3 - Doučování

241 6 0
                                    

Druhý den ráno na snídani zahlédnu Enza, kývneme na sebe a on na mě mrkne. Začervenám se a odvrátím zrak, a mé oči se setkají s ocelově šedýma. Malfoy.

Vypadá naštvaně.

Zavrtím hlavou a pokračuju na svoje místo, kde se najím a popovídám si s Lili.

Po snídani odcházím do knihovny, jdu po chodbě, když mě někdo zatáhne do prázdné třídy. Dá mi ruku přes pusu a utlumí tak výkřik, který se mi vydral z hrdla. Následně jsem hozena na zem.

Teď si všimnu, že útočníci jsou dva. Když vyjdou víc na světlo, poznám je. Theodore a Jasmine. A sakra.

,,Kvůli tobě nebelvírští vyhráli a teď se nosí jak pávi. Myslím, že je jedině spravedlivé, když to za ně všechny odneseš ty!" ušklíbne se Theodore, zamkne dveře a dá na třídu tišící kouzlo. Teď jsem opravdu v háji.

Jasmine přejde ke mně a vytáhne mě za vlasy nahoru. Následně mi dá facku. A další. A další. Cítím se jako fackovací panák a zbabělec, že se nechám jen tak mlátit.

Strčím do ní až upadne.

V tu chvíli mě Theodore shodí k zemi a začne mě kopat do břicha. Je mi špatně a prosím ho, aby přestal, ale on mi jen plivne do tváře a kope ještě silněji.

Slzy mi tečou po tváři a já vzlykám a ptám se sama sebe, proč zrovna já?

,,Už nikdy na ni nesahej, nebo skončíš hůř!" plivne na mě Theodore a jde k Jasmine, která už se mezitím postavila na nohy a doteď nás se zálibným úsměvem pozorovala.

,,Crucio!" čekala jsem cokoli, jen ne tohle. Jedna z nepromíjitelných kleteb.

Vykřiknu a začnu se svíjet bolestí. Je to jako kdyby mě někdo polil vroucí vodou, jakoby se mi sta tisíce nožů zabodávaly do kůže, jakoby mi někdo rozsekal orgány na cucky. Křičím a prosím, ale ona nepřestává.

Až po chvíli ji to snad konečně omrzelo a já se mohla po několika dlouhých minutách volně nadechnout.

Obličej mokrý od slz, vlasy rozcuchané, oblečení pomačkané. Jo, muselo mi to fakt slušet..

,,Jestli jenom cekneš o tom co se tady stalo, bez váhání ti podříznu krk!" zavrčel na mě Theodore a bez dalšího slova se sebrali a odešli.

Nemohla jsem tomu uvěřit.. Použití této kletby je nezákonné!

Dnes je pondělí - někde jsem měla být, jen si nemůžu vzpomenout... A jo, doučování s Malfoyem! Snažím se zvednout, ale bolí mě celé tělo a tak to jde pomalu.

***

,,Kde ses flákala, Potterová?"

,,Do toho ti nic není, Malfoyi. Jsem tady, tak pojďme začít,"

Umíchám několik lektvarů, odříkám několik receptů a vyslechnu si několik nadávek na svou hloupost, že se mi zdá, že to snad nikdy neskončí.

,,Pane bože, končíme! Ty jsi tak tupá!"

,,Se z toho třeba poser.." odpovím arogantně.

,,Cos to říkala? Neslyšel jsem..."

,,Se třeba poser! Jseš arogantní kokot a já už tě mám plný zuby! Jdi do hajzlu, idiote!"

,,Uvědomuješ si, že i kdybych tě tady zabil, vyvlékl bych se z toho?Tak se podle toho kurva chovej! Můžu si s tebou dělat... Co... Chci..." při posledním slově mě přitisknul na zeď, ruce mi dal nad hlavu a zblízka mi hleděl do očí.

Nevěděla jsem, co si mám myslet. V jednu chvíli se choval jako arogantní pitomec, v druhé chvíli jakoby mu snad na mě záleželo..

Když jsem se dívala do těch sametových šedých očí, nemohla jsem si pomoct ale ztratit se v nich. Byl tak okouzlující!

Jeho pohled zabloudil k mým rtům a mě se zatajil dech.

Zničehonic přitiskl své rty na moje.

Vklouznul mi jazykem do pusy a já se zmohla jen na slabé vyjeknutí.

Chutnal po peprmintu.

Dravě a agresivně plenil jazykem má ústa.

Byla jsem tak paralyzovaná, že jsem si v první chvíli neuvědomila, co se to děje. Až po chvíli mi došlo, jak špatné je to, co děláme, a, i když se mi to líbilo více než bych očekávala, přece jenom Malfoy umí líbat úžasně, tak jsem se od něj odtrhla a překvapeně lapala po dechu.

Ne jen že jsem právě dostala svůj první polibek, políbila jsem Malfoye!

,,Já- promiň, já..." koktal zmateně.

Draco Malfoy a omluvit se?! Draco Malfoy a být nervózní?! Co se to dnes sakra děje?!

,,Proč?" vydechla jsem, stále ještě šokovaná.

,,Tak hele, já se ti nemusím zpovídat! Nikomu o tom neřekneš, jasný?!" prskal a já žasla, jak se z nervózního a celkem milého kluka stal najednou zase ten pitomec.

,,Myslím, že bys mi mohl říct aspoň důvod, když sis právě ukradl můj první polibek!" vykřikla jsem frustrovaně a hned jsem si připlácla ruku na pusu. Tohle jsem mu říct nechtěla...

Chvíli na mě jen udiveně hleděl.

,,Jak to myslíš?"

,,Zapomeň na to.." snažím se to zamluvit.

,,To jako, že tě nikdo předtím nepolíbil?" zeptal se, čirá nechápavost vepsaná v jeho tváři.

,,Jo, tak nějak.." zahanbeně sklopím hlavu.

,,Hej. Není se za co stydět. Líbáš celkem obstojně," a s tím mě políbil ještě jednou, hladověji a mnohem naléhavěji. Chvíli spolupracuju, ale potom potřebuju čerstvý vzduch a tak se odtáhnu.

,,Proč to děláš? Chceš mě svést a štvát s tím Harryho? Chceš si mě přidat na dlouhý seznam holek se kterýma ses už vyspal? Proč to děláš? Do dneška jsme se nenáviděli, tak-"

,,Já tě náhodou mám rád!" ve chvíli, kdy to řekl se mu v očích mihl vyděšený výraz a vypadal, že by to nejradši vzal zpátky.

Já tam stála s otevřenou pusou, očima doširoka rozevřenýma a nemohla jsem věřit vlastním uším.

,,Jo. Už dávno k tobě necítím nenávist. Zajímám se o tebe. Bojím se o tebe. A láme mi srdce vidět tě s ostatníma klukama! Hm? To je to co chceš slyšet? Ne, nechci naštvat Pottera, ani se s tebou nechci vyspat- nebo- zatím ne, štve mě že se mi pořád bráníš. Já- neumím- vyjadřovat emoce. Ale tohle jsem já. Jsem žárlivý, agresivní a mám velké nároky. Ale pod tím vším jsem úplně jiný a- už ti neřeknu ani slovo! Nevím, co mě to popadlo.." brumlal si pod vousy.

,,To myslíš vážně?" zeptám se. Dnešní den je plný překvapení.

,,Jo," kývne.

,,Já... Asi si to budu muset rozmyslet.."

,,Dám ti tolik času, kolik budeš chtít,"

,,Můžeme být zatím kamarádi a až tě líp poznám, rozhodnu se," prohlásím.

V očích se mu zablýskne a zamumlá tiché ,,Děkuju," než kvapně odejde ze třídy.

***

Přiřítím se do našeho pokoje udýchaná a svalím se na postel.

,,Co se stalo?" zeptá se zvědavě Lili.

,,Ani se neptej!"

,,No tak povídej!" pobídne mě.

,,Malfoy- Draco mě políbil," vychrlím ze sebe rychle, ať to mám za sebou.

Lili na mě chvíli kouká a pak radostně zavýskne: ,,Já to věděla!"

Zpražím ji pohledem.

,,No tak povídej, přeháněj, chci detaily!"

Jestli se ti kapitola líbila, nezapomínej pro ni hlasovat! Zlepší mi to den! ❤️

Potter and MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat