Yazım Tarihi: 12/02/2024
Yayınlanma Tarihi: 09/03/2024
Heyyo!
2. Sezonun 2. Bölümünün ilk kısmına hoş geldiniz!
Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
--------------------------------------
3. Şahıs bakış açısından:
Isaac Lahey, önündeki ekmekten ufak ufak parçalar kopartarak yemeğini yiyordu. Konuşmak için cesaretini topladığında, derin bir nefes alarak karşısında oturan babasına baktı. "Şu ana kadar Fransızca'dan A, Ekonomi'den B- aldım."
"Ya Kimya?" babası önündeki eti bıçakla keserken sordu.
"Emin değilim. Vizelere az kaldı, o da yükselir."
"Peki şimdi nerede?"
"Notum mu?"
"Tabii..."
Isaac başını iki yana salladı. "Emin değilim."
"Ama daha şimdi yükselir dedin."
"Genel olarak dedim." sıkıntıyla saçlarını karıştırdı.
"Bana yalan söylemezsin, değil mi Isaac?"
Çocuk, korkmuş bir yüz ifadesiyle başını kaldırdı. "Hayır."
"Öyleyse söyle notunu."
"Söyledim ya işte, bilmiyorum."
Babası, yüzünde ufak bir gülümsemeyle devam ediyor. "Bu konuşmaya aşağıda devam edelim mi? Ne dersin?" Isaac başını iki yana salladığında ekledi. "Öyleyse notunu söyle bana, evlat."
"Baba, bu dönemin yarısı geçti."
"Isaac?"
"Hâlâ vakit var."
"Isaac!" sesini yükselterek sözünü kesiyor. Isaac cevap vermekten başka şansı kalmadığını anladığında sıkıntıyla iç çekiyor. "D aldım."
"Pekâlâ." omzunu silkerken elindeki çatalı ve bıçağı tabağa bıraktı. "D almışsın. Kızmadım. Ama cezalandırmak için bir yol bulmalıyım, biliyorsun. Bir baba olarak sorumluluklarım var. Bu yüzden, şöyle basit bir şeyle başlasak... Sen bulaşıkları yıka, ben de mutfağı toparlayayım."
"Tamam." Isaac şaşkınlıkla hafifçe başını salladı.
"Güzel." babası kahve içtiği fincanı avucunun içine aldı. "Çünkü burayı tertemiz görmeyi gerçekten isterim." ardından sanki önemsiz bir şeyi atar gibi, avucunun içerisinde duran fincanı yere fırlatıyor. "Anlıyorsun, değil mi? Anlıyor musun? Mutfağın her yerini." önünde duran tabak ve bardağı yere fırlattığında, Isaac hızla ayağa kalkarak arkasındaki duvara yaslanıp yere çöktü.
"Evet, tamamen..." babası sürahiyi alarak ona fırlattığında, Isaac kırılan parçalardan korunmak için kollarını yüzüne siper ediyor. "Tertemiz."
Çocuk yüzünü buruşturarak başını kaldırdığında, yüzünün sağ tarafında gözüne oldukça yakın bir noktaya saplanan ufak bir cam parçasını fark etti. Şaşkınlıkla babasına döndüğünde adam omzunu silkerken, o da parçayı çıkarıyordu. "O senin hatandı."
"Beni kör edebilirdin." ayağa kalktı.
"Kes sesini! Alt tarafı çizildi! Hiç de bir şey..." Isaac'in yüzündeki yaranın hızla kapandığını gördüğünde o kendini beğenmiş gülümsemesi yok oluyor. Isaac onun neye baktığını fark ederek elini az önce oluşan yaranın üstüne götürdü. Eline hiç kan bulaşmadığında hızla dış kapıya doğru koşarak dışarı çıkıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream 0.2
FanfictionBelgrave'de olanlardan sonra Hazel hayatının geri kalanını sakin bir şekilde geçirmeyi planlar. Sonuçta bütün sorunlarından kurtulmuşlardı, değil mi? Derek kazandığı yeni güçler sayesinde etrafında yeni bir sürü oluşturmaya başladığında, kurt adamla...