‼️Ostrzeżenie‼️: Mój własny pomysł nie bijcie za to haha.🤫Widziałam wiele tik toków oraz postów na temat tego, że sporo osób chciałoby zobaczy Nazarova i Venoma wspólnej akcji. A więc proszę bardzo poznajcie myśli
Raise
Gdy tylko to usłyszałem myślałem, że się posram. Chcąc bądź nie chcąc, przystąpiłem do wyścigu z nim. Dobrze wiedziałem, że muszę się przygotować ponieważ to nie losowa osoba, która myśli że potrafi jeździć. To był nikt inny jak słynny przestępca z Malibu. Postrach nie jednej osoby, znany i szanowany, uważany za najlepszego kierowcę. Oczywiście najlepszego u siebie, albowiem ja nie jestem najlepszy, jestem królem tych cholernych jazd. Bez przyczyny nie byłbym nazywany „KRÓLEM WYŚCIGÓW W NOWYM ORLEANIE"Jeszcze nikt się ze mną nie równał, i tym razem będę najlepszy. Zawsze jestem najlepszy, on ewentualnie ma więcej ludzi na świecie, przez to ma wtyczki oraz informacje. Dlatego mieszkańcy Malibu się go boją a strach, równa się z siłą oraz szacunkiem. Wymuszonym ale zawsze. Skłamałbym gdybym powiedział, że jego interesy to gowno. Założę się, że ludzie, którzy chcą się ze mną poznać lub być wśród mnie współpracują z Venomem. Nie jeden najpierw chciał ze mną rozmawiać, a później o mały włos nie wbijał mi noża w krtań. Nie wiem dokładnie czy chce zrobić mi koło dupy, nie mam czasu aby się tym przejmować. Ale co do jazdy samochodem może mi ssać. Dużo o nim słyszałem filmiki, plotki, zdjęcia oraz przestepstwa za, ktore nikt go jeszcze nie skazał. Nie mieli powodów ani dowodów. Być może to szczęście, albo zaciera dobrze ślady. Ale pewnego dnia, podwinie mu się noga i go dopadną. Być może to chujowa organizacja policji i brak umiejętności, dlatego wszystko uchodzi mu na sucho ale raz się potknie, przecież to tylko człowiek. Aż człowiek. Teraz trzeba czekać aż wydarzenie się odbędzie...
A więc jak myślicie... Kto wygra, za kim jesteście dajcie znać obok➡️
Pierwszy rozdział wleci jutro, ciekawe z czyjej perspektywy. 🤫Mam nadzieję, że opowiadanie wam się spodoba.
WAŻNE‼️
Mam wielkie problemy z ortografią np: Gdy pisze coś muszę to słowo sprawdzić zanim je napisze dlatego kropki i przecinki czasem się pojawiają nie potrzebnie albo po prostu ich nie ma. Chcę spróbować z pisianiu ponieważ aktualnie czytanie pomaga zapomnieć o złych rzeczach, i pisanie umila czas...
CZYTASZ
Nazarov czy Venom?
AkčníCzy znasz ich historię? Dwójka, wspaniałych kierowców, oraz dwie najwspanialsze kobiety. Za, które obaj mogliby zabić. Który jest lepszy? Czy nie zabija się, na pierwszym spotkaniu bo jeden jest lepszy od drugiego. Tego przekonamy się, gdy dołączymy...