•Selamlar herkesee.
Hangi akılla bilmiyorum ama fantasy yazasım geldi nasıl olucak hiç bilmiyorum.
Bu arada ilk kez bir kapak için bu kadar uğraştım.
Bide bölüme uygun medyaya fotoğraflar koyucam.
Bölümler uzun olucak ama ara ara gelicek.
Belki kalır devam etmem ve ya güzel olur devam ederim Şu anlık diye bileceğim tek şey:
İyi okumalarr🤍
-
-
-
-
-
-
-
-
-18!
Tam bu gün 18 yaşıma basmıştım.Reşit olmamın verdiği mutlulukla merdivenlerden şarkı mırıldanarak aşağıya indim.
"Günaydın canım ailem" diyerek annemin yanağına öpücük kondurduktan sonra babama yaklaşıp aynısını yaptım.
Bana garip bakıyorlardı ve tedirginlerdi sanki."Bir şey mi oldu haberim yok?" dedim merakla.
"Hey ayrıca bu gün doğum günüm biliyorsunuz dimi?"
"Biliyoruz tabi ki hatta gel bakalım"İkiside ayağa kalkınca peşlerinden gittim.
Mutfağa geçtiğimizde orta boy bir pasta vardı karşımda ve bir sürü hediye paketi.
Gülümseyerek sarıldım ikisinede.
"Teşekkürler ama ee şey bunu siz baş başa yiyeceksiniz çünki Ben kaçıyorum"
İkiside bir birine döndü.Anlamadığım şekilde bakışmaya başladılar.Endişeliydiler ama ne için?Ortada bir şey vardı bu çok belliydi ama neydi?
"Arkadaşlarla takılıyoruzda bu gün"
"Mile gitmesen mi?"Dedi annem sakin bir tonda.
"Ne oldu size böyle?Bir şey mi var anlatın şunu"
"Yok bir şey yokta tek gitme ozaman teyzenle git"Babamın dediği şeye gülmüştüm ama teyzem çok gençti ve benim gibi enerjisi asla bitmiyordu eğlene bilirdik.
"İyi peki ozaman ben direkt çıkıyorum teyzemi yoldan alırım"
Onayladıklarında vedalaşarak çıktım evden.Normalde her yere tek gitmeme gecelere kadar gelmiyor olmama alışkınlardı ve izinde veriyorlardı.
Fazla takılmadım ve yeni ehliyetini aldığım canavara bindim.
Keyifle,şarkılar eşliğinde ilk önce Kira teyzemi aldım ve birlikte avm'ye geçtik.
Bir kaç gerekli parti için alış veriş yaptıktan sonra bu seferde partiyi yapıcağımız yata doğru sürmeye başladım.
"Mile,denizin ortasında kutlamak zorunda mısın?"
"Tabi ki çocukluğumdan beri denizi ne kadar sevdiğimi biliyorsun"
Tamam bir şey demedim bakışları attığında tekrar yola döndüm.
Yüzüme çarpan rüzgar terapi gibi geliyordu.
Sonunda yat'a geldiğimizde arabadan indik.Henüz kimse yoktu organizasyon şirketinin çalışanları dışında.
Arabayı park ettim ve teyzemle birlikte indik.
Hava o kadar güzeldi ki enerjim tavan yapıyordu.
Kocaman yat'a doğru geldim ve dışarıdan süzdüm.