Yang Jungwon - Pracuje w kawiarni, przyjaciel Kim Sunoo, brat Yang Jeongin, mieszka w Seulu w Korei Południowej
Park Jay - Studiuje prawo, przyjaciel Park Sunghoon, brat Park Seonghwa, mieszka w Seulu w Korei Południowej
_____________________
_________________
__________
____
__Gdy Jungwon tylko wszedł do Sweet Heart czyli do kawiarni, w której pracuje od 3 lat, zauważył iż nie ma wcale dużo ludzi. Ucieszył się bo nie będzie musiał się przemęczać.
Udał się przebrać, a zaraz po tym podszedł do lady. Zamienił się właśnie z jego kolegą. Przyjął zamówienie po czym udał się je zrobić. Zamówieniem było: 2 małe latte oraz 2 serniki.
Zamówienie to było dla dwóch chłopaków. Wysokiego bruneta i nieco niższego blondyna. Yang skądś kojarzył blondyna jednak nie wiedział skąd.
Gdy tylko zrobił zamówienie od razu poszedł je zanieść. Zaraz potem zrozumiał, że blondyn to jego miłość z liceum. Rozpoznał go po rysach twarzy oraz po jego charakterystycznym śmiechu, który był wywołany żartem drugiego.
- Pańskie zamówienie - powiedział Won kładąc zamówienie na stolik.
- Dziękujemy - powiedzieli jednocześnie odwracając się do pracownika.
Blondyn gdy tylko spojrzał na Jungwona, dopiero zauważył, że to osoba, która była w nim zakochana za czasów liceum. Zauważył również, że bardzo się zmienił. Już nie był czarnowłosym dzieckiem, tylko stał się mężczyzną o brązowych włosach.
Jay zapatrzył się na młodszego, który poszedł przyjąć kolejne zamówienie.
- Stary, czy to ten Jungwon?
- Tak. To on. Bardzo się zmienił.
- No. W ogóle, czemu cały czas się na niego gapisz?
- Ja? Nie prawda - odwrócił wzrok od bruneta.
- Uuu, ktoś tu jest zakochany.
- Chyba ty, w tym swoim Sunoo, ktory Cię unika jak ognia.
- Dobra zamknij już mordę.
¤¤
Koniec z Minsungami, czas zacząć pisać Jaywony!
CZYTASZ
Only You '·'·' Jaywon
RandomGdy Jungwon w szkole średniej miał złamane serce przez niejakiego Jaya, teraz to właśnie on odrzuca Parka