15.01.2012
Belurun anlatımıyla;
Bu gün kuzenlerim Berfu ve Rüzgarla sinemaya gideceğiz. Berfu ile Rüzgar ikiz kardeşlerdi, teyzemin çocuklarıydılar.
Ben ve Berfu giyinmiş, saçımızı yapmış ve şuan takacağımız takıları seçiyorduk. Ben zarif ve ucunda kelebek olan bileklik, saat ve küçük halka küpelerimi takmıştım o hâlâ seçmeye çalışıyordu. Ona yardımcı olup seçti ve şükür hazırdı!
Evden çıkmıştık arabayı abim sürüyordu. Bende ön koltuktaydım arkamızda da Berfu ve Rüzgar oturuyordu. Telefonuma bildirim gelmesi ile baktım. Bildirim ile tedirgin olmamı anlayan abimin sesi ile irkildim."Belur, n'oldu abim birşey mi var? " demişti. Cevap vermek anlamında başımı iki yana sallayıp yok demeye çalıştım. Bana emin olmak için tekrar baktı sonra arabayı sürmeye devam etti. Bende gelen bildirime tekrar odaklandım.
Bilinmeyen Numara: Nasılsın güzelim? Bugün gideceğin sinemaya ben de geleceğim. Ordan sonra bir şeyler içmek ister misin?
Belur : Numaramı kimden aldın?
Belur : Seni tanıyor muyum ? Sen kimsin?
Belur : Ayrıca nerden güzelin oluyorum be ! Hem sanane lan!
Bilinmeyen Numara : Yavaş gel güzelim. Hem sakin ol.
Belur : Bak hâlâ güzelim diyo kimsin lan sen it!
Bilinmeyen Numara: Tamam peki hangi sorundan başlayayım prenses?
Belur : Bana bak kaşınıyosun sen! KİMSİN VE SENİ TANIYORMUYUM?
Belur : Gene mal mal cevaplar vereceksen siktirgit şuan uğraşamam senle!
Bilinmeyen Numara : Aaa hiç yakıştıramadım sana küfürleri bak sakin ol da yazmama izin ver.
Belur çevrimdışı.
Bilinmeyen Numara : Bu kadar nefret tutma bana güzelim açıklayayım da ondan sonra söversin de döversin de belki ;)) (Gönderilmedi)
Bilinmeyen Numara : Aaa hemende engel yemişiz. Ama sonra kesinlikle yazacaksın güzelim, senin ilk aşkın olduğum kadar eminim buna :D (Gönderilmedi)
Yazarın anlatımı ile devam :
Belur anlam veremiyordu. Yazışmanın şokuyla bacağını istemeden sallayarak düşünmesi abisinin garibine gitmiş olacak ki ‟Kim ne yazdı Belur? İyi misin ayrıca? "sorularını yöneltmişti. Belur kendine gelmek için kafasını salladı ve ‟ Abi sonra derim şimdi konuşmak istemiyorum ve iyiyim." dedi buruk bir gülümseme ile ve camı açıp kafasını uzattı ve derin derin nefes aldı.
⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎
Sinemaya girmiştik. Gözlerim belki bana yazan o... çocuğunu görürüm diye etrafta geziniyordu. Ama bulsam ne yapacaktım, çocuğa mı dalacaktım , yoksa tanımıyormuş gibi mi yapacaktım... Bilmiyorum işte ne yapacağımı. Bundan dolayı en iyisi filme odaklanmaktı.
Film bitmiş, biz Berfu ile alışveriş yapma bölümüne geçmiştik. Abim Özgür ve kuzenim Rüzgar bizimle gelmemeyi tercih edip kafeye oturmuşlardı.
İki saat sonra yorulup çıkmıştık. Eve geldik ve Berfu ile aldıklarımızı deneyip yerleştiriyorduk. Sonrasında Berfular gitmişti ve onların gitmesi benim için iyi gelmişti. Çünkü bir duşa ihtiyacım vardı. Ve ardından bana yazan o it herife dönecektim.
Duşumu aldım. Telefonumu alıp engeli kaldırdığım gibi yazıyor gözüküyordu.
Bilinmeyen Numara: Ooo bakıyorum da engeli kaldırmışsın;)
Belur : Tekrar engel yemek istemiyosan AÇIKLA!
Belur : KİMSİN LAN? GÜZELİNE DE SANA DA BAŞLATMA
Bilinmeyen Numara : Ne diyim yakışıklı mı diyeyim? Aa sende cozuttun iyice.
Belur : Ne dersen de be Allah Allah
Bir dakika bu onun lafıydı...‟ Ne diyeyim yakışıklı mı diyeyim? "
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bölümü geciktirmiş olabilirim bunun için özürrr
Okuyanlar lütfen oy verin ve yorum yapın sıradaki bölümün gelmesi için sınır belirledim.
Yorum:10
Oy: 5
Bilinmeyen Numara hakkındaki düşünceleriniz neler oldu?
Sizce Belur bu duruma ne diyecek, nasıl karşılayacak? Veya siz Belur'un yeride olsanız ne yapardınız? Ne düşünürdünüz?
Hadi iyi akşamlarrr
Bay bayyy^‿^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZUCUK
De TodoTRAVMA SAHİBİNİN KURTULUŞU O acılı hikayesinden bahsetmek istemezdi... Ama onu z...