İLK GXG TECRÜBEM

15.8K 56 7
                                    

Taslaktan atıyorum genel geri dönütleri merak ettiğim için. Düşüncelerinizi mesaj yoluyla iletebilirsiniz.

Merhaba ben Rose 21 yaşımdayım.
İnternette gezinirken bir kurs ile karşılaştım, Kitap resimleme ve kapak tasarlama kursuydu, ilgimi çekti bende küçük bir araştırmanın ardından katıldım. Kursa katılabilmek için sınava girmemiz gerekiyordu, sınav çok basitti sadece bilgisayarın temel bilgilerini soracaklardı. Kurs uygun fıyatlıydı ve çok basitti ama çok güzel şeyler öğretiyordu kendi kitabımızı yapmamızı öğretiyorlardı, çocuk kitabı, yetişkin kitabı, çizgi roman ve manga, istediğimiz tür de istediğimiz tarzda kitaplar yapabiliyorduk ve işte beni heyecanlandıran da buydu. Herneyse Sınav günü geldi ve yerime geçtim, her masanın üzerinde bilgisayarlar falan vardı ardından benim yanıma çok güzel bir kız oturdu adı ise "Zeynep"idi. Sınav başlamadan önce onunla küçük bir muhabbet ettim daha 17 yaşında çok tatlı ve utangaç biriydi çok sevdim Zeynepi bu yüzden numarasını aldım ve düzenli olarak beraber konuşup samimileşmeye başladık.

Sınavı başarı ile geçtikten sonra kursa katılmaya hak kazandım ve pzt, salı, çrş günleri düzenli olarak gitmeye başladım.
Bir gün kurs çıkışı beraber şehrin batısındaki avm de çıkmaya karar verdik, önce yemek yedik ardından sinema salonunda napoleon filmini izledik sonrasında da avmdeki bütün mağazaları gezip kız kıza küçük alışverişler yaptık çok güzel geçiyordu, biz zamanın nasıl geçtiğini farketmeden gece olmuştu ama Zeynep şimdilik eve gitmek istemiyordu bubyüzden geceyi noktalamak adına bara gittik, bar çok sakin bir yerdi yakışıklı erkekler ve güzel kızlar ile doluydu, geçtik bir masaya şarap sipariş ettik, beraber dertleşerek alkollerimizi içiyorduk, göz yaşı döke döke, kahkahalar ata ata sarhoş olmaya devam ediyorduk, saat nerdeyse 2 olmuştu artık kalkmamız gerekiyordu, Garsona bizim için taxi çağırmasını istedim, çok geçmeden taximiz geldi ve Zeynepin evine doğru yola koyulduk, 20dk içerisinde Zeynepin evine ulaştıktan sonra Zeynep bu gece onunla kalmamı istemişti bende saat 2:40 olduğu için kabul ettim.

Zeynepin evi çok tatlıydı annesi ve kız kardeşi uyuyodu bizde sessizce Zeynepin odasına geçtik ve eşyalarımızı bırakıp üstümü çıkardım, göğüslerimi daha dik gösteren Turtle neck kazağım çok dar olduğu için beni artık boğuyordu bende Zeynepe karşı bir utancım artık olmadığı için üstümü çıkardım ve sütyenle kaldım, Zeynep bana gece yatmam için kendi kıyafetlerinden ayarlıcaktı bende o bana kıyafet ayarlıyana kadar bir dal sigara içmek istedim ama odası kokmasın diye Zeynep'ten izin alarak balkona çıktım, hava soğuk değildi ama çok hoş hafif rüzgar vardı dolunayın altında balkonda sandalye de sırtıma yaslanmıştım, çok geçmeden Zeynep yanıma geldi ve yanıma oturdu, bende sigaradan rahatsız olduğunu bildiğim için sigaramı bitirmeden attım. Zeynep göbeğime dokundu ve fiziğimi överek okşuyordu, bu hareketlerini çok erotic bulduğum için elini çekmek istedim ama samimiyetine ve sarhoşluğuna vurdum ve görmezden geldim,
Zeynep adıma seslendi bende efendim dedim ama cevap vermedi benden bir şeyler sakliyordu, ama söylemeye utanıyordu sanki, sarhoş olmasına rağmen söylemeye utanıyorsa önemli bir şey belli, ardından bana "benimle..." dedi ben daha ne demek istediğini anlayamamışken sütyenimden tutup beni kendisine doğru çekti ve dudaklarıma yapıştı ne olduğunu anlamamıştım ellerim ile onu itmek istedim ama...

Zeynepin beni çilek kokan ruju ile deli dehşet ağzımı diliyle öpmesi beni çok azdırıyordu. Zeynep'i arkaya doğru iterek ayrılmayı başardım ve yüzüne doğru çok sert bir tokat atarak yaptığının çok iğrenç olduğunu dile getirdim,
Zeynep benden özür dileyerek kendisinin de ne halt yediğini bilmediğini söyledi ve ağlamaya başladı, çok sinirlenmiştim eşyalarımı toplayarak o evden siktir olup gitmek istedim ancak Zeynepin dudağıma vurduğu dil darbeleri bacaklarımın arasının ıslanmasına yetti de arttı da, tekrar istiyordum, zaten bende çok ayık değildim, Zeynepe bakarak onunla sevişmenin çok keyifli olacağını düşündüm.

Zeynep bana döndü ve ağlıyarak ondan nefret edip etmediğimi sordu bende hayır diyerek yanağından akan göz yaşlarını yalamaya başladım tıpkı bir köpek gibi, ardından pijamasındaki düğmeleri kopartarak onun limon gibi göğüslerini emmeye başladım süt istiyen bir bebek gibi emiyordum ardından göbek deliğini yalamaya başladım, Zeynepin tüm vücüdüma salyalarımı dökerek parlatırken bir elim ile pantolonunu çıkartmıştım,
bem beyaz donu vardı, okadar ıslanmıştı ki donu saydam olmuştu, tüysüz pez pembe organı donunun altından gözüküyordu çok güzel bir sahneydi, tam donunu parmaklarım ile indiricekken elimi tuttu ve beni durdurdu, ne olduğunu sordum ve bana çok utandığını söyledi, sadece beni öpüp çıkma teklifi edicekti benim ile sevişmek istememişti, bende ona o zaman ben gideyim dedim,
Zeynep ise bana hayırrr, çok güzelsin gitme dedi sadece, önce seni ben yalamak istiyordum dedi, bende gülümseyerek yer değiştirdim,
Zeynep nazikçe pantolonumu indiriyordu, kıp kırmızı olmuştu çok heyecanlıydı, Fermuarımı çekti ve pantolonumu çıkarttı, Zeynep hemen saldırmak istemiyordu, anın tadını çıkarmak istiyordu, bende bunu anladığım için sabırlı davrandım, zeynep parmakları ile siyah dantenli donuma dokunuyordu ve "çok yumuşak, çok nemli" dedi, ardında burnunu organıma yapıştırarak "çok mest edici, çok güzel kokuyor" dedi.

Zeynep artık çıldırmıştı, donumu çıkarttı ama beni yalamak yerine donumu yalıyordu, köpek gibi donumu kokluyordu, çok iğrenç ve aynı zamanda çok tatlı gözüküyordu, elindeki şekeri koklar gibi donumu koklaması onu küçük bir bebek gibi gösteriyordu, ona çok şirin olduğunu söyledim, o da bana "donun bende kalabilir mi?" dedi bende gülerek kabul ettim, en sonunda donumu kenara koyabilmeyi akıl etti ve amıma saldırarak suyumu emiyordu belimi kontrol edemiyordum, dilini okadar güzel kullanıyordu ki zevk den dört köşe inliyordum, onu bırakıp götümü yalamaya başladıktan sonra baş parmağı ile beni okşuyordu.

Yalamayı bırakıp bana "Seni yıldızlara götürücem" dedi ve  2 parmağını bana soktu ve vibratör gibi parmaklarını oynatıyordu, belimi tekrar kontrol edemiyordum, aldığım zevk inanılmazdı artık kendimi tutamadığım için ahlamaya başladım Zeynep hemen elini içimden çıkarıp ağzıma sokarak şşş'ledi, ailesinin uyanıcağından korkuyordu
Zeynep dudaklarımı öpmeye başladıktan sonra tekrar parmaklarını bana sokmaya başladı ama bu sefer 2 değil 4 tanesini soktu. Yırtılcak gibi hissediyordum ama umrumda değildi tek istediğim anın tadını çıkarmaktı.

Zeynep ben beni çıldırtmaya devam ediyordu deliğimin genişlediğini ve bedenimin titrediğini hissediyordum ve çok geçmeden orgazm olarak sıvımı fışkırtıyordum, gözlerim kararmıştı dengemi kaybettim ve yere düştüm.
bedenim titremeyi bıraktığında ayağa kalktım, hala çok azgındım bütün elimi Zeynepin içine sokup götünü yalamak istiyordum ama çok yorulmuştum bu yüzden balkon dan ayrılıp Zeynepin odasına geçtim, ve yatağa uzanıp kirli bedenim ile çırıl çıplak uyudum.
Sabah uyandığımda yanı başımda Zeynepi gördüm yanı başımda masum masum yarı çıplak bir şekilde uyuyordu ama benim donumu giymişti, Kalkıp giyindim ve evdeki kimseyi uyandırmadan eşyalarımı alıp ayrıldım.
Öğlen olunca Zeynep beni aradı ve dün gece için teşekkür etti. Zeynep'le ben sevgili olmuştuk her boş kaldığımızda öpüşüp sevişiyorduk hatta bir keresinde kursun tuvaletinde beraber gizlice seviştiğimiz bile oldu.
her haftanın 5 günü sürekli beraberdik bazen birbirimize sürtüyorduk, bazen dildo kullanıyorduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bedenin Dansı: Tutkulu Kısa HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin