonghan'ın evine doğru yola çıktı. Kapıyı çaldı ve bir çalışan tarafından selamlandı o da çalışanı selamladı ve Jeonghan'ın odasına doğru yürümeye başladı.

Seungkwan kapıyı bile çalma zahmetine girmeden hemen içeri girdi. Gördüğü şey karşısında şaşkına döndü. Ama bu durumada bir takıma seviniyordu.

Jeonghan ve Joshua birbirlerine sarılıyorlardı. Joshua Jeonghan'ın saçlarıyla oynuyordu. Tam ayrılacaklarken onları ayırmak için zaten kapı aniden açılmıştı. İkisi de kapıda onlara sırıtan Seungkwan'a baktı.

"Biliyordum işte biliyordum. Aranızda birşey olduğunu biliyordum ve sen Yoon Jeonghan bunu benden sakladın. Çok kırıldım. "

"Seungkwan sen kapı çalmak ne demek bilir misin?"

"Hey hey konuyu başka yerlere kaydırma. Şuan başka birşey konuşmamız gerekiyor. Siz ikiniz sevgilisiniz ve bizim bunu konuşmamız gerekiyor."

Jeonghan ve Joshua birbirlerine baktılar. Joshua ensesine kaşıyarak ;

"Aslında sevgili değiliz." dedi.

Seungkwan bu duruma daha çok şaşırmış görünüyordu.

"Kusura bakmayın ama siz mal mısınız?"

"Seungkwan!"

"Ne hyung? Tamam o zaman Joshua hyung biiz biraz yalnız bırakır mısın?"

"Tabi."

Joshua kapıyı örtüp odadan çıktı.

"Sen iyi misin? Flörtleşmeyi sevmediğini sanıyordum."

"Biz sanırım flörtte değiliz."

"Yok siz gerçekten malsınız."

"Off Seungkwan bende bilmiyorum. Bu durumdan bende memnun değilim. Ama Joshua'yla olduğum zaman bunları takmıyorum. Ayrıca o beni incitmekten korkuyor ve şuan resmi olarak birşey değiliz."

"Yani hiçbirşeysiniz."

"Seungkwan!"

"Yalansa yalan de. Bu saçmalığa bir son vermelisiniz bence. Seni incitmek istemediğini söylüyor ama sana bunu yaparak daha çok incinmene neden oluyor. Sana çıkma teklifi etmeseni sağlayacağım!"

"Aptal birşey yapmayacaksın değil mi?"

"Üzgünüm hyung ama bunu yapmak zorundayım hoşçakal."

"YA BOO SEUNGKWAN!"

Jeonghan birkaç saat sonra duşa girmeye karar verdi. Erken çıktı çünkü telefon bildirimleri susmuyordu. Telefonu eline aldı ve şoka girdi.

Arkadaşlarından gelen 'Joshua'yla birlikte misin?' tarzı mesajları görünce kendine küfür etti.


"Boo Seungkwan senin sonun olacağım."



Merhaba
Umarım bölümü beğenirsiniz
Oylamayı unutmayınnn
Görüşürüzz..💖💖

ANYONE  (JİHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin