Tanışma

225 10 6
                                    

Jeonghan'ın bakış açısı

Harika rüyamın en güzel bölümündeyken herseyin içine eden o ses yine duyuldu. Kalktım ve alarmımı hemen kapattım. Bugün önemli bir gün daha doğrusu anne ve babam için. Bugün yeni korumam gelecek. Şu ana kadar korumam olan herkes ya işi bıraktı ya da öldü... Mafya ailesinden olmak gerçekten zor peşini belalar asla bırakmıyor üstelik insanları incitmeyi istemesen bile buna mecbur kalıyorsun en sevmediğim şey de bu zaten.

Joshua'nın bakış açısı

Bugün yeni işimin ilk günüydü. Hemen kalktım ve hazırlandım. Herkes çoktan işe gitmişti. İlk günlerden her zaman nefret ederim . İlk gün , tanışma , alışma ve dahası insanı gerçekten sıkan şeyler... Yemeğimi yedim ve yeni işim için o lüks malikaneye gitmek için arabama bindim ve yola çıktım.

Kimsenin bakış açısı

Joshua yeni işi için malikaneye gelmişti. Malikane tahmin ettiğinden daha da büyüktü şu ana kadar çoğu kişinin korumalığını yapmıştı ama hiç bi yer bu yer kadar devasa değildi. Hemen kapıya doğru yöneldi ve kapıyı çaldı kapıyı bir çalışan açtı."Merhaba ben iş için gelmiştim-"
"Aa Joshua Bey lütfen buyurun içeride sizi bekliyorlar." Joshua daha sözünü bitirmeden çalışan ne amaçla burada olduğunu anladı ve en önemlisi Joshuan'ın ismini biliyordu. Joshua bunu garip buldu ama boşverip içeri girmeye karar verdi.

Girdiği anda bir kadın " Bay Joshua hoşgeldiniz bizde sizi bekliyorduk lütfen oturun." dedi. 'Büyük ihtimalle buranın sahibinin eşi' diye düşündü Joshua ve hemen "Teşekkür ederim." diyip oturdu.

Joshua'nın bakış açısı

Kadın ,"Sizinle tanışıp uzun uzun konuşmak isterdim fakat çok önemli bir işim var ayrıca kocamda toplantıda korumalığını yapacağınız çocuk yani oğlum birazdan burada olur- Aa işte geldi Jeonghan lütfen yeni korumana merhaba de." dedi. Benimde gözüm hemen eliyle gösterdiği çocuğa takıldı. Yoon Jeonghan bu olmalıydı. Sıradan kendini havalı sanan mafya oğludur diye düşünmüştüm ama hiçde öyle gözükmüyordu. Siyah uzun parlak saçlarının yukardan topuzuyla , küçük burnunun üstünde ki gözlüğüyle , dudaklarında ki belirgin pembe lipbambıyla ve sade kombiniyle karşımda durmuş bana bakıyordu.

" Siz tanışırsınız benim şuan işim var , Bay Joshua çalışanlarımız size kalacağınız odayı gösterirler akşam görüşmek üzere.." diyip uzaklaştı kadın. Ben ise şok içindeydim burada yatılı kalacağımı düşünmüyordum. İtiraz etmeden uzaklaştığı içinde birşey diyemedim. O anda gözlerim bana bakan çocuğa kaydı. Yanıma yaklaşıp , gülümseyerek bana "Merhaba!" dedi. Bende ona "Merhaba." diyip gülümsedim. Sesi ve yüzü bir meleği anımsatıyordu.

Jeonghan'ın bakış açısı

Saçımı topuz yaparken çalışanımız kapıyı çalıp , "Jeonghan Bey anneniz yeni korumanızla sizi aşağıda bekliyor." dedi. Bende hemen "Tamam hemen geliyorum." dedim. Yeni korumamla tanışacaktım ve bu beni hiç heycanlandırmıyordu. Her zaman olan bir şeydi ve buna alışmıştım. Çok bekletmeden aşağı indim ve annemi biriyle konuşurken gördüm. Son anda bana döndü bişeyler dedi ve gitti. Gözüm hala anneme arkadan şaşkınlıkla bakan adama kaymıştı. Joshua Hong... Düşündüğümden daha çekiciydi.. Üstündeki takım elbiseyi çok iyi taşıyordu. Özellikle o kestane saçlarıyla çok harika duruyordu. Hemen yanına gidip merhaba dedim o da bana dedi. Ona her korumada olan şeyleri söyledim çünkü normal sohbet edemiyordum. Nedense sanırım utanıyordum ve bunun nedenini kesinlikle bilmiyorum. Son anda normal konuşmaya alışacakken eve gidip valiz hazırlamam gerek diyip gitti. Fazla soğuktu ama yine de bundan rahatsız olmuyordum. İlk defa...

