-4-

21 4 10
                                    

Aizawa sensei birşeyler söyleyip sahaya atladı. Lida bize hemen kaçmamızı söyledi. Tam arkamızı dönecekken karşımıza bir portal çıktı. Bakugo beni durdurdu ve geriye çekti. Sınıfın yanındaydık. O portal konuşmaya başladı.

?: İzin vermeyeceğim. Memnun olduk. Bizler Kötüler Birliğiyiz. Belki biraz küstahlık etmiş olabiliriz fakat bu kahramanlık yuvasına UA lisesine davetsiz giriverdik. Amacımız All Might'ın, Barışın Sembolünün son nefesini vermesini sağlamaktır. Bildiğim kadarıyla onun buralarda biryerlerde olması lazımdı. Bir çeşit değişiklik mi yapıldı ? Neyse bu bölüm rolümü oynamam gereken yer. (Valla dalga geçmeyin bu cümlenin aynısını animede kuruyor. Oradan geçiriyorum bunu)

Bakugo, Kirishima ve ben portala doğru zıpladık. Kirishima vücudunu sertleştirip yumruk attı. Bakugo patlama yarattı. Ben ise ateş gönderdim. Ortada çıkan toz bulutundan sonra Kirishima konuştu.

Kiri: Amacına ulaşamadan önce bizim tarafımızdan yenileceğini düşünmedin mi ?

Bulut dağılınca portalın gövdesini gördük. Kendini geri topluyordu.

?: Aman aman, çok tehlikeliydi. Dorğu ya, ne kadar öğrenci bile olsanız hepiniz bir kahraman adayısınız.
13: Olamaz, uzaklaşın hemen!

Bakugo beni kolumdan tuttu ve hızla geri çekildi.

?: Benim görevim hepinizi farklı yerlere gönderip işkence çektirerek öldürmektir.

Portalı her yere dağıldı, yoğun bir rüzgar oluşturdu. Gözlerimi açtığımda Yıkım bölgesindeydik. Etrafımızda daire gibi bir sürü insan vardı. Bakugo, ben ve Kirishima dışında da başka kimse yoktu.

Bakugo: Kızıl kafa iyi misin!?

Başımı salladım. Taburcu olduktan bir gün sonra bunları yaşamak işkence gibiydi. Bakugo ve Kirishima hemen ayaklandı. Çember oluşturduk ve üstümüze gelenlere saldırıyorduk. Bakugo patlamalar yaratıyordu. Kirishima ise yumruklarıyla saldırıyordu. Gücümü toplamaya çalıştım. Ateş topu yaratıyordum.

Akemi: KATSUKİ, KİRİSHİMA ARKAMDA DURUN!!
Dediğimi yaptılar ve bana daha çok yaklaştılar. Ateş topunu villianlara yönlendirdim. Hepsi küle dönmüştü ve sadece 3 kişi kalmıştı. Onların da özgünlüğü buna dayanıklı olsa gerek. Bakugo kendisine doğru gelen iki kişiye patlama gönderdi. Kirishima ise diğer villianı yumrukladı.

Kiri: İYİ İŞTİ KAMEİ!!

Son 3 kişiyi de ikisi halletmişti.

Bakugo: Hepsi bu kadar mıydı ? Çok zayıflar
Kirishima: Tamamdır. Hadi hemen gidip diğerlerini kurtaralım.
Akemi: Biz buradaysak onlar da USB'nin içindedir.
Bakugo: Gitmek istiyorsanız gidin. Ben o Işınlanma Kapısını öldüreceğim.
Akemi: Bir anda çocukluk edeceğin mi tuttu ?
Kirishima: Hem o adamın saldı-
Bakugo: Kes sesini! Sisli mücadele edemeyeceğiz. Vakti gelince etkisizi hale getireceğim.

Bakugo'nun arkasından birşey geldiğini gördüm ve ateşimi ona doğrultup patlattım. Gücü kamufle olsa gerek yerin rengini almıştı.

Akemi: Konuşmayı kesin de plan kurun.
Bakugo: Bizim için bu beceriksizleri göndermişseler kimseye birşey olmamıştır zaten değil mi ?
Kirishima: O da doğru. Her zaman böyle sakin ve mantıklı mısın sen ? Ben seni daha çok kızgın biliyordum.
Bakugo: BEN HER ZAMAN SAKİN VE MANTIKLI BİR İNSANIMDIR SENİ FIRÇA SAÇLI PİSLİK!! (aynen böyle söylüyor)
Kiri: İşte aynen böyle.
Bakugo: İstiyorsan gidebilirsin o zaman!
Akemi: Saçmalamayı kesin de yürüyün. Çıkalım şurdan.
Kirishima: Seninle geliyorum!

--

Neredeyse sonunda Yıkım bölgesinden çıkınca gördüğümüz manzara hepimizi şoka uğrattı. All Might portal ile farklı yerlerde parça parçaydı (şuan çok anlatamadım ama animeyi izlediyseniz görmüşsünüzdür). Midoriya yumruklarıyla All Might'ın üstüne koşuyordu ki portal açıldı. Elinin yarısı girince Bakugo ve ben Işınlanma Kapısının gövdesine aynı anda saldırdık.

Forever / BakugoKatsukiXReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin