Kurgumuza geçmeden önce yeni yılınız kutlu olsun! Bu yılda hayalleriniz ve Umutlarınız umarım gerçekleşir. Şimdi benim için buraya yılbaşı ağacı bırakır mısınız? Ben kutlamıyorum da=)👉
NOT:Bu özel bölümdür. Her zaman yayınlamayacağım özel bölümleri. Sadece benim için anlamlı olan günler yayınlayacağım.
İYİ OKUMALAR!
2 hafta önce
Geleceğin katili -mektubu yollayan- neden bir tek bana yollamıştı bunu? Amacı neydi? Nasıl fark edilmeden koymayı başarmıştı? Dışarıdan mıydı yoksa içeriden mi? Ben bunları düşünürken kapı çaldı. "Girin" dedim. Gelen başhemşireydi. "Bugün derslere dönüyorsun" dedi. Homurdandım. Birkaç gün daha kalsam ne olurdu ki? Başhemşire bana ilacımı verdikten sonra odadan çıktı. Göz ucuyla yatağın ucuna baktım. O iğrenç okul formaları vardı. Doğruldum. Okul formalarını çok önem vermeden giydim. Daha sonra kahvaltı için yemekhanenin yolunu tuttum.
Yemekhaneye geldiğimde göz ucuyla Scarlet'ı aradım. Altın sarısı saçlarıyla yemekhane sırasında bekliyordu. Sırtında Bay Fred'i sakladığım çanta vardı. Bay Fred'i beslemek için getirmiş olmalı diye geçirdim içimden. Hızlıca Scarlet'ın yanına koştum.
*
Kahvaltıdan sonra hızlıca Matematik Sınıfı'na geçtik. Nadia Melissa'nın oturması gereken yerdeydi. Suratıma kin dolu gözlerle baktı. Bende onun suratıma bakıp yüzümü buruşturdum. Derslerden sonra Melissa yanıma geldi. Kız koşmaktan nefes nefese kalmıştı. Kar gibi beyaz saçları karışmıştı, ama bu ona gizemli bir hava katmıştı. Bana "Sen yokken Scarlet herkesle tanıştı ama sen çok fazla kişiyi tanımıyorsun. Hem ayrıca burada her yıl YILBAŞI BALOSU düzenlenir. Bu yıl sıra altıncı sınıflarda. Katılmak zorunlu. Kendine bir partner bulabilmek için herkesi tanıman lazım." dedi. Ben daha ağzımı açamadan kolumdan tutup koşmaya başladı. "Nereye gidiyoruz" diye sordum. "Odama" diye yanıtladı.
***************************************************************************
Nihayet odaya varmıştık. "Al bu kağıdı kim kim öğrenirsin" dedi. Kağıdı aldım, göz gezdirdim. Bütün sınıfın fotoğrafları vardı. Buna bende dahil
"Bunu nereden buldun" diye sordum. Hüzünle suratıma baktı ve "Bu da benim sırrım olsun" dedi. Başıyla kapıyı işaret etti ve "Gidebilirsin" dedi. Kapıya doğru ilerledim. Tam kapıdan çıkarken "Tom benim erkek arkadaşım bu arada, bilgin olsun" dedi. Ona döndüm ve başımı salladım. Melissa'nın odasından çıkıp kendi odama doğru koşmaya başladım.
**************************************************************
Odama vardığımda tüm suratları inceledim. Nadia'yı görünce yüzümü buruşturdum. Sınıftan kimse bana çekici gelmemişti. Aklıma birden mektup geldi. Bu kişilerden biri mi bana o mektubu vermişti yoksa bir başka kişi mi? Haritaya tekrar göz attım. Kendimle göz göze gelince gülümsedim. Bunları düşünürken uykuyadaldım
𝐄𝐯𝐞𝐞𝐞𝐭! 𝐒̧𝐢𝐦𝐝𝐢𝐤𝐢 𝐝𝐮̈𝐧𝐲𝐚𝐲𝐚 𝐝𝐨̈𝐧𝐦𝐞𝐝𝐞𝐧 𝐨̈𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐢𝐳𝐜𝐞 𝐛𝐢𝐫𝐢 𝐨̈𝐥𝐞𝐜𝐞𝐤 𝐦𝐢?👉
𝐎̈𝐥𝐞𝐜𝐞𝐤𝐬𝐞 𝐤𝐢𝐦 𝐨̈𝐥𝐞𝐜𝐞𝐤?👉
𝐄𝐧 𝐬𝐞𝐯𝐝𝐢𝐠̆𝐢𝐧𝐢𝐳 𝐤𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫?👉🏻
𝐒𝐢𝐳𝐜𝐞 𝐬̧𝐢𝐦𝐝𝐢 𝐧𝐞 𝐨𝐥𝐚𝐜𝐚𝐤?👉
Şimdi -Günümüz-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademideki 13 Cinayet | YEDEK KİTAP
Misterio / Suspenso!!!!𝐘𝐄𝐃𝐄𝐊 𝐊𝐈̇𝐓𝐀𝐏𝐓𝐈𝐑!!!! 𝐊𝐈̇𝐓𝐀𝐁𝐈𝐍 𝐒𝐀𝐇𝐈̇𝐁𝐈̇: @BeyazMaskeli2 "İvy, tatlım hazır mısın?" İşte her şey bu cümleyle başlamıştı. Hayatımı mahveden bu cümle... Bir o kadar da güzelleştiren... Ben akademilerde yaşanan cinayetleri, k...