Hemen odama gidip hazırlandım çünkü arkadaşlarımla buluşup bişeyler hakkında konuşacaktık. Kesinlikle bugün bahsedeceğim tek şey bu korumaydı. Hemen hazırlanıp dışarı çıktım ve yola koyuldum.

Joshua'nın bakış açısı

Bu korumalığını yapacağım çocuk bana fazla yakındı ve bundan rahatsız olmuştum. İnsanlarla fazla konuşmayı sevmem ama bu çocuk çok seviyor gibi duruyor. Valizlerimi hazırlamak için eve döndüm ve şaşırmadım ki her zaman ki gibi her ilk iş günüm de arkadaşlarım çıkacağım saat evden gidiyolarlar ama nedense ben çıktığımda hemen eve ışınlanıyolar ve yine buradaydılar anlamsızca bana bakıyolardı. En sonunda Mingyu "Nasıldı?" diye sordu. Bende "Ne nasıldı?" dedim. "Aa hadi ama hyung ilk iş günün nasıldı?" "Mingyu, her zaman bunu sormaktan bıkmıyor musun? Normaldi , ne dememi bekliyorsun?". "Belki orda hoşuna gidecek yeni insanlar tanımışsındırrrr." diyip güldü. Bende ona "Eğer bu saçma şeyleri demeye devam edersen seni cidden mahvederim." dedim.

Aslında birini sevmekten sanırım korkuyordum tekrar aynı şeyleri yaşarım diye.. Ama zaten bu yeni iş yerimde olabilecek bişey değildi işle aşkı bir arada tutmam.

Scoups odaya girip"Neden eşyalarını topluyorsun , orada mı kalacaksın cidden?"dedi. "Evet maalesef ki yatılı kalıcam en nefret ettiğim şey biliyorsun." "Evet biliyorum neyse kendine dikkat dostum."dedi. Ama sonra hepsi bir olup "SAKIN KORUMASI OLACAĞIN KİŞİYE AŞIK OLMA , OLDUĞUNDA NELER OLDUĞUNU BİLİYORUZ." dediler. Onlara kızdım ama haklılardı. En son bunu yaptığımda sonu iyi bitmemişti ve bu hataya bir daha girmeyecektim. Hepsiyle vedalaşıp valizlerimle arabaya yerleştim ve malikaneye doğru sürmeye başladım.

Jeonghan'ın bakış açısı

Arkadaşlarımın olduğu kafeye geldim. Seungkwan bana doğru koşup hemen sarıldı. Bende ona sıkıca sarıldım. Masaya doğru gittik. Minghao , "Selam hyung nasıl gidiyor yeni korumanla tanıştın mı?"dedi. "Evet , iyi birine benziyor ayrıca yakışıklı da .." daha sözümü bitirmeden kızarmaya başladım. Kesinlikle bunun nedenini bilmiyorum. Yanaklarıma vurup kendime gelmeye çalıştım. Arkadaşlarımın bunu görmesini istemiyordum. Ama istediğim gibi olmadı...

"Oooooo Jeonghan hyung ilk görüşte aşık olduğunu söyleme bize."Woozi söyledi. Hemen " Saçmalama Jihoon , sadece yakışıklı buluyorum." diyip bağırdım. "Umarım öyledir hyung çünkü bu çok saçma olurdu. Aynı bir film gibi olurdu." Wonwoo gülerek ekledi. Bende "Arkadaşlar dalgaya vurmayı bitirdiyseniz bişeyler sipariş edelim mi? Çok acıktım ayrıca öyle birşey olmayacak düşüncesi bile korkunç."diyip garsonu çağırdım.




İlk bölüm için iyi yazdım mı bilmiyorum ama yapabildiğim kadar yapmaya çalıştım. Bu kadar hızlı aşık olduklarını kabul ettirmeyi düşünmüyorum. İyi bir hikaye çıkartmaya çalışacağım... Lütfen oy vermeyi unutmayınnn..💖

ANYONE  (JİHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin