- Wonnie, mogę Cię prosić na słówko?
- Jasne Hyung.
Jay oraz Yang wyszli z salonu do kuchni.
- Sunoo.. Możemy porozmawiać?
- Jasne Hoon.
- A więc.. Zrozumiałem jak bardzo Cię kocham, jak bardzo zależy mi aby nasza relackja się rozwinął, jak bardzo zależy mi na tobie. Wiem, że pewnie dalej masz mi za złe tamto. Ale zapomnijmy o tym, proszę. Pamiętasz jak dokładnie 2 miesiące temu kazałeś mi na siebie czekać? Dziś mijają.
- Hoon... Ja też Ciebie kocham. Szczerze to mije uczcia do ciebie nigdy nie wygasły.
- Naprawdę dalej coś do mnie czujesz?
- Tak. Tak.
- Kocham Cię Sunoo. Czy uczynisz mnie najszczęśliwszą osobą na świecie i zostaniesz moim chłopakiem?
- Jasne, że tak. Też Cię kocham Sunghoon.
Po tej krótkiej rozmowie starszy złapał młodszego za ręce, po czym przyciągnął go do pełnego miłości pocałunku. Po chwili oderwali się od siebie, Park patrzył na Kima ze wzrokiem pelnym uczuć. Po tej jakże słodkiej chwili przytulił Sunoo do siebie, nie pszczając go przez następne 15 minut.
Tymczasem u Jaya i Jungwona
- A więc o czym chciałeś ze mną porozmawiać?
- Od czego by tu zacząć. Wiem. Zacznę od tego, że twoja mama się ze mną skontaktowała..
- Co? I co chciała?
- Chciała Cię przeprosić i błagać o wybaczenie.
- Nigdy w życiu jej tego nie wybaczę.
- Rozumiem. A druga sprawa jest taka, że... Kocham Cię Wonnie. Wiem mówiłem już, to jednak nie potrafię patrzeć na Ciebie z wiedzą, że w każdej chwili ktoś może mi Cię zabrać z przed nosa. Kocham Cię najbardziej na świecie. Zależy mi na tobie, cholernie mi zależy..
- Ja.. Ja też Cię kocham Jay.. I jestem w 100 procentach gotowy na związek z Tobą. Mi również na tobie cholernie zależy. Kocham Cię Jay.
- Wonnie.
- Słucham Jay.
- Czy zostaniesz moich chłopakiem tym samym będąc ze mną do końca życia. I musząc się ze mną męczyć.
- Tak. Będę z tobą do końca życia. Kocham Cię Hyung - odparł, a Park przyciągnął go do długiego pocałunku przepełnionego uczuciami.
Zaraz potem para poszła do salonu, zastała tam przytulających się przyjaciół. Yang postanowił zrobić im zdjęcie.
¤¤
Jeszcze 1 rozdział i koniec tej książki
CZYTASZ
Only You '·'·' Jaywon
RastgeleGdy Jungwon w szkole średniej miał złamane serce przez niejakiego Jaya, teraz to właśnie on odrzuca Parka