2

17 4 1
                                    

Ada'dan

Gördüğüm kişiyle şok olmuştum. Hazarr diye bağırmıştım. Evet Hazar benim kuzenim di aynı zamanda süt kardeşimdi. Almanya'da yaşıyordu ne işi vardıki burdaa...
Hazar arabayı durdurup yanıma gelmişti ve birbirimize sıkıca sarıldık.
Ne işin var burda senin Hazar.
"Ankara'da yeni bir büro açmaya karar verdim amcamdanda burda olduğunu öğrendim snapten de konuma baktım zaten buldum seni. Sevinmedin mi beni gördüğüne "
Ya sevindim ama ben ilk arabayla gelince ne biliyim başka biri sandım özür dilerim..
"Baran sandın demi "
Yok be benim için çoktan bitti o tacizci falan sandım öyle gelinir mi
"Hangi tacizci Bmw kullanır "
Off neyse iyi ben bugün fakülteyi kırim konuşalım bir yerde özledim seni ya .
"Tamam senin için sorun yoksa olur "
Yok ya 2 ders vardı zaten önemli değil.
"Hadi o zaman bin arabaya bakalım "

Evet arabaya binmiştim yol boyunca Hazar ile konuştuk. Hazar savcıydı evet Almanya'da kendi bürosu vardı şimdi Türkiyede hukukun şehri olan yerde Ankara devam ettirmek istiyormuş o yüzden gelmiş. Babam söylemiş burda olduğumu hatta karşı daireyi tutmuş...

2 saat sonra (yazarın anlatımı)

Ada ile Hazar bir cafeye gelmişlerdi konuşmak için. Konuşmaya başlamadan 2 tane caremel latte söylediler kendilerine ve garson gidince sessizliği bozan Hazar oldu..
"Nasılsın alıştınmı " Ada gözlerini boğazdan ayırıp Hazar 'a çevirdi.
"Alışmaya çalışıyorum " demişti ve tekrardan boğaza bakmaya devam etti.
"Ankara'yamı yoksa onsuzluğa mı " demişti Hazar. Bunu diyince Ada derin düşünceye gitti 1 dk falan  sonra Hazar'a dönerek..
"Onsuzluğa" demişti. Tam Hazar konuşacakken garson geldi. Hazarın kahvesini verdi tam Ada'nın kahvesi verecekken eli kaydı ve kahve Ada'nın üstüne döküldü (sıcak değil)
"Allah kahretsin" deyip hemen ayağıya kalktı Ada.
"Naptığınızın farkındamısınız" denmişti Hazar biraz sinirli ses tonuyla.
Garson Ada"ya ve Hazar'a " efendim gerçekten özür dilerim kazaydı" demişti üzgün sesiyle.
"Tamam sorun yok çoğu yere döküldü ben temizlerim siz işinize bakabilirsiniz demişti" Ada.
"Efendim gerçekten özür dilerim bi kahve daha getireyim siz temizlerken bizden olsun" demişti garson.
"Tamam olur ama bu sefer dikkat edin " deyip Hazar'a 2 dkya geleceğini söyledi ve çantasını alıp lavaboya gitti.

5dk sonra
Ada'dan devam 
Çantamda yedek crop vardı üstümdekini çıkarıp bunu giymiştim, ceketimi ve pantolonumu sildim ve lavabo dan çıktım. Tekrardan gidip yerime oturdum.
"Temizledim mi " demişti Hazar.
Evet temizledim demiştim boğaza döndü gözleri sonra. Daha yeni konuştuğumuz konuyu açmamıştı Hazar benim içinde iyi olmuştu....

1saat sonra
Artık eve geçtik. Hazarın evi yarın temizlenecekti o yüzden bugün bende kalıcaktı. Üstümü değiştirdim ve Hazar'ın yanına balkona gittim.
Sigarasını yakmış telefon ile uğraşıyordu bende yanına oturdum ve telefondan video izlemeye başladım.

2dk sonra
Video izlerken bir bildirim geldi ve yabancı numaraydıı...
.
.
.
Evet uzun bir bölüm oldu .
Acaba o mesaj kimden?
Evet hepiniz gelen kişinin Baran olduğunu sandınız ama şimdi karşılaşmayacaklar..
Devam ediyor

~HATIRLA SEVGİLİM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin