parti

653 37 1
                                    

Kızlarla bugün deryalara gidecek tik.babası iş nedeniyle yurt dışındaydı ve biz de bu fırsatı değerlendirecektik.biraz film izler sonra da yarın giyeceğimiz kıyafetleri ayarlayacaktık.çünkü yarın diplomalarımızı alacaktık.mezuniyet ise bir sonraki güne yapılacaktı.

Eve vardığımda derya kapıyı açtı.selda ve cansu daha gelmemişti.biz de deryanın odasına çıktık.evleri villa tarzıydı.ve tahmin ettiğim gibi odası fazlaca genişti.

Ne tarafa başkan hayran kalıyordum.derya daki dekorasyon fikirleri gerçekten çok hoştu.

Odanın duvarları pembe renkti.iki tane kanepe ve büyükçe bir çift kişilik yatak vardı.bir tane bilgisayar ve yatağın tam karşısında orta büyüklükte bir televizyon vardı.gözüm oradaki vitrine takıldı.derya ile ilgili her şey bu vitrindeydi.başarısından dolayı aldığı plaketler sertifikalar bir de lise mezuniyetinde çektirdiği fotoğraf.

Hafifçe gülmeden duramadım.çünkü derya çok farklıydı.yüzü sivilceden görülmüyordu.yani kısaca şimdiki deryayla yakından uzaktan ilgisi yoktu.

'Neye gülüyorsun bakalım '
'Hiç öyle'
'Beni kandırma Süreyya buraya ilk kez geldiğinden lise fotoğrafımı da ilk kez gördün değil mi'
'Evet ama kötü değildi sadece biraz farklıydı'
Gülümsedi ve 'evet'dedi.
'Hadi gel de film seçelim Süreyya kızlarla izleriz'

Az sonra bütün kızlar deryanın odasında film izliyorduk...

'Bu ne ya korkunç değil ki bu' dedi cansu
'Bence de'dedi Selda
'Kızlar bi susun da izleyelim' dedi derya.
Ben ise kesin şuradan hayalet falan çıkar diye düşünüyordum hep öyle olmaz mı ana karakterimiz terkedilmiş bir eve girer ve karanlık odalardan bir şey çıkar.

Filmdeki adam tam odaya girecekken canavar benzeri bir şey fırladı önüne.çok da korkunç değildi ama Selda ile cansunun çığlığı evi yıktı resmen.

'İmdaaat anneee korkuyorum'
'O ne be korkuuuuuunç'
Derya ile ben baya güldük.hiç değişmez selda ile cansu.

Film bitince Selda ve ben kanepelere,cansu ve derya yatağa yatacaklardı.o sırada Selda

'Süreyya sen bu eve ilk kez geldin değil mi '
'Evet niye sordun'
'Eğer ilk kez geldiğin bir evin anahtarını yastığının altına koyarsan gelecekteki eşini görürmüşsün'
'Yapma Selda bunlar sadece batıl inanç hem boşver böyle koca işlerini hadi iyi geceler'
Cevap vermesine fırsat vermeden ışıkları söndürdüm.

Sabah terler içinde uyandım.işin acayipi kızlar çoktan uyanmış ve bana bakıyorlardı.Selda nın yüzünde ise sinsi bir gülümseme vardı.

'Eee ne gördün'

Zihnimi zorlamaya çalıştım.

Bir anda hatırladım.bir kalabalığa konuşma yapıyordum.salon bizim okulun salonuna benziyordu.kalabalıkta göz gezdirirken kapıdan bir erkeğin bana baktığını görmüştüm.ama yüzünü hatırlamıyordum.

'Bir kalabalığa konuşma yapıyordum ve arkadan bir erkek bana bakıyordu.

'EE yüzünü gördün mü'

'Hayır neden soruyorsun'

Birden şimşekler çaktı tabi ya yastığımı kaldırıp altına baktım.

Selda anahtarı yastığımın altına koymuştu.

'Küstüm Selda'
'Tamam ya özür dilerim'

İki dakika sonra barışmıştık zaten.herkes kıyafetiyle uğraşıyordu.ben dizimin altında bir etek tabi ki siyahtı bir de beyaz bir gömlek giymiştim.Selda ile cansu elbise derya ise bir pantalon bir de tunikle kombinini tamamlamıştı.

Ben okul ikincisi olduğum için ben de konuşma yapacaktım.

Okula varıp konferans salonuna geldiğimizde çok heyecanlandım.ama ailem ağabeyim bile buradaydı.onlara gülümsedim.çok geçmeden dereceye girenler konuşmaya başladı.bana sıra gelince biraz afalladım ama konuşmaya da hemen başladım.

'Öncelikle öğretmenlerime aileme arkadaşlarıma ve bana inanıp başarılı olmam için desteklerini esirgemeyen herkese teşekkür ediyor...'

Bu sırada gözüm kapıya takıldı.biri beni izliyordu.aynı rüyamdaki gibi.dikkatli bakınca ekrem olduğunu anladım.herkes duraksadığımdan şaşırmıştı.ama kendimi toparlayıp devam ettim

'Teşekkür ediyorum ve bugünden itibaren en büyük hayalime kavuşmuş bulunmaktayım'

Herkes alkışlandı ve ben diplomamı almıştım


Ve ben artık mimar olmuştum.......

hayal galiba#wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin