7 - Tvoje

236 5 0
                                    

,,Promiň! Harry prosím, nech ho být! Omlouvám se! Prosím..." klesnu vyčerpáním k zemi. Harry se pouze zlověstně usměje a přejde k Dracovi. ,,Nech ji jít," hlesne blonďák tiše. ,,Nenechám. Ona se bude dívat!" s tím Harry přistoupí k Dracovi a popadne jeho pravou ruku. V druhé ruce třímá nůž. ,,Harry ne!" vykřiknu. V následující chvíli zaboří nůž do Dracovy paže. Ten sykne bolestí. Harry něco vyrývá do jeho masa. Když skončí, ustoupí a zálibně si prohlíží svůj výtvor. Na Dracově bledé pokožce září rudý, krvavý nápis Děvkař, ze kterého tečou kapky krve. Harry se jen zasměje a otočí se na mě. ,,Teď ty, Elizabeth!"

S trhnutím se probudím.

Co to sakra bylo?

To by Harry neudělal, že ne..?

***

,,Elizabeth!" zastaví mě na cestě do Velké síně hlas. Otočím se.

,,Ahoj Enzo, co potřebuješ?" mile se usměju.

,,Chtěl jsem se zeptat, nešla bys se mnou ještě na jedno rande? Tentokrát snad bez vyrušení," mrkne na mě.

,,No... Já nevím," pomyslím na Draca.

,,Prosím, udělalo by mi to velkou radost.." udělá na mě psí oči.

,,Tak- tak dobře," souhlasím.

,,Fajn, dneska ve čtyři tam jak minule,"

,,Dobře, těším se-" jsem přerušena, když mě Enzo prudce obejme. Překvapeně stojím a nechám se objímat, když se Enzo odtáhne a políbí mě na tvář.

,,Tak zatím, kočko," šibalsky se usměje a je ten tam.

Ještě chvíli omámeně stojím na místě, než se vzpamatuju a pokračuju do Velké síně.

Tam ale nedojdu, neboť mě někdo prudce stáhne do prázdné třídy. Jakmile ho uvidím, uvolním se, protože vím, že z jeho strany mi žádné nebezpečí nehrozí.

,,Draco, co-" beze slova mě přitiskne na kamennou zeď za námi a naštvaně se mi dívá do očí.

,,Už zase?!" zavrčí.

,,Co myslíš?" vydechnu nervózně.

,,Berkshire," odplivne si.

,,Copak nevíš, že jsi jen moje?!" zvýší hlas. Třesou se mi ruce, strachem, ale možná i něčím jiným. Vzrušením?

,,Draco-" přeruší mě polibkem, který mi sebere vítr z plachet. Líbá mě agresivně a hrubě, ale nemůžu popřít, že se mi to líbí.

Najednou se ode mě prudce odtáhne.

,,O čem jste se bavili?!" zavrčí.

,,Pozval mě na další rande.." zašeptám.

,,A co ty na to?"

,,Řekla jsem ano," vydechnu vyděšeně.

Hned na to mě popadne za stehna, a zvedne mě na nejbližší lavici, tak, aby stál mezi mýma nohama.

,,Draco, co to děláš?" zeptám se tiše.

,,Ukazuju ti, komu patříš," znovu mě políbí, a tentokrát polibky pokračuje přes můj krk až k mému výstřihu. Tam se zastaví a dlouze mi pohlédne do očí.

Pak mi stáhne sukni a kalhotky.

,,Draco-"

,,Šššššššš," opět mě políbí, než se skloní k mému klínu, který následně začne zkoumat jazykem.

Potter and MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat