evleniyorum!

505 22 0
                                    

Hepimiz şaşkındık.ama ekremle annesi gayet sakin gözüküyorlardı.

Gözüm bir ekreme bir babama gidiyordu.babamın uzun süren sessizliğinden endişelenmeye başlamıştım.

'Bence uygun olur,ama daha aile içi mevzuyu bir görüşmemiz gerekli.'

'Peki o zaman biz kalkalım oğlum,müsadenizle her şey için teşekkürler'

Ekremle annesini geçirdikten sonra babam hepimizi tekrar salona topladı.ve derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

'Süreyya kızım'

'Buyur baba'

'Kızım biliyorsun benim bir ayağım çukurda,daha bir ay önce ölüyordum az kalsın.biliyorum ekremi tanımıyorsun ama o sana iyi bakar yavrum.bence onunla evlenmelisin.'

Düşündüm de belki de babam haklıydı.ekrem iyi bir insandı.özellikle de benim ve ailem için çok uğraşmıştı.

'Tamam baba ama senden bir şey istiyorum.birazcık zaman beş ay kadar.o zamana kadar işe de girerim.biraz da ekreme alışmış olurum'

'Tamam kızım'

Bu sırada annem lafa atıldı.

'Aferin benim canım kızıma insan sarrafı maşallah.gitti hem yakışıklı hem yardımsever bir oğlan buldu bana.tü tü maşallah'

Gülümsedim.ama hala rüyada gibiydim.bilmiyorum ekrem benim için çok uzak bir ihtimaldi ama babamı kıramazdım.onun üzülmemesi gerekiyordu.eğer kabul etmesem babam borca girecekti o da onun için zor olurdu.babamın kalbi bir daha teklerse işi zordu.

İzin alıp odama gittim.telefonumu elime alıp deryaya mesaj attım.

'Evleniyorum ben'

Sonra düşüncelerimle başbaşa kaldım.

----------deryadan----------------

'Evleniyorum ben'

Bu neydi şimdi şaka mı?mal gibi telefon ekranına takılıp kalmıştım.ne evliliği bir nisan desem değil allah allah..

Hemen cevap yazdım.

'Şaka'

Cevap gecikmedi.

'Değil ciddiyim'

Allahım ciddiyim diyor

'Kızım gece gece hic maytap geçme benle'

'Ne maytabı evleniyorum derya ekremle'

'Şey ekrem kimdi bizim okuldan biri mi'

'Hayır kaçırıldığımda beni kurtaran adam'

'Tamam canım sonra yüz yüze konuşalım'

Telefonu kapatıp kenara koyduğum da hala şaşkındım.biz buradan taşınabilirdik.babam işi nedeniyle inşallah düğüne yetişirdim.ama bu kız nasıl evlenmeyi kabul etti acaba.Süreyya bile evleniyor ben kendi derdime yanayım.

Bu geceki duama süreyyayı da kattım canım arkadaşım inşallah ömür boyunca mutlu olur.....

hayal galiba#wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin