alışveriş

443 25 0
                                    

Ekrem le bugün alışverişe çıkacaktık.her şey o kadar hızlı gelişmişti ki dört ay çok hızlı geçmişti.mutluydum.bu kısa sürede bile ekrem bana çok iyi davranmıştı.her zaman yanımdaydı.

Birkaç gün sonra düğünümüz vardı.bundan dolayı alışverişe çıkmıştık.ekrem her alacağımız eşyanın en kaliteli olanından seçiyordu.ama iş gelinliğe gelince onu ben hallederim dedi.yani zaten gelinlik dükkanı var ama dimi:-)

O sırada ekrem in telefonu çaldı.

'Alo efendim.'

'.....'

'Tamam geliyorum,bekle orada '

Ve telefonu kapatınca bana döndü.

'Üzgünüm Süreyya benim acil bir işim çıktı.sen artık dönersin cansuyla '

'Tamam ekrem işini hallet sen'

Acaba ne olmuştu ?yüzü bembeyazdı ekrem in.belki de ben abartıyorum.ama bir sorun var kesin acele gitti.neyse akşama öğrenirim artık.nasılsa yemeğe gelecekler.

------------------ekrem den------------------

Gelen telefon bütün sinirlerimi hoplatmıştı.onun ne işi vardı burada.o kadar sinirliydim ki.sahildeki bankta onu görünce kolundan tutup kaldırdım ayağa.

'Senin burada ne işin var?!'

'Ama olmuyor ekrem,hayatım'

'Görürsün oluyor mu olmuyor mu.benim sabrımı taşırma didem.eğer ben şu an seni öldürmüyorsam birlikte geçirdiğimiz anlar içindir'

'Ha ha sağol ekrem bey ama benim yaşadığım hiçbir şeyden haberin yok senin.ilk önce bana evlenicez diyorsun sonra başka bir kızla düğün hazırlıkları!'

'Sen bunu nerden öğrendin ki'

'Annenden canım.sizin eve gelince kovdu beni.'

'İyi yapmış ne halin varsa gör'

'Ekrem bey bana verdiğin sözden dönmek neymiş göreceksin.o kıza dikkat et ekrem'

Umursamadım bile.o korkak didem hiçbir şey yapamaz.gördüğünden beri hiç değişmemiş.arabama binip Süreyyaların evine sürdüm.sonuçta nişanlımı bekletmemeliyim demi:-)

Ben ve Süreyya o kadar mutlu olcaz ki ister didem ister başka biri mani olmaya kalksın ben EKREM ATA ona dünyayı dar ederim....

hayal galiba#wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin