Hiç mesaj gelmiyor. Beğeni de aynı şekilde. Bu gidişle son hikayeler.
Lütfen düşüncenizi belirtin ve bu hikaye gayet iyi
Öncelikle kendimi tanıtacak olursam, ben Üniversite son sınıfta okuyan, alımlı ve de kendince güzel bir kızım. Adım Ceyda ve 23 yaşındayım. Hayatımda hiç çıktığım bir erkek arkadaşım olmadı, hep soğuk bakmıştım bu tarz sevgili muhabbetlerine, taa ki okulumuzdan Özgür isminde yakışıklı bir delikanlıya vurulana dek. Gerçekten çok hoş, karizmatik ve çevresindekilerce çok sevilen bir erkek idi bu. Bende çok büyük etki yaratmıştı, çünkü hayatımda ilk defa birilerine karşı birşeyler hissetmeye başlamıştım. Onu her gördüğümde kalbim küt küt atıyordu, yeni liseli aşıklar gibi heyecan veriyordu bana. Kendisini arkadaşım Derya vasıtasıyla, sadece merhabalaşma şeklinde tanıyordum.
Bir gün Deryadan, Özgür'le beni iyice tanıştırmasını ve çaktırmadan sevgilisi olup olmadığını öğrenmesini, rica ettim. O gün gelmişti, Derya bizi tanıştırmak için Özgürü evine çağırdı, o gün evde sadece üçümüz olacaktık. Herşey planladığımız gibi olmuştu, Özgür de buna sıcak bakmış, "Tabi ki gelirim." şeklinde içimi okşayan ve bana karşı birşeyler hissettiğini düşünebileceğim cevap vermişti. Derya ile evde oturmuş Özgür'ün gelmesini bekliyorduk. Kapı çaldı Özgür geldi, elinde cips ve kola vardı. İçeri girdi. Önce Derya'yı, sonra beni öptü. Beni çok samimi öpmüştü, eteklerim zil çalıyordu, birşeylerin olacağını hissediyordum, hem de çok kuvvetli bir şekilde. Oturma odasına geçtik. Özgür ceketini çıkardı ve oturdu koltuğa. Tişört giymişti. Çok atletik bir vücudu vardı, kolları sırf kas ve omuzları genişti. Tam istediğim tarzda bir erkekti.
Vakit geçirmeden, mutfakta Derya'ya bir bahane ile dışarı çıkmasını söyledim. Derya bunun üzerine az sonra yanımıza geldi ve "Çok acil işim var, siz oturun, Tamer'in yanına gitmem lazım." diye evden ayrıldı. Özgür belli ki çok hızlı bir erkekti, görüldüğü gibi çok rahat ve dünya canlısı birisi idi. Koltuğa yanıma yanaştı ve elini omzuma attı. Dayanamadım, sanki herşey birden bitecekmişcesine bu fırsatı değerlendirdim ve Özgürü dudağından kaptım ve hiç bırakmayacakmışım gibi onu öpmeye başladım. Özgür çok şaşırmıştı, benden böyle birşey beklemiyordu. Tabi ben de böyle birşey beklemiyordum kendimden, fakat yapıyordum işte.
İlerleyen dakikalarda elimi özgürün aletine attım, çok büyük ve sert bir et parçası gelmişti elime. Gerçekten henüz bakire olan birisi için korku ve dehşet verici büyüklükte bir aletti bu. Özgür yavaşca ve hayvanımsı bir şekilde beni soymaya ve göğüs uçlarımı yarı ısırarak emmeye başladı. Ben ne kadar "Dur yapma." desemde iş işten geçmişti, kendime hakim olamıyordum. Nekadar yapma desemde, Özgür bıraksa dahi, devam etmek isteyeceğimi ben de biliyordum. Zevkten inliyordum, külodum sırılsıklam olmuştu. Yıllaryılı hiç bir erkeğin yanına dahi yanaşamayacağını sandığım o masum vajinama Özgür'ün sahip olacağını o an hissetmiştim sanki. Özgür elini külodumdan içeri soktu ve parmaklarını dudakları arasında gezdirmeye başladı. Gittikçe daha çok ıslanıyordum, gerçekten sular içindeydim. Aynı zamanda da elimi özgürün aletine atmışım ve sanki onu benden alacakları hissine kapılmışım gibi sıkıca tutuyordum.
Artık ikimizde iyice azmıştık. Özgür zaten patladı patlayacaktı, biran önce içime girmek istiyordu. Ben de becerilmek istiyordum, fakat Özgür'ü önce ağzıma alıp yalamadan geçiş izni vermek istemiyordum. Özgürde sanki herşeyin olacağını biliyormuş gibi tertemiz gelmişti, çok hoştu. Yalamaya başladım, boğazıma kadar dolduruyordu. Adeta profesyonel porno yıldızları gibi yalıyordum, kendime şaşırmıştım. Yıllarca izlediğim o porno filmlerin meyvesini bugün alıyordum. Gerçekten Özgürde şaşırmıştı benim (Yalamak falan nedir bilmeyen) bir kız olduğumu düşünüyormuş. Özgür daha fazla dayanamadı ve inleyerek ağzıma geldi. Adeta boşalması bitmek bilmiyordu, oluk oluk akıyordu menisi. Ağzım yüzüm bembeyaz olmuştu, en yakın arkadaşım Derya bile beni o halde görse, tanıyamazdı. Özgür sertliğinden gram ödün vermemişti, adeta "İçini deleceğim, şeftalini yaracağım." dercesine, dimdik bir şekilde bana girmeyi bekliyordu.
Daha fazla bekletmedim ve bacaklarımı omzuna dayayıp yavaşca bana girmesini sağladım. Bunca yıldır sakladığım bekaretimi Özgüre vermiştim, iki damla gözyaşı eşliğinde. Zevkten ve heyecandan ölüyordum neredeyse. Bu zamana kadar neden bunu yapmadığıma çok kızıyordum, hayatımda yaşadığım en güzel zevkti içimde gidip gelmesi. Özgür ara ara çok hızlanıyordu, içimden sanki ateşler çıkacak gibiydi. Bazen okadar hızlı yapıyordu ki, vajinamda nem namına, kayganlık namına birşey kalmamıştı. "Aşkım aşağısı yanıyor, çok acımaya başladı." deyince, aletini içimden çıkardı. Beni düşündüğü için sikmeye ara verdi, ben de onu sap gibi ortada bırakmak istemiyordum, bacaklarımı iyice karnıma doğru çektim ve arka deliğimi alternatif olarak sundum. O esnada Özgürün gözüne masada duran vücut-losyonu gözüne çarpmıştı. Ne yapmak istediğini anlamıştım, biran göz göze geldik ve "Tamam." dercesine hafifçe kafalarımızı salladık. Özgür artık bir nar tanesinin bile zor girebileceği o küçücük deliğime girme eylemini gerçekleştirebilecekti.
Masadan vücut-losyonunu aldı, önce kendiüstüne döktü ve sıvazlayarak heryerine yedirdi, daha sonra ben eğildim ve popomu iyice diktim yukarı doğru, daha kolay olsun diye. . Özgür losyonu arkadeliğime güzelce yedirdi ve parmağını sokarak deliğimi alıştırmaya başladı. Parmaklaması çok hoşuma gidiyordu, ben de bir yandan kendimi elleyerek aldığım zevke zevk katıyordum. Özgür 2-3 dakika böyle devam ettikten sonra, artık sokmaya karar verdi. Aletinin kafasını deliğime dayayıp yavaştan sokmaya başladı. Çok acı çeksemde kendimi ileri doğru çekmedim, olgun bir tavırla tamamını deliğime yutturdum.
Çok güzeldi, içimde sanki patlayacak birşeyler vardı, kocaman bir canavar gidip geliyordu içimde. Manyak ötesi zevk veren birşeydi bu. Özgür 5–10 dakika beni bu şekilde becerdikten sonra, birden bir aslan gibi hırlayarak boşalmaya başladı. Deliğimin içi, dışı, etrafı, heryeri döl olmuştu, sıcacıktı. Sonra götümdeki spermleri kaba etlerime sıvazladı, yaydı. Özgür de, ben de çok mutluyduk, ve son bir öpüşme sevişme faslına girdik. Daha sonra üstümüzü giyindik ve hiç birşey olmamış gibi oturduk televizyon izledik. Derya eve geldiğinde Özgürün gitme vakti de artık gelmişti.
O gün hayatımda ilk defa önden ve arkadan becerilmenin verdiği mutlulukla sevinçten havalara uçuyordum, fakat bir yandan da Özgür'süz kalacağım düşüncesi beni yiyip bitiriyordu. O günden sonra Özgürle kantinde hergün görüşmeye ve konuşmaya başladık. Daha sonra Özgür bir ev kiraladı ve 5 aydır her gün devamlı yapıyoruz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedenin Dansı: Tutkulu Kısa Hikayeler
Romance"Duygusal sıcaklığı ve tutkulu anları bir araya getiren 'Bedenin Dansı: Tutkulu Kısa Hikayeler' adlı kitap, içinde barındırdığı ışıltılı kısa seks hikayeleriyle okuyucularını heyecanlandırmaya davet ediyor. Her bir hikaye, farklı arzuları, bağları v...