Bu sabah erken kalkmıştım.Yemek yemek için yemekhaneye inerken Elina yanıma geldi.Elini omzuma koydu ve şaşırarak"Dün neler olmuş ya?Hiçte anlatmıyorsun."dedi.Gözlerimi açarak "N-Nasıl yani?Sen nereden biliyorsun?"dedim.
Güldü.Sonrada"Bütün herkes bunu konuşuyor.Yeni mi öğreniyorsun?"diye sorunca Evet anlamında başımı salladım.Ama öğrenseler ne olacaktı ki?Sorun olmazdı.Umrumda olmayacaktı ki aklıma Darell'in öğrenme ihtimali geldi.Yutkundum ve parmaklarımı şakaklarıma bastırdım.Elina ile konuşmadan yemekhaneye doğru yürüdük.
Peki Darell'in öğrenme ihtimali neden beni bu kadar streslendiriyordu?
Elina,Darell ve Lucas'ın olduğu masaya oturdu.Bende peşinden ilerleyip tırnağımı yara bandımın üstüne geçirerek masaya oturdum.Konuşmaya başladılar ve bende susmaya.Arada konuya benide katıyorlardı.Ama ben kısa cevaplar verip susmaya devam ediyordum.
Bu sefer Darell konuşmaya başladı"Laurel dün Kelvin'le olanları duydum"dilini damağına üç kez vurdu."Şu hızlı kol çevirme hamlelerini banada öğret."dedi etrafa bakınarak.Konuşmayı unutmuşum gibi yine başımı tamam anlamında salladım.Güldü ve burun kemerini sıktı.
Dalga geçiyordu ve ben bir salak gibi yeni anlamıştım!
Elina ve Lucas'ta gülmeye başlayınca utançla başımı önüme eğip dudaklarımı birbirine bastırdım.Birkaç dakikanın sonunda Elina"Diana'yla tanıştın mı?"diye sordu omzuma dokunarak.Başımı evet anlamında aşağı yukarı salladım."Tamam biz Diana'yla bir plan yaptık ve bu akşam Diana'nın odasında biraz eğlenelim diyoruz.Merak etmeyin yöneticilerden izin aldık.Hadi ya lütfen gelin"dedi ve ilk bana sonra onlara baktı."Geleceksiniz değil mi?"diye sordu.Üçümüz birbirimize baktık.İlk ben"tamam geliyorum!"dedim.Ardımdan Lucas.Darell'de bir süre düşündükten sonra oda gelmeyi kabul etti.
Yemeklerimizi bitirdikten sonra ben ve Darell masadan kalkıp Lucas'la Elina'yı yalnız bıraktık.Kalkarken Elina'ya göz kırptım.
Odama giderken erkeklerin katındaki bir odadan o kadar kötü bir koku geliyordu ki burnumu kapayarak koku gelen odanın yanına doğru ilerledim.Kapı aralıktı.İçeri bakacakken bir el çenemi tutup beni kendine çevirdiğinde yüzün sahibinin Darell olduğunu gördüm.
"Yeter ya sende mi beni takip ediyorsun?"gözlerimi devirdim."Bir insan niye bir insanı takip eder ki?"deyip gözleri hariç her yere bakmaya başladım.
Çenemi tekrar tuttu ve odağımın o olmasını sağladı."Seni takip etmiyorum"dedi.Dişlerimi dudaklarıma geçirdim.Gözü dudaklarıma kaydı.Sonra konuşmaya başladım."O zaman niye sürekli karşılaşıyoruz?Yani hep arkamdan çıkan sen oluyorsun."dedim.Saçımı kulağımın arkasına attı.
Şuan daha önce hiç hissetmediğim ve adını bilmediğim bir his vücudumu sarmıştı.Bu his kurşun gibi ağır bir şekilde içimdeydi.
Sonra elini çekip etrafa baktı ve güldü."Seni ben takip ediyorum yani?"dedi.
Bende hiç beklemden"evet"dedim.Biraz bekledikten sonra kaşlarını çatıp"asıl sen beni takip ediyorsun tavşancık"dedi.
Burnumu sıkınca elini ittirip aşağıda bileğini sımsıkı tuttum ve "devamında Kelvin'e yaptıklarımın olmasını istemezsin değil mi?"dedim.Oda sesini inceltip dalga geçerek"Çok korktum.Lütfen beni dövme.Lütfen yapma"dedi.Dayanamayıp iki bacağının arasına tekmeyi geçirince acıyla inlemeye başladı.
"Merak etme sana kıyak geçip hafif vurdum."dedim üstün bir ses tonuyla.
Gözlerini gözlerime dikti ve çömeldiği yerden kalktı.
Daha ne olduğunu anlayamadan boş koridorda beni duvara yapıştırıp,iki elimide tek eliyle kavradıktan sonra başımın üzerinde birleştirdi.
Şaşkınlıkla ona bakarken bana"kim kiminle oynuyormuş göreceğiz tavşancık."dedi.Sonrada bana iyice yaklaştı.O kadar yakındık ki burunlarımız birbirine değiyordu.Dahada yaklaştı.Kalbim göğüs kafesimden çıkarcasına atarken adını bilmediğim bu his kalbimede bulaşmıştı.Artık dudaklarımız birbirine değecek konuma geldi.Gözlerimi kapattım.Birkaç saniye bekledi.Göğüs kafesimde elini hissettiğimde gözlerimi açtım.Ama ne mümkün ki hareket edemiyordum!Gözleri gözlerimle buluşunca"Kalbin hızlı atıyor."dedi.Ellerimi ellerinden kurtardım ve bende onun kalbine elimi koydum."Seninkide..."dedim.
Şuan hayatımda ilk defa bu kadar heyecan içinde olduğumu fark ediyordum.Darell'e karşı ne hissettiğimi bilmiyorum ama tek bildiğim şuan heyecanın zirvesine ulaştım ve kalbim duracak gibi!
Bana tekrar yaklaşınca içimdeki bu his ikiye katlandı.Beni öpecek olması mı beni heyecanlandırıyordu?Ne öpecek miydi?!Ben ne saçmalıyorum ya?Kendi içimde duygularımla savaş verirken aynı zamanda gözlerimi gözlerinden ayırmıyordum.Bütün yüzünü inceledim.Her bölgesi çok güzeldi.
Dudaklarıyla dudaklarım arasında bir santimlik mesafe vardı.Aşağıda duran ellerimi sertçe duvara yasladı.Bu his artık hareket edemeyecek kadar her yerimi sarmıştı.
Dudakları dudaklarıma değdi ama öpmedi.Gözlerimi kapadım.Kulağıma"İstekli misin yoksa?"diye fısıldadı.Kalbim duracakmış gibi hissediyordum.Bende ona yaklaştım.Gözlerimi açıp onaylar şekilde kırptım.Dudakları dudaklarıma yerleşti ama yine öpmedi.
Karşımdaki Darell olmasaydı şuan yumruklarımı çoktan yüzüne geçirmiştim.Darell'e karşı tuhaf duygular hissediyordum.
Sakince öpmeye başlıyorduki bir kol,Darell'i itip beni kenara çekti.Ani hareketle yumruğu yüzüne geçirip yere düştükten sonrada ayağımla el bileğine bastım ve ellerimi boğazına doladım.
Yüze baktığımda Kelvin olduğunu anladım.Yanımda duran Darell'se odasının anahtarını çıkarmış,kesici tarafını Kelvin'e doğru tutuyordu.
Küçük bir şok geçirdim.Dağıldığım andada Kelvin beni hafifçe üstünden itti ve hızlıca ayağa kalktı.Sonra"Neden ona tekme tokat girmiyorsun Laurel?"Gözlerini başka tarafa çevirdi."Benim sana gerçekten bundan farklı birşey yapacağımı mı düşündün?Ya da kötü birşey?"dedi ciddi bir şekilde.Bana doğru yürümeye başlayınca da Darell tek adımda önüme geçti.Kelvin durdu ve Darell'i işaret ederek"Ona aşık olacağını keşke baştan söyleseydin."dedi.
Sonunda vücudumda gezinen bu hissin adını bulmuştum.Aşk...Daha önce hiç yaşamadığım o his.Ben Darell'e aşık mı olmuştum?!Hayır olamaz yani olmamalı!Peki ben onun neyine aşık olmuştum?Bir kaç gün önce tanıştığım birinin gerçekten neyine aşık olabilirim?Duygularımı bulmakta zorlanıyordum ama Darell'e karşı hislerimi artık biliyorum ve bu,onunla yaşadığımız son şey olmayacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ İNTİKAM
Roman pour AdolescentsAnnesinin katilini bulmak için gizli sırları olan bir sarayda eğitilmeyi göze alan Laurel,yaşam mücadelesinde aşk hayatının içine giriş yapar.Ama daha önce yaşamadığı bu duygunun ona neleri getireceğinden haberi yoktur.