5.DOLUNAYIN YANSIMASI

32 3 9
                                    

Keyifli okumalar~

Başlamadan önce derin bir nefes alın derim.

Silahı ona doğrulttuğum elimde en ufak bir tedirginlik yoktu.

Kaç kere yapmıştım bunu?

140? 150? Başlarda çok korkuyordum. İstemiyordum. Onunda bir ailesi var çocukları var belki evinde onu bekleyen ayrıca ben katil olamam ki. Korkuyorum silah sesinden derdim hep.

Ama hayat, çocuk korkuyor yapmasın. O iyi biri bunları yaşamasın. Küçücük çocuk yetim kalmasın demiyordu.

Bir şekilde beni şekillendirmişti ve bu hale getirmişti. Sahi? Efsun'u ben mi öldürmüştüm yoksa hayat mı?

B.A karşımda hareketsiz ve ifadesiz dururken elimdeki silah onu şaşırtmış gibi durmuyordu.

Enes'in sesi kulaklarımı doldurdu.

"Nemesis öfkene yenik düşüp onu sakın öldürme. O bize canlı lazım."

Ağzımdan derin bir nefes verdim.

Önümüzdeki oldukça pahalı olduğu belli olan masayı üzerine tekmeledim.

Masa ivedikikle üzerine devrilince ağzından bir inleme çıktı.

Elif yanına koştu ve dirseğini karnına geçirdi.

"Ne istedin lan çocuklardan?!"

Yumruğunu yüzüne geçirince B. A nın dudağı patladı.

"Ne o Barış Aytekin bir kadını bile yenemiyor musun?"

B.A korkunç bir kahkaha attı. Parmağını şıklatmasıyla arkasındaki Rönesans tablosu paramparça oldu.

Arkasındaki sayaç açığa çıktığında korkmaya başladım. Geminin denize açılmasına sadece kırk dakika
Kırk dakika.
Onlarca çocuğun hayatının mahvolmasına kırk dakika.

İçeriye hedefimizin adamları doluşmaya başladı. Adamlar iki katımdı hem enine hem boyuna.

Enes'in sesi kulaklarımı doldurdu.

Efsun onları bırak. Hızlıca oradan çık. Gemiye yetişmen lazım.

Gözlerim çıkışı kestirdi orada çok fazla adam vardı. En mantıklı çıkış balkondu.

Açık olan balkon kapısından koşarak çıktım. O kadar hızlı çıkmamla demirleri tutup kendimi aşağı bırakmam bir oldu ki hiç biri bana yetişemedi.

Aşağı bakmam yutkunmama neden oldu.
Bütün şehir ayaklarımın altındaydı.

Olduğum yerde salınarak açık olan aşağı balkondan yuvarlanarak içeri girdim. Bu kapıyı ajanlara önceden açık bırakmalarını söylemiştim.

Koşarak çıktığımda kapıda B.A nın adamları vardı. Silahımı çıkardığımda biri bileğimi tutup bükmeyi denedi. Tutmasına fırsat kalmadan kolunu tutup aşağı çektim ve silahla ensesine vurdum.

Diğer gelen beş kişiden birinin omzuna diğerinin gözüne sıktıktan sonra diğerleri altı kurşun sıktı. Yerden kayıp birine çelme taktım. Diğerlerinide seri bir şekilde vurduktan sonra koşmaya devam ettim.

Yetişemiyeceğim diye çok korkuyordum.
En alt kata indikten sonra Enes'in gönderdiği arabaya bindim.

Gemi buraya fazla uzak değildi ama tenha bir yerdeydi. Sürmeye başladığımda dakikalar sonra vardım.

İBLİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin