-8-

9 4 13
                                    

Hikaye sonunda ASHİDO VE AKEMİ'NİN amigo kız kıyafetli halini görüceksinizzz...

-

Maç hala başlamamıştı. Boş zaman verilmişti. Uraraka ile kızların yanına giderken koridorda Kimiko'yu gördüm.

Akemi: Uraraka-san sen geç ben gelirim sonra olur mu ?
Uraraka: Oluuur!

Kimiko'ya yöneldim.

Akemi: Abii! Ne arıyorsun burda ?
Kimiko: Seni görmeye geldim güneş ışığım.
Akemi: Ne kadar iyi yapmışsın.
Kimiko: Babam ve Akio da gelmek istedi ama işleri vardı.
Akemi: Anladım çiçeğim. Sorun değil.
Kimiko: Onu sormayacak mısın ?
Akemi: "Annemi" mi ?

Annem sözünü özellikle vurgulamıştım.

Kimiko: Akemi yapma böyle o senin iyiliği-
Akemi: İyiliğimi mi düşünüyor ?  O sadece kendini düşünüyor. Kızını desteklemiyor bile. Babam da kahramanlık işini saçma buluyor olabilir. Bunu yapamayacağımı düşünüyor olabilir. Ama en azından bana güveniyor ve beni destekliyor. Annem ise hep başarısızlıklarımı yüzüme vuruyor. Yaptığım başarılardan da memnun olmuyor. O mu iyiliğimi düşünüyor ? Düşünmesin. İstemiyorum. Geldiğin için de teşekkürler, şimdi gidebilirsin.

Yanından sıyrıldım ve hızlıca ilerledim. Arkamdan konuşuyordu ama duymamazlıktan geliyordum. Bir süre sonra kendimi bulduğum ilk boş yere attım.

Uzun bir süre odada kaldım. Artık maç vakti gelince odadan çıktım ve sahaya doğru ilerledim.

-

Sahaya çıkınca Shinso'yu gördüm.

Present Mic: İLK MAÇIMIZ BAŞLIYOR!!!

Ojiro maç öncesi çekilmişti. Aynen onun gibi bir kişi daha. Sebep olarak da hiçbirşey hatırlamadıklarını ve bunun Shinso'nun suçu olduğunu söylemişlerdi. Bunu bizi Amigo Takımı gibi giydirdiklerinde söylemişti.

MAÇ ÖNCESİ---

Kaminari ve Mineta yanımıza gelip bir sürü şey söylemişti. Hala emin olamamıştık ama bu fikir bir çoğumuza güzel geldi. Yaoyorozu'nun yardımıyla kıyafetler hazırdı. Hepimiz giyip sahaya çıkmıştık. Onların ise bizi görünce yüzleri kızardı.

Lida: Kızlara neden böyle bir şey giydirdiniz ?
Kaminari: İnanmışlar! PLAN BAŞARILI!!
Yaoyorozu: Plan mı ? Bunları yapmak için çok uğraşmıştım.
Ashido: Üzülme biz benzetiriz şimdi onları. Gel kamei-san.
Akemi: Hemen

Elimdekileri bırakıp onlara doğru yürüdük. Hızlıca kaçmaya başladılar. Eteğin boyu o kadar kısaydı ki uçuşması da ayrı eziyetti. Kirishima yolda bizi tuttu.

Kiri: Bu haliniz ne böyle ? ÇOK TATLI OLMUŞ!!
Ashido: Öyle mi ? Kandırdılar bizi ya.

Bakugo bana baştan aşağı bakıyordu. Yanakları kızarmıştı.

Ashido: Bakugo! İçin düştü sanki ?
Bakugo: yo- SEN SUS ASİT!! KİM KANDIRDI SİZİ SÖYLE ÖLDÜRÜCEM!!
Akemi: Saçmalama istersen Katsuki, hem ben beğendim.

Yalandan sırıtmaya başladım. Asla beğenmemiştim. Ama onun tepkisi hoşuma gitmişti.

Bakugo: Sen beğendiysen sorun yok.

MAÇ ANI--

Özgünlüğü nasıl işliyor bilmiyordum. Ama kesinlikle manipüle gibi bir özgünlüğe sahipti.

Mic: BAŞLAYIN!!

Ona doğru ilerledim. Hiçbirşey yapmadım. O ise konuşmaya başladı.

Shinso: Koridordaki abin miydi ? Neydi "Kimiko" mu ?

Forever / BakugoKatsukiXReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin