Bölümü düzenlemeden atıyorum hatam varsa af olun.
Keyifli okumalar...
Ediz
Odama girmiş şaşkın gözlerle etrafı inceliyordu şapşal şapşal korkutmaktan zarar gelmezdi sessizce arkasına geçip kolumu beline doladım küçücüktü zaten sarılsam kayboluyordu şimdi daha da küçük gözükmüştü gözüme.
Kulağına fısıldayınca yutkunma sesiyle güldüm galiba kalbini tekletmiştim.
"Ediz abi. Korktum ya." ne diyordu lan bu?
"Ne abisi kızım ne anlatıyorsun lan."
"Ee benden büyüksün ya hani büyüklere abi denir bizde." onu bir anda kendime daha çok çekip bastırdığımda tedirgin olmuştu ama çokta korkmuşa benzemiyordu.
"Kimmiş siz?"
"Sokak ağzı işte ediz abi. Bıraksana napıyosun."
"İstemiyorum ben sokak ağzı falan bana abi deme dersen daha çok şey yaparım." kollarımı gevşettiğimde hemen kurtulup etrafı incelemeye başladı.
"He he dememeye çalışırım burası nasıl bir oda bu bilgisayarlar çok üstün çok gelişmiş oha mimari şeyler de var mimar mısın?" düşündüğü şeyle benim yaptığım işin alakası beni gerçekten güldürmüştü.
"Gamzen var ben gamze çok severim biliyor musun dokunabilir miyimm?" daha ben cevap vermeden yüzümü ellerinin arasına almış gamzemi İnceliyordu bir anda parmağını batırması ile güldüm.
"Çok güzel bakk batırdımm."
"Batırdın."
"Hıhıı kusura bakma yanlış yaptıysam." yine mi fark etmeden sert bakmıştım ben sana nasıl diyebilirim ki elimde değil diye.
"Hayır yanlış bir şey yapmadın neyse ne çık bakayım odamdan bu odada yasak."
"Banane ya söyle kim bu panodaki adamlar merak ettimmm." çocuk gibi olduğu yerde zıplayıp panoya doğru ilerledi o hiçbir zaman bunların kim olduğunu bilmeyecekti.
"Sanane çık."
"Bananee mesleğin ne ki seninn?"
"Seri katilim ne dersin sever misin?" dediğim şeyle iki adım geriye gitti belli ki korkmuştu bu hali beni güldürmüştü.
"Noldu korktun sanki."
"Yoooo ne korkucam senden alt tarafı ev arkadaşım seri katil çıktı."
"Şakaydı korkma ama çık odamdan." bir anda dibime girip kollarımdan tuttu.
"Lütfen söyle merak ettimmm." artık delirecektim gerçekten onu belinden tutup kendime çektim yine o bön bön bakışları ile baktı.
"Saçında niye toz var naptın evde acaba?"
"Şeyy ben evi temizledimm görmedin mi çok güzel yaptım ediz abi."
"Ediz mavera ediz ben sana kardeşim diyor muyum?"
"De banane diyebilirsin yani." bu kız benim sonum olacaktı iyice sinirlenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçücüğüm
Ficção AdolescenteHayattan kopan Ediz karaca ve süpriz yumurta gibi hayatına giren Mavera sadece mavera kendi hakkında tek bildiği şey adı olan mavera... Aralarındaki yaş farkı onlara engel olacak mı?