'Seni seviyorum'

103 6 3
                                    

"dudakların kadar değil."

Jeonghan'ın bakış açısı

Şoktan kendime gelemiyordum. Az önceki şey gerçek miydi? Joshua dudaklarıma yapıştı ve dudaklarımın tadını sevdiğini söyledi. Hala Joshua'nın kucağındaydım. Joshua bana aşkla bakıyordu. Şuan ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Ama sanırım sevdiğim adamı öpmek istiyordum. Dudakları yumuşacıktı. Onları kendi dudaklarımda tekrar hissetmek istedim ve bu sefer ben Joshua'nın dudaklarına yapıştım.

Joshua da bana eşlik etti. Kollarımı boynuna doladım ve o da elini belime doladı. Bu anın bitmemesini umuruyordum. Bu yüzden Joshua'ya daha çok yaklaştım. Dudaklarımızı aynı anda hareket ettiriyorduk. Nefes nefese kaldığımız için dudaklarımı çektim.

Dudakları kıpkırmızıydı ve şişmişti. Büyük ihtimalle benimkiside öyledir.

Nefeslerimiz birbirine karışıyordu. Ona daha çok sarıldım. Bana gülümsedi ve şunu söyledi;

"Seni seviyorum Jeonghan."

"Şuan sarhoşsun Joshua ve ben buna gerçekten inanmak istiyorum."

"O zaman inanmalısın Jeonghan çünkü seni gerçekten seviyorum."

"Bende seni seviyorum Joshua."

Ona sıkıca sarıldım ve o da bana sıkıca sarıldı. Sanırım bu gece en mutlu gecem olabilirdi. Joshua'yı gerçekten çok seviyordum. Her anımı onunla birlikte geçirmeyi , herşeyimi onunla yapmak istiyordum.

Birlikte onun yatağına girdik ve birbirimize sıkıca sarılıp uyumaya başladık. Şuan tek isteğim bunun aynı şekilde yarında devam etmesiydi.

Sabah

Joshua uyandı ve ona sarılmakta olan Jeonghan'ı gördü. Biranda dün gece aklına geldi. Dün onu sevdiğini söylemişti. Şuan şok içinde Jeonghan'a bakıyordu. Yüzü gittikçe kızarıyordu. Dün gece sevdiği adama onu sevdiğini söylemişti ve şimdi ne yapması gerektiğini bilmiyordu. O kadar dalmıştı ki Jeonghan'ın uyandığını bile farkedememişti.

"Seni bu kadar çok düşündüren ne?"

"H-hiçbirşey de biz neden bu kadar yakınız."

"Dün beni sevdiğini söyleyip beni öptün."

Joshua kızarmaya başladı. Jeonghan'a bakamıyordu.

Jeonghan Joshua'nın çenesini tutarak kendine bakmasını sağladı.

"Sanırım dün gece ciddi değildin."

"N-ne hayır evet yani hayır."

"Joshua beni gerçekten seviyor musun?"

"Bilmiyorum."

"Dün bana inanmam gerektiğini çünkü beni çok sevdiğini söylemiştin."

"Evet seviyorum."

"O zaman neden böyle kararsız bir şekilde konuşuyorsun." Jeonghan yataktan kalkarak söyledi.

"Çünkü korkuyorum. Seni incitmekten acı çektirmekten sana yapabileceğim bütün kötü şeylerden korkuyorum."

"Senden gelen herşeye razıyım ve beni üzebileceğini sanmıyorum. Seni seviyorum Joshua ve senden vazgeçmeye niyetim yok." dedi ve Joshua'nın dudağına bir buse kondurdu.

"Sanırım seni gerçekten seviyorum Jeonghan."

"Bende seni gerçekten seviyorum Joshua..




Çok uzun zaman sonra tekrar jihan fiçiyle buradayım. Kısa bir bölüm olduğunu biliyorum fakat bu bölümü kaossuz sakin bir şekilde jihan çiftinin arasında geçmesini istediğim için bu kadar kısa yazdım. Bir sonraki bölüm uzun olacakk. Sizi bu kadar çok beklettiğim için üzgünüm. Fiç yazıp sizinle paylaşmayı seviyorum bu yüzden bir sunnew fiçi yazmaya karar verdim. Neysee umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Bir sonraki bölümde görüşürüzzz..💖💖

ANYONE  (JİHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin