Bu platformda yeniyim destek olursanız mutlu olurum.
Yorum yapmayı unutmayiin.Giriş.
12 Kasım 2023
Kılıç timi uzun zamandır Kevin denilen teröristin peşindeydi. Kevin terör örgütüne bağlı bir isimdi. Ayrıca Birce ile geçmişten gelen bir meseleleri vardı.
Bu durumda da Türk askerinin dikkatini çok fazla çekmişti. Fakat sadece bununla da kalmamış ve son zamanlarda bayağı can yakmıştı.
Kıdemli Yüzbaşı Yusuf'un komutasında olan Kılıç timi son anda gelen görevle sınır dışına çıkmış ve aldıkları istihbarata göre Kevin'i almak için ilerliyorlardı. Şuan ise en kıdemli yüzbaşı Yusuf hemen yanında yüzbaşı Halil ve arkalarında timin geri kalanı olmak üzere ilerliyorlardı.
"Komutanım şu görev sağ salim bittiğinde her zamanki kebapçıda yemek yer miyiz?" Konuşan kişi Arif'ti. Boğazına düşkün bir arkadaştı.
"Gideriz oğlum gideriz. Yeterki kimsenin canı yanmadan bitirelim şu işi." Ona cevap veren kişi de Yusuf'tu.
Yusuf timde rütbe olarak en yüksek kişiydi. Askerlerinin her zaman yanında olmaya çalışmıştı. Her sorunlarında kendi sorunuymuş gibi ilgilenmişti.
"Komutanım.. bir şey sorabilir miyim yüksek müsaadenizle?" Diyen de Alper'di.
"Sor aslanım."
"Acaba görevden dönünce bizim şu isteme işini halledebilir miyiz?" Alper ile Ceylin üç yıldır birlikteydiler. Geçen ay bu işi resmiyete dökmek istemişlerdi. Fakat nöbet saatlerinin birbirini tutmaması nedeniyle de isteme gününü bir türlü ayarlayamamışlardı. Ceylin'de merkeze yakın bir hastanede hemşireydi.
"Halledeceğiz aslanım merak etme."
"Ulan Alper sende evleneceksin demek." Diye konuşan ise Demir'di.
"Tabii oğlum. Senden kurtuluyorum sonunda."
"Aaa. Ayıp be ayıp. Size düğünde yarım altın takacaktım. Vazgeçtim. Çeyrek takacağım."
"Demir'im. Yavrum. Canım. Sen tak o yarım altını tak."
"Altını duyunca nasıl da kendine
geldi. Bu enerjini operasyonda da
görmek istiyorum Alper." Sırıtarak konuşuyordu Birce. Timdekilerle uğraşmayı her zaman sevmişti."Tabiki komutanım."
"Demir komutanıma ettiğiniz kadar yengeye iltifat etmemişsinizdir komutanım." Ömer gülerek konuşuyordu. Bu konudan ne kadar keyif aldığı ortadaydı.
"Ulan Ömer.." Alper'in lafını bölen şey Yusuf elini kaldırarak timi susturmasıydı. Kılıç timi konuşmayı bırakıp silahlarını hazır konuma getirdiler.
"Pusu kurmuşlar! Herkes güvenli bölgelere geçsin!" Birce gördüğü bedenlerle timi uyarmıştı.
Kılıç timi gördükleri güvenli bölgelere çekilmişti ve aynı zamanda çatışma da başlamıştı.
"Ulan şurada gönül rahatlığıyla konuşmakta yok."
"Arif sus da indir şu şerefsizleri." Bağırarak konuşan da Halil'di.
"Sustum komutanım."
"Dikkatli olun. Bu itlerin hepsini ölü istiyorum Kılıç Timi." Diye bağırdı Yusuf.
"Emredersiniz komutanım!" Timinden yükselen sesle gururla gülümsedi Yusuf.
Çatışma devam ederken yanlarında patlayan bomba ile herkes birbirinden ayrılmış ve farklı noktalara dağılmışlardı.
"Herkes iyi mi?.. Kılıç Timi cevap ver." Birce ne kadar seslensede kimseden ses çıkmadı.
Herkes birbirine sesleniyor ama kimse birbirini duymuyordu. Her zaman birbirini duyup anlayan tim en ihtiyaçları oldukları zamanda birbirlerini duymamıştı.
Kılıç timi bu zamana kadar sayıca fazla göreve çıkmışlardı ve çatışmaya girmişlerdi. Fakat bu görev diğerlerine benzemiyordu.
Bu görevin sonunda kurdukları hayaller de, istekleri de sadece düşünce olarak kalacaktı.
Ömer rütbesi gereği onunla uğraşan komutanlarının isteklerini yerine getiremeyecekti.
Arif en sevdiği yemeği yiyemeyecekti.
Alper çok sevdiği Ceylin ile bir yuva kuramayacaktı.
Demir timdeki arkadaşları ile uğraşamayacaktı.
Birce kolay kolay insanlara alışamayacaktı
Halil kardeşi olarak gördüğü insanlara abi tavsiyesi veremeyecekti.
Yusuf askerleriyle ilgilenemeyecekti.
Kılıç timi bir daha bir arada olamayacaktı..
Evett bölüm sonundan herkese merhaba. Bu benim yazdığım ilk kurgu bir şans verip okur, yorum yapar ve yıldıza basarsanız mutlu olurum.
Eğer bir hata varsa kusura bakmayın.
Bölüm ve kurgu ile ilgili düşüncelerinizi buraya bekliyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
Teen FictionGittiği görevde teröristlerin elinde esir durumuna düşen ve ekip arkadaşlarının şehit olduğunu öğrenen Kıdemli Üsteğmen Birce Yalçın ve üsteğmeni kurtarmakla görevli Yıldırım Timi'nde yüzbaşı olan Kaan Deniz'in hikayesi *** "Senden sakladığım bir...