Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.İyi okumalar canlarım♡︎
-Artık her bölüme özel şarkı koyacağım-
Şarkımız: Ölü♪♫
....................................................................................................................................
Scarlet
-Bir hafta sonra-
Hala olanların etkisinden çıkamamıştım.Gözlerimin önünde bir kızın ölmesi. Ivy'nin göründüğü kadar masum bir insan olmadığını anlamıştım. Balodan sonraki gün bütün dersler ertelenmişti. Tek anlamadığım şey ise ailemin hala neden gelip beni almadığıydı. Evet, beni almamışlardı! Bu lanet okulda hala duruyordum! Ivy de oldukça farklı davranıyordu. İlk günkü o kavgacı, neşeli, pozitif kişiliği birden bire kaybolmuştu. Derslerden sonra tüm gün kitap okuyordu. Tıpkı şuanda da yaptığı gibi. Duvarı tekmelediğimde başını kitaptan kaldırıp sakince "Sakin ol" dedi ve kitaba geri döndü. Sanki çok uygun bir ortamdaydık! Saat sabahın yedisinde biz iki akıllı ayaktaydık. Ivy'nin sanki günlerdir uyumuyormuş gibi göz altları morarmış ve kırışmıştı. Yataktan çıkınca onun çoktan giyindiğini anladım. Gardropa doğru ilerlediğimde odadan çıktı. Dolaptan okul eteğimi ve üniformamı aldım. Hızlıca giyindim. Kapıyı açtığımda Ivy yoktu. Kahvaltı için yemekhaneye doğru yola çıktım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kahvaltıdan sonra hızlıca İngilizce Sınıfı'na gittim. Kapı kilitliydi. Kapıyı zorladım. "Kapı kilitli zorlamayı kes" diye uyardı bir ses beni. Kafamı çevirdiğimde duvara yaslanan bir erkeğe baktım. Afallamıştım. "Ne bakıyorsun?" diye gürledi. "Şey ben Scarlet" diye mırıldandım. Güldü. "Ben de Dennis" . Sıkmam için elini uzattı. Gülümsedim ve elini sıktım. Elini sıkarken mideme kelebekler doluşmuştu. İlk aşklar nefretle başlar diye düşündüm. Ders zili çalmıştı. Omzuma dokunan bir elle irkildim. Arkamı döndüğümde gülümseyerek bana bakan Ivy'yi gördüm. "Günaydın" dedi bana sıcak bir sesle. "Günaydın" dedim kuru bir sesle. Kapının yavaşça açılmasıyla önüme döndüm. Sınıfa girdiğimizde gördüklerimden olduğum yerde kaldım. Birisi kendini sınıfın ortasında asmıştı! Donup kalan tek kişi ben değildim. Ivy sınıfa girmek için benden önce davranıp önüme geçmişti. O da benim gibi cesede bakıyordu. Allah'ım biri beni buradan alsın, kusacağım!
Ivy
Sınıfa girdiğimde görmeyi beklediğim şey İngilizcecinin cesedi değildi. Hem de kesinlikle değildi! Kadın asılmıştı. Vücudundaki kemer izleri birinin onu öldürmeden önce işkence yaptığını gösteriyordu. Bunu yapan manyak, kadını astıktan sonra gülümsesin siye ağzını da dikmişti! Suratına fazla kaçan abartılı bir makyaj yapmıştı. Bunu yapanın öldüren manyak olduğunda hem fikirdim. Çünkü İngilizce hocamız makyaja karşıydı.
Her zamanki gibi ilk olayın etkisinden çıkan ben oldum. Etrafa bakındım. Tahtada kocaman DERSİMİZ CİNAYET yazıyordu. Cesede doğru ilerledim. Cesede doğru yürüdüğümde herkes bana şaşkın gözlerle bakıyordu. Yerde temiz bir bıçak vardı. İngilizcecinin asıldığı ipe doğru bıçağı fırlattım. İyi bir nişancı olduğumu söyledim mi?=)
Bıçak ipi kesip yere düştü. Ceset ayaklarımın dibine düştü. Göz ucuyla cesede baktım. "Birisi derhal yetkilileri çağırsın!" diye bir ses duydum. Büyük ihtimalle Josiphine'ın sesiydi. Onu sevmiyordum çünkü Nadia'nın sağ koluydu. Herhangi bir kolu olabilir bilmiyorum.
X kişisinden
Bütün yetkililer gelmişti. Herkes buradaydı. Şüphe çekebilecek herkes. Cesedi görünce dudaklarım kıvrıldı. Müdüre Bayan Power "Bunu yapan hasta olmalı!" diye bağırınca mutluluğum ikiye katlandı. Ve bu kadında bu hastayı okulunda bulunduruyordu. Evet o hasta ben oluyordum. Şu anda seri katilliğe adaydım. 1 kişiyi daha öldürürsem seri katil olmuş oluyordum. Küçükken bana ne olacağımı sorduklarında KATİL diye yanıtlıyordum. Seri katil olmayı 1. sınıfta karar vermiştim. Öğretmenim bana ne olacaksın diye sorduğunda "SERİ KATİL" diye yanıtlamıştım. Gözlerindeki korkuyu ve şaşkınlığı hala hatırlayabiliyorum. Ve burada İngilizce hocası olacağını, daha doğrusu onu bir daha göreceğimi düşünmemiştim. Gelip beni tehtit etmişti. Onu ortadan kaldırmak için güzel bir sebep. Güzel bir bahane. Bunları düşünürken odamda beklenmedik kişiyi gördüm. "Onu neden öldürdün!" diye gürledi. Omuz silktim. Hiçbir açıklama yapma zorunluluğum yoktu çünkü katil olan bendim. İstediğim an onu da ortadan kaldırabilirdim. "Yeni bir İngilizce hocası arasalar çok iyi olur" diye yanıtladım onu. Öfkesi gözlerinden okunuyordu. "Oradayken masum rolü oynamak zorunda kaldım" dedi. Yeniden omuz silktim. "Umurumda değil. Benim de senden bir farkım yoktu" dedim. Hızlı adımlarla odamdan çıktı. Çıkarken de kapıyı vurarak çıkmayı ihmal etmedi. Çalışma sandalyesine yayılıp bir tane sigara yaktım.
Ivy
Dersler bugün de iptal olmuştu. Odama koşarak gittim. Koşarken gözlerim dolmuştu. Eskiler aklıma geldikçe... İçimden bir şeyler kopuyordu. Gözyaşlarım yavaş yavaş sele dönüşmüştü. Koşarken kolumla gözyaşlarımı sildim. Hızlıca odama girdim. Kapıyı kapatıp kapının arkasına çöktüm. Ağlıyordum. Ölü görmekten bıkmıştım artık. Hayatımda 3. kez ölü görüyordum. Hızlıca yatağımın yanındaki küçük masanın en üst çekmecesini açtım. Bıçağım oradaydı. Üzerindeki işlemeye parmağımı sürttüm. Lena SAND .Teyzemin adı... adıydı...
10 yıl önce
12 Ocak 2014
Teyzemle kocası kavga ediyordu. Kocası yine bara gitmişti. Teyzem onu sürükleye sürükleye eve götürüyordu. Teyzemle avmye gitmiştik ve teyzem kocasının evde olmadığını görerek bara kocasını bulmaya gitmişti. Kocası teyzemin onu bulmaması için her zaman barını değiştirirdi. Ama her seferinde teyzem onu kolaylıkla buluyordu. Kocası içmiş olmasına rağmen araba kullanıyordu. Kullanırken arabanın kontrolünü kaybedip kaza yapmışlardı. Ben de arabadaydım. Ayıldığımda teyzemin kocasından korunmak için yanında taşıdığı bıçak yanımda duruyordu. İkisi de olay yerinde hayatını kaybetmişti. Kocasının cesedini görmemiştim ama teyzemin cesedini görmüştüm.
Şimdiki zaman
Olayın üzerinden yıllar geçmesine rağmen hala olanları dün gibi hatırlıyordum. Vücudu hapseden korkudan kurtulmak için hemen yattım.
Scarlet
Biraz etrafta dolaştıktan sonra odaya gelmiştim. Ivy yatmıştı fakat yanında bir bıçak vardı. Bıçağı görünce yutkundum. Ben de yatmak için yatağıma ilerlediğimde komidinde bir şey olduğunu fark ettim. Yavaşça komidine ilerledim. Komidinde bir hediye paketi vardı. Üzerinde Tanıdık Bir Dosttan Bir Hediye yazıyordu. Korkarak hediyeyi açtım. İçinden Dersimiz Cinayet adlı bir kitap vardı. Katilin bunu buraya bıraktığını anlamıştım. Katilin kim olduğunu bulmaya karar verdim. Kimseye güvenemezdim. Merak ederek kitabın kapağını açtım. İlk sayfada Katil O Küçük Arkadaşın yazıyordu. Yazılar birbirine girmişti ama zor da olsa okumayı başarmıştım. Parmağımı dokundurdum ve dilime götürdüm. KAN! Kanla yazılmıştı! Bu hasta bunları kanla yazmıştı! Tereddüt ederek Ivy'ye baktım. Bu kadar kolay olabilir miydi?
Evettt!
Bir bölümün daha sonuna geldik. Lütfen soruları cevaplamadan geçmeyelim.
Sizce Ivy katil mi? Neden?
Dersimiz Cinayet kitabını okuyan var mı? Benim kitaplığımda var ama daha başlayamadım =)
Teyzesinin yaşadıklarını öğrenince neler hissettiniz?
Katil kim olabilir?
İngilizce hocaları katili ne diyerek tehdit etmiş olabilir?
Sizce katil kız mı erkek mi?
Kitabımı beğeniyor musunuz?
Aklıma bu kadar soru geldi. Sormak istediğiniz soruları yorumlarda sorabilirsiniz. Öpüldünüz♡︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akademideki 13 Cinayet | YEDEK KİTAP
Misterio / Suspenso!!!!𝐘𝐄𝐃𝐄𝐊 𝐊𝐈̇𝐓𝐀𝐏𝐓𝐈𝐑!!!! 𝐊𝐈̇𝐓𝐀𝐁𝐈𝐍 𝐒𝐀𝐇𝐈̇𝐁𝐈̇: @BeyazMaskeli2 "İvy, tatlım hazır mısın?" İşte her şey bu cümleyle başlamıştı. Hayatımı mahveden bu cümle... Bir o kadar da güzelleştiren... Ben akademilerde yaşanan cinayetleri, k...