•İyi okumalarr🤍
-
-
-
-
-
-
-
-
-Evet hazırdım.Mental olarak hazır mıydım?Bunu bilmiyordum ama Şu an kapı eşiğinde ailem ile vedalaşıyordum.
Duygularımı fazla belli eden biri değildim ama ağlayasım vardı.
Üzülyordum,korkuyordum ama yeni şeyleride seviyordum.
Anlattıkları o kadar güzel şeyler vardı ki bunları yaşamasam olmazdı.
Gözleri dolan anneme bakıp gülümsedim.
"Yapmayın şunu ağlamak istemiyorum ayrıca ayrılıklar güzeldir sonunda kavuşmak varsa"
Tekrar hepsine sıkı sıkı sarıldım ve artık kapıda beni bekleyen arabaya doğru ilerledim.
Önden uzun boylu yakışıklı orta yaşlarda tam bir şöför tipinde bir adam çıktı.
Başıyla arkamdaki aileme selam verince dolaşıp yanıma geldi ve arkada kapıyı açtı.
Duygusal bir şekilde beni izliyorlardı elimi kaldırıp salladığımda karşılık verdiler.
Az önceki adam kapıyı kapatınca arabanın içini incelemeye başladım.
Komforlu ve güzeldi.
"Bir şeye ihtiyacın olursa söyle" Kalın ama tatlı bir sesle konuşmuştu.
"Sende mi akademiden mezunsun?"
Gülümsedi dikiz aynasından ona bakıyordum.
"Evet adım Dann.İstediğin şekilde seslene bilirsin sizlerin güvenliği için sorumluyum akademide her hangi bir sorun yaşarsan bana danışa bilirsin orada daha detaylı öğreneceksin her şeyi"
Onayladığımda ikimiz de sustuk ve yolu izlemeye başladım.
***
"Melissa"
Duyduğum sesle gözlerimi araladım.
Uyumuştum yol boyu.
Heyecanla bakışlarımı dışarıya çevirdim.
Burasına okul denemezdi hayatımda gördüğüm en büyük binaydı sanırım.
Dann kapımı açtığında arabadan indim ve gözlerim hala bu efsanevi yerdeydi.
Etraf ormanlıktı sanki başka evrendeymişiz gibiydi.
Bagajdan valizlerimi çıkartan Dann'e döndüm.
"Burası fazla göz alıcı"
"Öyledir sen birde içerisini gör"
Dediği şey bende daha fazla merak uyandırdı ve yavaş adımlarla bahçede gezinmeye başladım.
Hava fazla olmayacak şekilde sıcaktı.Hafif serinlik vardı ve bu hoşuma gitmişi.
İçeride pencereye yaslanmış öğrenci olduklarını düşündüğüm bir kaç kişi bana bakıyordu.
"Senin gibi öğrenciler"
Dann ne düşündüğümü tahmin edicek olmuş ki sorumu bir nevi yanıtlamıştı.
Etraf gölet olduğu için girişe köprü ile vardık.
Açık olan kapıya doğru elini uzatarak nazik bir şekilde önden geçmeme izin vermişti Dann.
İçerisi ayrı güzeldi etrafta dolaşan bir sürü kişi vardı.
"Önce müdire ile görüşmen gerekiyor"