Nadia'nın üstüme atlamasına hazırlıksız yakalanmıştım. Çünkü aramızda oldukça mesafe vardı. Kız ne yapıp edip üstüme uçmayı başarmıştı. Kız suratıma yumruğunu yapıştırdı. Afallamamla birlikte yerde bir metal sesi duyuldu. İlk rounda böyle başladı.
Ona yumruk atmaya başlamıştım. Her yerine atıyordum. Karnına, suratına... Nadia sinirden tepinmeye başlamıştı. Birden bana doğru koştu. Elinde bir şey vardı. Son saniye çekilmemle kız yer yapışmıştı. Ama bacağımda derin bir yarık vardı. Bağırmamak için dişlerimi sıktım. Yarığa baktım. Bir bıçakla yapılmıştı ya da bir hançer. Cebimi yokladım. Hançer görünümlü bıçağım yerinde yoktu. "Allah senin belanı versin!" diye bağırdım. Kıza baktım kızın hafif kolunda bir sıyrık vardı. Benim yaramın yanında yok bile sayılırdı. Zilin çaldığını duydum. Biraz kulak kabartınca zilin öğretmenler zili olduğunu fark ettim. Öğrenci zili ne ara çalmıştı? Şimdi öğretmenler gelecekti. Hemen yerleri temizlemeliydik. Bıçağı saklayabileceğim bir yer aradım. Bakınırken gözüme sıram takıldı. Sıramın çekmecesine saklayabilirdim. Koştum ve çekmeceye koydum. Nadia hala şoku atlatmaya çalışyor gibiydi. Ufacık bir şey nasıl bu kadar büyümüştü? Bu kız olayları büyütme konusunda usta olmalı diye düşündüm.
Kulağımı kapıya dayandığımda ayak sesleri duydum. Bacağıma baktım. Yaram uzun ve derin olduğu için çok kan kaybetmiştim ve birden her şey bulanıklaştı...
Evet! Bir bölümün daha sonuna geldik. Bu bölümün kısa olması ayrı bir ters köşe oldu
Siz Ivy'nin bu yaradan dolayı bayılacağını düşündünüz mü?
İvy neden yanında bıçak gezdiriyordu ve nereden bulmuştu?
Nadia neden ufak bir olayı bu kadar büyütmüştü?Az kalsın İvy'yi öldürüyordu.
Siz bir karakter olsaydınız hangi karakter olurdunuz? Neden?
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE, SAĞLICAKLA KALIN. BOL OKUMALAR!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademideki 13 Cinayet | YEDEK KİTAP
Mystère / Thriller!!!!𝐘𝐄𝐃𝐄𝐊 𝐊𝐈̇𝐓𝐀𝐏𝐓𝐈𝐑!!!! 𝐊𝐈̇𝐓𝐀𝐁𝐈𝐍 𝐒𝐀𝐇𝐈̇𝐁𝐈̇: @BeyazMaskeli2 "İvy, tatlım hazır mısın?" İşte her şey bu cümleyle başlamıştı. Hayatımı mahveden bu cümle... Bir o kadar da güzelleştiren... Ben akademilerde yaşanan cinayetleri, k...