Aradan 1 hafta geçmesiyle, kasırga Bedriye dair tüm bilgilere ulaşır. Kasırganın içindeki intikam ateşi günden güne harlıyor. Okadar kötü bir psikolojiye girmiştir ki artık onu Leyla bile gülümsetemiyordu.
Kasırga çalışma odasından soğuk ve titrerici sesiyle, en yakın adamlarından olan seyfiiyi çağırır ve Seyfi koşar adımla çalışma odasına gelir.
Ve kasırga sinirli bir ses tonuyla der ki
- Bana işini en iyi yapabilecek 30 kişiden adam topluyorsun. Bedrinin şuanda kaldığı ev tam bu çizgide. Tüm tabancalara silahlara susturucu takıyoruz. Dışarıda çıkan çatışmadan evin içerisine en ufak ses bile çıkarmıyoruz.Seyfi meraklı şekilde kasırgayı dinler ve işlere bir an önce koyulmak için bir telefon yapıp İstanbulun en gizli kabadayılarından birisini arar.
Çalıyor...
Seyfi - a,alo celal abi. Sana bir işim düştü abi,
Celal - yine ne işin düştü seyfi, bana bak senin kitabın iyice karardı. Beni tanıyorsun borcun gırtlağını aştı. O borcu öde yoksa o gırtlağını benden başkası alamaz.Der ve kabadayının bu konuşması duyan kasırganın kaşları git gide kasılır ve telefonu eline alır der ki kasırga
- Ben kasırga. Şimdi beni iyi dinle, celal mısın kabadayı mısın her kimsen buraya 20 dakikada istediğim adamları göndermezsen oraya gelir asıl ben keserim senin gırtlağını. Duydun mu lan beni
Celal kabadayı - Kasırga mı.. Yeğen şimdi bak dinle beni. Senin bu adamın olacak kişi ikide bir beni arayıp adam topluyor, kitaptaki borçlar kabardı demek istedim.
- caz yapma lan. Buraya 20 dakikaya kadar adamları gönder. İşim bitince o borcu ben kapatacağım sen merak etme.
Der ve telefonu kapatır.
İyice içi öfke dolan kasırga 20 dakikaya adamların gelmesiyle dışarı doğru çıkarken Leyla karşısına çıkar.Leyla - Nereye gidiyorsun?
Kasırga çatık kaşlarıyla leylaya bakarak der ki
- İntikamımı almaya gidiyorum.
Leyla - Ya sana birşey olursa. Kasırga niye kendini düşünmüyorsun. Sana birşey olursa peki biz ne yapacağız?
- O adam ölmeden ölmeyeceğim. Der ve simsiyah arabaya atlayıp yola çıkarlar.Seyfi - abi şuan da arkamızda bizi takip eden konvoy, 30 kişiden oluşan eski özel harekatçılarla dolu. Sen merak etme herşey tıkırında gidecek.
- Bak koçum. En ufak hata istemiyorum zaten eve yakınlaştık sen burda dur. Tak maskeyi.Kasırga Fevzi ve 30 kişi herkes birden maskeleri takıp çalılıkların arasından, sıra halinde eve doğru çıt çıkmayacak vaziyette sinsi adımlarla eğilerek yürümeye devam ederler.
Kasırga belinden çıkardığı deagle tabancasının ucuna yavaş yavaş susturucuyu çevirerek takar. Sesiz bir şekilde Fevziye der ki.
- evin etrafında 15 kişiye yakın adamlar var. Evin arkasından yaklaşıp dışarıdan hepsini arkadan sizi göremeyecek vaziyette indiriceksiniz. O sırada ben balkondan gidip içeriyi temizleyeceğim. Der ve 30 kişi birden evin arkasından yürümeye başlar
Kasırga önden giderek 2. Katın balkonuna evin arkasından tırmanır.
Kasırganın adamları ise, 15 kişi sol tarafa 15 kişide sağa ayrılmak üzere eğilerek yavaş adımlarla teker teker Bedrinin adamlarını susturucu silahlar ile indirmeye başlarlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASIRGA
JugendliteraturAnnesinin ölüm sebebinin babası olduğunu anlayan kasırganın o haberden sonra başına gelmeyen kalmıyor.