IX.

5 0 0
                                    

TW/Szorongás, depresszió, önkárosítás, halál

-Egy aberrált? Vagy ez is olyan, mint a Kolosszális Titán? Vajon Erwin parancsnok... -Ért szinte hidegzuhanyként a felismerés. 

-Hé, elég legyen már! - Günther rivallt rám. Kirázott a gondolataim közül. 

-Eren, később gondolkozz! Tovább kell mennünk és el kell rejtőznünk! - Kérlelt Petra amire rögvest válaszoltam.

-Igenis! - Így hát tovább vágtattunk a sűrű erdőbe. Percek elteltével újabb dörgések rázták fel a hideg területet. Ezek biztos a tartalék rakéták lehettek. A parancsnok nem aprózza el a dolgokat. Mikor már megelégeltük a távolságot kikötöttük a lovakat. A lehető legmagasabb ágakon próbáltunk elhelyezkedni, hogy még lentről se lássanak ránk. Már ha akadna valaki, aki erre jár. Örültem a pihenésnek. Ellazított. Így szabadon gondolkodhattam.   

-Azért csalták el egészen idáig a Női Titánt, hogy elkaphassák. Pontosabban, hogy elkapják azt, aki benne van. Ez volt Erwin parancsnok célja. Ezt tervezte az elejétől kezdve, ugye? - kérdezem a csapat egyetlen női tagjától.  

-Azt még értem, hogy nekünk, újoncoknak, miért nem mondták el, de nektek miért nem mondták el, mikor olyan régóta a felderítőkhöz tartoztok? - Folytatom mire szinte megérzem a halál leheletét a tarkómon. Rögvest végig tekintek a csapatom, majd konstatálom, hogy rossz fát dobtam a tűzre.  

-Hallgass már! - Szólal fel először Oulo.

-Azt akarod mondani, hogy a parancsnok és az osztagkapitány nem bízik bennünk? - rivallt rám Petra azon nyomban. 

-Nem... de hát ebből ez jön le...-be sem tudtam fejezni a mondatom. 

-Petra, verjük ki a fogát! Majd akkor megtanúlja hol a helye.-Közeledett felém vészjóslóan a férfi. Kicsit egymáshoz karcolva az éles fegyverét. 

-Nem, Erennek igaza van. Szerintem a parancsnoknak meg volt az oka, amiért nem bízhatott bennünk. - Kell a pártomra a semmiből Eld. 

-Mire célzol? - kérdezett visszakézből Gunther. 

-Csak egy oka lehet annak, hogy nem bízik a katonáiban: van valaki a felderítők között, aki titánná tud változni, vagy legalábbis kémkedik nekik. - fejezte be elméletet a férfi mire mindenkibe belefagyott a szó.

-Egy kém? Lehetséges lenne?- Folytatta a beszélgetést Gunther pár perc elteltével, miután megemésztette az információt. Mindenkinek kellett a felfogásnyi idő,

-Legalábbis a parancsnok biztos benne. Azt hiszem, csak azokat vonták be a tervbe, akik az elmúlt öt évben életben tudtak maradni. - magyarázta tovább a szőke.

-Értem. Szóval ez történt. - értette meg.

-Így kellett lennie. Felfogtad már, Eren? Ez az oka. - kérdezett a semmiből Oulo, mire rá kaptam a tekintetem.

-Ha ez az indok, az érthető. Azt feltételezi, hogy öt évvel ezelőtt, a fal lerombolásakor egy kém beszivárgott a csapataink közé és így akarta leszűkíteni a gyanúsítottakat.- Sóhajtott mögülem Petra.

-Akkor az a kém ölhette meg Sawneyt és Beane-t? - utald Eld a két megölt kísérleti titánra. Ekkor mindenki feleszmélt.

-Aznap a parancsnok furcsa kérdéseket tett fel nekem.-jutott a lány eszébe az a nap.

-Ha ez sikerrel zárul, közelebb kerülhetek ennek a világnak az igazságához, de ennek érdekében túl sok ember vesztette életét.- A fogaimat egymáshoz szorítva próbáltam kordában tartani a felgyülemlett érzéseket.  

Beautiful heavenWhere stories live. Discover now