Bölüm 13

381 19 11
                                    

Arkadaşlar bu aralar ders notlarım aşağı düşmüş. Bu yüzden yazmağa bir az ara vereceğim. Yeni bölüm ne zaman gelir bilmiyorum. İyi okumalar.

Ömer'den

Telefonun çalmasıyla evden çıktım. Telefona gelen konuma gittim. Kafede oturup beklemeğe başladım.

- Ha Ömer'im geldin mi?

- Hayırdır kuzen ne oldu beni hemen çağırdın?

- İşin varsa sonraya saklayalım istiyorsan

- Söyle hadi evde bekleyenim var

- Sen sevgilimi yaptın

- Evet yaptım.

- Sakın sana bahis ettiğin neydi adı ha Süsen deme

- O niye oğlum?

- Ban birlikte olmadınız dimi

- Olmadık amma olmayacağımız anlamına da gelmez

- Bana bak kuzen o kızı kendinden uzak tut!

- Süsenle ilgili ne biliyorsun sen?

- ............

- Sana söyledim onun hakkında ne biliyorsun.

- Başkası ile birlikte olup hamile kaldığını.

- Bunu biliyorum

- Nasıl yani?

- Süsen söyledi bana. Senin yanlış bildiğin bir şey var amma

- Neyi yanlış biliyormuşum acaba ben?

- O adam Süsenin eski sevgilisiymiş. Süsen istememiş onunla olmağı o da tecavüz etmiş

- Bunu Süsen mi söyledi sana?

- Başka kim söyleyecek oğlum

- Sende hemen inandın aksini düşünmedin

- Ne demeğe çalışıyorsun sen?

- Süsen o günden sonra hamile kalmış diyorum

- Çocuğu mu var?

- Orasını bende bilmiyorum

- Hamile olduğunu nereden biliyorsun peki?

- Kankası sevgilim olur.

- Eve gidince bunları Süsene soracağım. Eğer yalan söylüyorsan seninle çok fena bozuşuruz kuzen.

- İyi tamam. Bak bakalım inkar edecek mi.


Süsenden

Uyuya kalmıştım. Yerimde kıvranıyordum. Banyoya gitmek için ayağa kalktım. Odadan çıktım. Banyodaki aynadan kendime baktım. Ayakta mı duruyordum ben. Başta ne kadar şaşırsam da yürüye bildiğim için sevinmiştim. Banyodan çıkıp hemen aşağıya indim. Sevincimi bölüşmem gerekiyordu. Ömer gittiği için Asiye'ye sesledim. Cevap yoktu. Odasın da yoktu. Tekrar kendi odama döndüğümde masanın üstünde not gördüm. Asiye beni uyandırmayıp not bırakmıştı. Nota işim var akşama dönerim yazmıştı. Bende yatağa uzandım. Aklıma o gün geldi. Tecavüze uğradığım gün. Aklıma geldikçe gözlerim doluyordu. Neden kendimi izleniyormuş gibi his ediyordum. Artık her şeyi Ömer'e anlatmak zorundaydım. Evet kendime söz vermiştim. Onun için ondan uzak duracaktım. Amma yapamadım. Ben ondan uzak duramıyordum. Ben onu çok seviyordum.

- SÜSEN

-Ne oluyor ya

Kapıyı çalmadan Ömer içeri daldı. Çok sinirliydi.

İmkansız aşk SÜSÖMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin