O geceden sonra neler oldu merak ediyorsunuz biliyorum, ve bunları anlatmak size boynumun borcu tabii.
Polis ekipleri Ferit’i tutukladıktan sonra evime geldiler. İfademi almak için beni de karakola götürdüler.
İçimden lütfen karşılaşmayalım diye dualar ediyordum.
İfade vermek için çağırıldığım an üzerime çeki düzen vererek odaya girdim. Odaya girdiğim an kapının ardından birisi kolumdan tutarak beni içeriye çekti.
Hızla kapıyı kilitleyerek eli ile ağzımı kapattı. Korkudan gözlerimi sımsıkı kapatmıştım,
“Şş sakin ol.”
Gözlerimi yavaşça açtım, karşılaşmaktan korktuğum manzara aynen karşımdaydı.“Korkma, şimdi ellerimi çekeceğim ama bağırmayacaksın.” dediğinde kafamı aşağı ve yukarıya doğru evet anlamında salladım.
Ellerini yavaşça ağzımdan çektiğinde,
“İmdat!” diyerek bağırdım.“Seyran!” diyerek tekrardan elleri ile ağzımı kapattı.
“Ben ne dedim sana?!” diyerek ellerini tekrardan çekti ağzımdan.
“Sen nasıl?” diyebildim. Korkudan ellerim, ayaklarım tir tir titriyordu.
Gözyaşlarım ise çoktan bağımsızlığını ilan etmişlerdi. Damla damla süzülüveriyorlardı.
Sağ eli ile göz yaşlarımı sildi Ferit. Dokunuşlarından ürperdiğim için kendimi geriye çekiyordum, gözlerimi sımsıkı kapatmıştım.
“Bana bak,” dedi, sertçe, emir veriyordu.
“Hayır,” diyerek kafamı sağa ve sola salladım. Gözlerim hâlâ kapalıydı.
“Sana, Bana bak dedim!” diyerek bağırdı bir kez daha.
Gözlerimi yavaşça açtım, dibime girmişti Ferit.
“Beni şikayet ettin demek.” diyerek benden uzaklaştı. Geriye doğru bir adım attı.
“Ben seni sevmekten başka ne yaptım?” ses tonu hafifti, gözleri ise yavaştan dolmaya başlamıştı.
Ardından yavaş hareketleri hızlandı ve hızlıca yanıma doğru yaklaşarak eli ile duvara vurdu.
Korkudan gözlerimi kapattım tekrardan,
“Beni nasıl şikayet edersin sen? Sen..Sen canına mı susadın kızım?!” diyerek bir daha duvara vurması ile kapı tıklatıldı.
“Gir.” dedi, Ferit tekrardan sakin moda dönerek.
“Amirim, hayrola bir sorun mu var?” sorusunu soran polis önce Ferit’e sonrada bana baktı. Gözleri ikimiz arasında mekik dokuyordu.
“Bir şey yok Osman, işine bak.” diyerek kapıyı sertçe kapattı Ferit.
Ardından masanın üzerindeki sürahiden bir bardak su doldurarak boştaki koltuklardan birisine oturdu.
Suyu içerken gözleri ile baştan aşağı beni süzüyordu.
“Benden ne istiyorsun?” dedim, bütün cesaretimi toplayarak.
“Sence?” dedi, elindeki bardağı masaya bırakırken.
“Bana şiddet uygulayarak ve tehdit ederek mi kendine aşık olmamı bekliyorsun?” sesim titriyordu.
Kollarını iki yana doğru kaldırdı,
“Sen söyle! Ne yapayım? Başka çare mi bıraktın ki bana?” demesi ile masanın üzerindeki bardağı alıp duvara fırlattım.
“Sanki benimle insan gibi konuşmaya çalışmışsın da ben sana fırsat vermemişim gibi konuşma! Bana malınmışım gibi davranamazsın! Kimsin ya sen kim?!”
“Sana bunu daha önce de söylemiştim diye hatırlıyorum.” dedi,
Ben sinirden bağırırken o karşımda kollarını bağlamış bir şekilde gevşek gevşek duruyordu.
“Ulan 2 günde hayatımı mahvettin! Senin yüzünden çevremde arkadaşım kalmadı!”
“Kalmamalıydı çünkü Seyran! Senin benden başka kimsen olmamalı!”
Bu cümlenin üzerine sinir tepeme çıkmıştı.
Gözüm dönmüştü, elime gelen her şeyi fırlatmaya başladım.“Hop hop!” diyordu Ferit.
“Geber!” diyerek fırlatıyordum.
En sonunda gücüm bitmiş, nefesim tükenmişti. O an gözlerim karardı, ve etraftaki her şey birer silüet haline dönüştü.
Hafif sendelediğimde Ferit anında dibimde bitmişti.
“İyi misin?” diyerek kolumdan tuttu.
Fakat o an dizlerim beni yarı yolda bırakarak onun kucağına yığılmama sebep olmuştu.
“Seyran!”
“İyi misin?”
“N’oluyor!”
Deli divaneler gibi bağırıyordu..
“Osman ambulans çağırın!”
O an kendimi zorlayarak Feritin kucağından ittirdim kendimi.
Onun kucağındansa yerde yatmayı tercih ederdim.“Manyaksın sen manyak!” dediğimi hatırlıyorum bir tek, sonrası ise tamamen karanlıktı.
_______________________
Şok olanlar vote atsınA101 olanlar da kalp atsın.
Bim olanlar yorum atsın.KALSHWKSMWS
55 VOTEYE BÖLÜM GELİRRR.
L
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntı / Yarı Texting.
Mystery / Thriller@feritkorhan sana bir mesaj isteği gönderdi...