-6-

14 4 27
                                    


-

Bakugo ile sınıftan çıkacakken kapı önündeki görüntü hepimizin kafasını karıştırmıştı. Başka sınıflardan insanlar kapının önüne dikilmiş çıkışı engelliyordu ve asla konuşmayıp sadece bize bakıyorlardı.

Uraraka: Neler oluyor?!
Lida: Sizin 1-A sınıfıyla ne işiniz var.
Mineta: Çıkamıyoruz! Buraya neden geldiniz ki ?
Akemi: Katsuki bulaşmamak daha iyi ol-

Çantasını sırtına takıp öne doğru ilerledi.

Bakugo: Rakibi araştırmak için, ufaklık.
Akemi: Saldırıdan kurtulan biziz. Festivalden önce görmek istediler.

Kapının önünde durduk.

Bakugo: Öyle yapmanın bir anlamı yok. Yolumuzdan çekilin fazlalıklar!

Lida arkadan Bakugo ve bana söylenmeye başlamıştı bile. Mor saçlı, yüzü ruh gibi olan biri kapının önünde belirdi.

?: Meşhur A sınıfına bakmak istedik. Ama bayağı kibirlisiniz. Kahramanlık bölümündeki herkes böyle midir ?

Bakugo'nun yüzü sinirli haline bürünmüştü. İleriye doğru yürüyecekken kolumda önünü kestim. İlerleyebilirdi ama o bunu yapmadı.

?: Ben kendinizi kaptırsanız bile ayağınızın altındaki halıyı çekeceğimi söylemeye geldim. Savaş ilan etmeye geldim. (BAKUGO YE ŞUNU OĞLUM)

Başka bir öğrenci bağırıyordu artık dinlemekten sıkılmıştım. Mor kafanın yanından sıyrıldım. Hemen arkamdan Bakugo geldi. Kirishima konuşunca duraksadık.

Kirishima: Bekle biraz, Bakugo! Bu konuda ne yapacaksın ? Herkesin bizden nefret etmesi senin suçun?
Bakugo: Önemli değil.
Kirishima: Ha!
Bakugo: Zirveye çıktığın sürece bir önemi yok. (O ÜNLÜ SÖZÜ TAM BURADA SÖYLEDİ İŞTE.)

Sözü bitince ilerlemeye başladım o da arkamdan geliyordu. Arkamızdan konuşanlar olmuştu tabiki de ama o başını öne eğmişti ve başka bir şey düşünür gibi dalgındı.

Akemi: heey! Katsuki bir sorun olmadığına emin misin ?

Bu soruyu ona bilmem kaçıncı soruşumdu. Ama buna rağmen hala karşılık olarak eminim diyip geçiyordu.

Bakugo: İyiyim.
Akemi: Böyle olmadığını biliyorum. Artık söyler misin ?
Bakugo: Ne dememi istiyorsun ?
Akemi: İçinde tuttuğun sorunu anlatmakla başlayabilirsin mesela.
Bakugo: Aptal deku ile ilgili. Kafamda dönüp duruyor. Özgünlüğü.
Akemi: Evet normale göre çok garip bir özgünlüğü var, fazla güçlü. Birinin özgünlüğüne çok benziyor. All Might gibi. Ama vücuduna asla uygun değil. Her yerini kırdı USB'de.
Bakugo: Onunla ilgilenmiyorum. Hadi git artık.

Evime ayrılan sokağa gelmiştim.

Akemi: Senden bir şey istesem olur mu ?
Bakugo: İstediğin şeye göre değişir kızıl kafa.
Akemi: 2 hafta sonra TV'de canlı olarak yayınlanacak bu spor festivali. Düşündüm ki beraber antreman yapmak iyi olabilir ?
Bakugo: Sana yazarım ve bir gün ayarlarız. Ama dikkat et de kafan yarılmasın Kızıl kafa. Çok üzülürsün sonra.

Alaycı bir şekilde güldü.

Akemi: Sen kendine dikkat et bence diken kafa.
Bakugo: DİKEN KAFA MIYIM BEN!
Akemi: Kapatma dümen yok mu senin
Bakugo: Kapatma dümem olsa ne yapacaksın sanki ?
Akemi: Alıp eve götür- Sadece camdan aşağıya sallıcam seni.
Bakugo: Seni öldürmem için mi J
Akemi: He ondan.
Bakugo: Geç olmadan eve git ve dikkatli ol.
Akemi: Sende öyle.

Elimi sallayıp arkamı döndüm ve ilerledim. Hala bana baktığını hissedebiliyordum. Sokağı dönünce artık düşüncelere daldım.

(Normalde hepiniz yurtta kalıyorsunuz ama farkettiyseniz önceki bölümde tatilde evdeydiniz ve bu bölümde aynı şekil eve gidiyorsunuz. Yurtlara kısa süreli ara verildi tatil olmadan önce bu yüzden eve gidiyorsunuz zaten. Yurt muhabbetini yanlış yerde koymuşum hikayeye o yüzden dağıldı bu kadar siz çok takmayın. Yurt tekrardan gelecek.)

Forever / BakugoKatsukiXReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin