-7-

14 4 22
                                    

MULTİMEYDAKİ SİZSİNİZ O PEMBE YUNUS AYRINTISI DA BU KÜÇÜKKEN Kİ BİR OYUNCAK AMA KONUŞABİLİYOOOORRRRRR.

-

Sahaya doğru çıktık. Bir sürü insan vardı çevremizde. Kirishima, Bakugo ve ben beraber yürüyorduk.

Kirishima: Çok heyecanlı değil mi ?!
Akemi: Eveeett! Ya sen, Katsuki ?
Bakugo: Hayır ben daha da hevesleniyorum.

Sadece biz değil diğer şubeler de çıkıyordu. Midnight'ın sahaya çıkmasıyla gözler ona döndü.

Akemi: İÇİNİZ DÜŞTÜ BAKIYORUM DA?!

Arkadan ikisinin de kafasına vurdum.

Midnight: Sessiz olun millet! Öğrenci temsilcisi olarak 1-A sınıfından Bakugo Katsuki!
Midoriya: Ne? Kacchan mı ?

Herkes kendi kendine söylenmeye başlamıştı.

Kirishima: Asla dayanamıyorlar dimi.
Akemi: Kahramanlık Bölümü için başka sınıfların geçen gün ne dediklerini biliyorsun Kiri. Normal tepkileri.
Kaminari: Bütün suç Bakugo'da.
Akemi: Bu suçu ona yükleme.

Bakugo mikrofonun olduğu yere çıktı. Herkes ne diyecek diye merak ediyordu.

Bakugo: Yemin ederim.. Birinci olacağım!
Akemi: Aaa! Hadi ama...
Kiri: Böyle yapacağını biliyorduk.

Herkes bağırmaya başladı. Seyirciler de bu sese dahil oldu. Lida öne çıkıp söyleniyordu.

Bakugo: Sıçrayabilmem için iyi bir basamak olun hiç olmazsa.

Sırıtmaya başladım. Gerçekten yürüyen özgüvendi bu çocuk. Ama bunu tek tatlı bulan bendim galiba çünkü çevredeki herkes hakaretler savuruyordu. Bu sözleri kendine güvendiği için söylemiyordu. Kendini köşeye sıkıştırıyordu. Ama neden ?

Yarış seçildi. Engelli parkur yarışında oynayacaktık. Başlangıç yerine gelmiştik. Bakugo'nun yanındaydım. Midnight'ın " Başla!" demesiyle beraber hepimiz koşmaya başladık. Her yer dardı ve insanlar birbirini ittiriyordu. Özgünlüğü kullanmak aptalca bir fikir gibi gelmişti ama çevreye bakınca farkettik.

Bakugo ve Akemi: İlk eleme!

Bir kuş yarattım ve üstüne çıkıp hızla ilerledim. Bakugo da arkamdan uçmuştu ve patlama yapıp ilerliyordu. Tam o anda tüm her yer buzla kaplandı havada olduğumuzdan zorlanmadık. Shoto herkesin ayaklarını dondurup ilerliyordu. Ve ilerledikçe yeri buza döndürüyordu. Bundan dolayı asla inemiyorduk. Arkamızdan Aoyama, Kiri ve Yaoyorozu geldi.

Yaoyorozu: Safsın Todoroki!
Bakugo: Böyle kolayca kurtulamayacaksın!! Yarı yarıya piç!

Önümüze geçen Mineta tam Shoto'ya vuracakken bir robot yumruğu geldi. Giriş sınavındaki 0p robotlardı bunlar. Shoto sadece birine buz tabakası gönderdi. Ateş gücünü kullanarak yukarıya doğru ilerledim ve robotların ulaşamayacağı kısıma geldim. Kendimi onların arkasından yere attım ve koşmaya başladım. Ateş gücünden yardım alarak hızlandırıyordum kendimi. Bakugo da arkamdan patlamalarla gelmişti. Önümüzdeki aşamaya düşüştü. Aşağısı gözükmeyen bir parkur ve sadece ipler var. O iplerden yürüp geçmek fazlasıyla zor olurdu. Bu yüzden ateş gücüm mükemmel. Yarattığım hayvanlarla işim kolaylaşıyordu. Hızlı bir şekilde geçecektim. Shoto hepimizden önce davrandı. Arkasından ilerledim. Bakugo beni geçmeye başlamıştı.

Bakugo: Yarış alanında af yok kızıl kafa.
Akemi: Af isteyen kim.

Onun hızlıca önüne geçtim ve Shoto'ya yaklaştım. Aşamayı geçtikten sonra üçümüz de gördüğümüz görüntüye baktık. Ateş ile ilerledim. Mayın tarlası için uğraşacak enerjim yoktu. Shoto yavaş yavaş ilerlerken Bakugo ve ben hızlı bir şekilde gidiyorduk.

Bakugo: Bu beni etkilemez! Şerefsizler (bize demiyo) yanlış kişiye savaş ilan etmeyin!!

Shoto'ya doğru bir patlama yarattı. Ben onun arkasındaydım ki hemen üstünden ilerledim. Bakugo ve Shoto birbirine saldırıyordu. Aynı zamanda da ilerliyorlardı. Benim onları geçtiğimi anlamaya vakitleri olmamıştı bile. Tam o anda arkadan bir patlama oldu. Herkes şaşkın şaşkın bakarken Midoriya havada göründü. Liderliği alıp öne geçti. Hala havadaydı inişi nasıl yapacaktı ? Shoto ve Bakugo kavga etmeyi bırakmış peşimize düşmüşlerdi.

Bakugo: Deku! Beni geçmene izin verir miyim sence ?

Üçümüzde ona yaklamıştık. O ise onu geçtiğimiz anda yerdeki mayınlara bastı ve patlattı. Biz dağılırken o ileriye uçtu. Bakugo hemen yanımdaydı. Onu kaldırıp hızlıca yarattığım hayvan üstünde uçtum.

Akemi: Kısa süreliğine misafirimsin hayatım <3
Bakugo: Öyle mi dersin ?

Sırıttı. Onun baygın olduğunu düşünmüştüm. Ama o öyle olmamasına rağmen kalkmamıştı bile. Anında patlama yaratıp bana zarar vermeden ilerledi. Koridor gibi bir yere gelince ses yükseldi.

?: Şimdi stadyuma geri dönen ilk kişi, İZUKU MİDORİYA!!

Kollarımda ufak yanıklar oluşmuştu. Ama yanıklara olan dayanıklılığım sayesinde hemen düzeldi. (Özgünlüğünüzün tanıtımında yazıyordu hatırlıyorsanız.)

Kolunu tutan Bakugo'yu görünce ona doğru koştum. Kendi kendine söyleniyordu. Nefes nefese kalmıştı.

Bakugo: Yine..Kahretsin!
Akemi: hey! Katsuki, neler oluyor ?

Kolundan tuttum. Bir şeyler tersti yüzünden belliydi.

Bakugo: Fazlasıyla kullandım. Bu beni zorladı. Özellikle bu kolumu.

Gösterdiği kola baktım. Dışarıdan kesinlikle bir sorun yoktu ama içeriden olduğu barizdi.

Akemi: Hemşire kadına gidelim, istersen ?
Bakugo: Hayır, ihtiyacım yok Kızıl Kafa. Sana ne olmuş böyle ?

Hala düzelmemiş olan birkaç yarama bakıyordu. Koluma baktı ve o bakarken yaralar kendi kendine kapandı.

Akemi: Vücudum gücüme dayanıklı. Sadece gücüme değil, ateşe de dayanıklı. Kendi kendini hemen toparlıyor.
Bakugo: Daha dikkatli ol, Kızıl kafa.
Akemi: Beni mi önemsiyorsun sen ?
Bakugo: Belki biraz.

Yanımdan ayrıldı. Midnight konuşmaya başladı. Sıralamayı söylüyordu. 4. Olmuştum. Bakugo'dan hemen sonra giriş yapmıştım yani. İkinci oyun açıklanıyordu. Süvari Savaşı yapılacaktı. (Belki hatırlarsınız, 4'lü takım oluyorsunuz herkes birbirinin bandanasını almaya çalışıyor.)

Bu işlerde gerçekten berbattım.Birinci için belirlene puan 10 Milyondu.

Bu Süvari savaşını hemen geçicem. Gerçekten çok gereksiz uzun. Spor festivalini de 8. Bölüm için yazıcam şimdi sıralamayı söyliyim.

Shinso-akemi
Uraraka- Bakugo
Midoriya-Todoroki
En önemli üçlü işte diğerleri bildiğimiz gibi. İlk maç Akemi'nin maçı

Sonraki bölümdeee görüşürüüüüüzzzz bu gece de çıkabilir. yarın da 760 kelime oldu kısa ama vallahi hastalıktan geberiyorum özüüüürrrleeerr dilerim ve votedlemeyi unutmayın <3

Forever / BakugoKatsukiXReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin