İşte beklediğim an gelip çatmıştı.düğünümüz vardı bugün.
Ekrem ve ben
Bir masalın baş karakterleri
Evleniyoruz.
Ama en güzel olan şey sabahtan beri bir aksilik olmamasıydı.allaha şükür her şey süperdi.ama eksik olan tek şey,
Gelinliğimdi.
Onu da ekrem getirecekti.süprizmiş ama bu kadar da ani olmaz ki hadi beğenmezsem.bir kaç saatte nasıl bulucam hayalimdeki gelinliği.
Az sonra kapım tıklandı ve içeri ekrem girdi.siyah damatlığın içerisinde o kadar farklı olmuştu ki.kesin ağzım açık kalmıştı.
'Tamam anlıyorum,çok beğendin ama ağzını kapat sinek girecek'
'Ekrem hani gelinliğim'
'Burada bak bakalım beğenecek misin?'
Gelinliği kutusundan çıkardığımda bakakaldım.
Ama bu ,
Ekremi ilk gördüğümde giydiğim gelinlikti.
Gözlerim dolduğunu hissediyordum.ama hayır ağlamayacağım.
'Bu çok özel ve güzel bir gelinlik.ama bu satılmamış mıydı'
'Hayır ,bu gelinliği saklamıştım .nedensizce ama seninle evleniyoruz ve giymek istersin diye düşündüm.hadi seni aşağıda bekliyeceğim'
Başımı salladım.gelinliği üstüme giyip,hemen aşağı indim...
---------------------------
'Siz hüseyin ata oğlu ekrem ata ,Süreyya ışığı Eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?'
'Evet'
Ekrem den sonra sıra bendeydi.kalbim pırpır çarparken bayılmadığım için şükrettim.
'Peki siz murat ışık kızı Süreyya ışık,ekrem ata yı Eşiniz olarak kabul ediyor musunuz'
Tam evet diyeceğim sırada bir kadın gördüm.
Ama elinde silah tutan bir kadın.
Ve beni nişan almıştı.
'Ekrem' diye fısıldadım sadece.her şey güzel olamazdı ki benim hayatımda zaten.
'Ekreeeem,vedalaş prensesinle ,çünkü bu masalda mutlu son yok.!'
'Yapma didem,konuşalım'
Ama çok geçti bir silah sesi duyuldu.
Benim hiçbir yerim acımıyordu ki.ben bu kadar kolay mı gitcektim öbür dünyaya?
Yavaşça gözlerimi açtığımda ekremi gördüm.bir şeyi yoktu.ama bu inleme sesi nerden geliyordu ki?
Yere baktığımda kanlar içinde yatan birini gördüm.
Ama bu!bu beni kaçıran çocuk değil miydi?
'Başardım Süreyya,sen benim annemin hayatını kurtardın.ben de seni kurtardım.artık huzur içinde ölebilirim'.
Bu sırada didem de bayılmıştı.polisler gelince onu ayıltıp götürdü. ambulans da gelince beni kurtaran çocuğu ambulansa bindirip hastaneye gittiler.
Biz de ekrem le peşinden,
Sahi biz mutlu olabilecek miyiz?.......