TW/ Szorongás, Halál,
Iszonyatos fejfájással keltet Mikasa. Próbáltam lecsitítani, de annyira aggódott, hogy úgy kellett lefeküdnie aludni, hogy én nem voltam a szobába. Annyit mondtam neki, hogy ne nagyon hangoztassa ugyan is csak ki szellőztettem a fejemet. Persze értette a célzást, hogy tilosban jártam. Persze arról nem meséltem neki, hogy a fiatal éjszakában elveszítettem az első csókom. Még hozzá a közös barátunk által. De egyvalamiről megfeledkeztem a mámoros éjszaka után. Így nem tarthattam sokáig előtte titokban, ugyan is mikor átöltöztünk a felszerelésünkbe észrevette a mellkasomon lévő kicsiny kis tárgyat. Megbabonázva kémlelte. Semmilyen reakciót nem tudtam leolvasni róla. Megszüntette köztünk a levegőt és mélyen a szemembe nézet majd teketória nélkül magához vont és a fülembe suttogott.
-Örülök, hogy biztonságban voltál.- egyszerű kis mondat volt, de meg melegedte a szívemet. Így bevallottam neki mindent. Úgy éreztem, hogy őszintének kell vele legyek. Épp az eligazításhoz kiosztott csarnokba értünk mikor is befejeztem a mesélést. Mikasa elmondta, hogy örül nekünk. Látja rajtam, hogy mennyivel nyugodtabb a lelkem, amivel egyet is értek.
-6.sor 2 alakulat.- Ebben a pozícióban fogok helyt állni. Az összes barátom szinte előttem fog harcolni, így nem aggódok amiatt, hogy túl messze lennénk egymástól. Egyedül Eren fix pozícióját nem adták meg nekünk. Mivel mi újoncok kitöltjük a teljes jobb szárny-t így valószínűleg középen, a legvédettebb résznél foglal helyett. Bár ez csak a saját feltételezésem.
Karanes körzetben a Felderítő egység kora reggel gyűltek össze. Egy ideig együtt mozgott az egész alakzat. Miután a külső kapun túli összes titán figyelmét elvonták a támogató csapat, Erwin parancsnok elindította az 57. expedíciót a falon kívül. Az első csapás a város területén, balról érkezett. Mindenkit felrázott. A Felderítő egység támogató csapata harcba szállt a közeledő titánokkal, még mi az expedíció fő ereje folytatta előre nyomulását. Ugyan is a támogató csapat csak a régi város területe eléréséig kísért bennünket. A parancsnok hangosan kiadta az alakzat felvételéről a parancsot.
-Jók legyetek.- vált el tőllünk Reiner hatalmas vigyorral a képén, mire szememet megforgatva viszonoztam.
-Ha egy titánba botlasz, ne hugyozd össze magad, Armin.- cukkolta Jean a szőkét, mire felnevettem. Szerencsére Armin megerősödött annyira, hogy vissza merjen szólni a lópofájúnak.
-De te sem!- korholta le mire ennél is jobban kacagni kezdtem. Mikasára vezettem a tekintetem aki rögvest viszonozta is. Egyszerre kúszott ki belőlünk egy "vigyáz magadra" mire csak sóhajtottunk. Nem tehetünk mást, mint a parancsot követni és felvenni a pozíciónkat. Jócskán csak le kellett maradjak. Hisz nem hiába, a legvégén helyezkedtem el.
Szerencsére rögvest megtaláltam a csapatomat. Összesen négyen voltunk. Abból kettő veteránnak mondható katona volt, és egy velem szinte egykorú lány. Kedvesnek tűnt ezért bátorkodtam megszólítani fél óra elteltével. Bemutatkoztunk egymásnak, és mint kiderült tényleg kedves teremtés volt Mallory. Szépnek találtam a nevét is. Illett a fekete göndör hajához.
Elsősorban az első felderítő csapat fog titánokkal találkozni így egészen sokáig kellett, hogy várjunk mire feltűnt egy. De amint észleltünk egyet a csapatvezetőnk parancsba adta Mallory-nak, hogy lőjön fel egy piros jelzőfáklyát. Amit azon nyomban meg is tett. Így aki látta, megismételheti tettünket, hogy eljusson a 2. sor közepéig azaz a parancsnokságig. Így nem sokkal később észleltük a zöld vissza jelzést. Ami enyhén balra tért ki. Magyarán a jobb szárny-t érte a csapás. Viszont akadt még egy kis problémánk. A domborzat, vagy egy kisebb falu megjelenése miatt kicsit arrébb csúsztunk így egy titán bejutott az alakzatba. Nincs mit tenni. Ki kell iktatni. Nagylelkűen magára vállalta a két idősebb, mondván kiroppanják a berozsdásodott csontjaikat. Ámulattal néztük a csapatmunkájukat. Azonban nem sokáig érezhettük magunkat kényelembe. És ezt mind egy fekete füstnek köszönhettük. Előttünk valakik épp az életükért vívnak csatát egy Aberrált titánnal. Sorra csendültek fel a további sötét színben pompázó jelzések. Túl sok. Szinte minden oldalról érkezett egy. Még hozzá egyszerre. Magyarán ez nem továbbítás...
YOU ARE READING
Beautiful heaven
FantasyTípus¦ Karakter x fem! OC Kategória¦ Romance, comfort, deppression, explicit jelenet Szavak száma¦ 22246 Státusz¦ Befejezett (2024. 04.03) Figyelmeztetés¦ Az adott fejezet elolvasása előtt feltüntetve Megjegyzés¦ Sora= sky Minsora= beautiful heaven...