7

8 0 0
                                    

Ada'dan
İsminin anlamı deniz ile çevrilmiş küçük kara parçası demektir. Annem koymuş bana bu ismimi ilk başta deniz koymak istemişler ama babamın pek hoşuna gitmemiş bu isim hatta kavga bile etmişler bu olay yüzünden . Sonra annem bu isme yakın Ada koymak istemiş babam sevmişti bu ismi. Annem öldükten sonra babam bana bu ismi hep şöyle anlattı. "Kendini o kara parçası olarak düşün etrafında deniz var peki bu deniz olmasa ne olur Ada'nın güzelliği kalmaz şuanda küçük bi Ada'sın deniz yok ama büyüyünce bir denizin olucak güzel kızım ama şunu unutma deniz yoksa Ada yok... "
Evet benim denizim Baran olmuştu onla beraber olduğum zamanlarım o kadar güzeldi ki evet onu bir kere kaybettim ama kaybetsemde onun bir yerlerde kalbi attığını biliyordum ama eğer yine kaybedersem ve bu sefer o bir yerlerde kalbi atmıyor olursa o zaman bu Ada yerle bir olurdu.......
3 gün sonra
Ada'dan devam
Tam 3 gün geçmişti 3 gündür ne yemek yiyordum ne gözüme uyku giriyordu , dün Alper beyi aramıştım Baran'ın doktoru durum kötü olduğunu ve Baran'ın ilaçlarını kullanmadığını söyledi. Napıcaktım ben ona bişey olursa kendimi kaybederdim ben Baranı hala eskisi gibi seviyordum deli gibi aşıktım ona hala eskisi gibi biliyordum benim yüzümden öyleydi Baran . Onu toparlamam lazımdı toparlıyacaktım buna mecburdum tamam zor zamanlar yaşattı bana ama ona bişey olmasına asla izin vermiyecektim.......
Elim telefona gitti ve Baran'ın engelini kaldırdım ve aradım onu çalıyordu evet çalıyordu ve sonradan bir ses duyuldu karşı taraftan
                           
Baran:Efendim

  Ada:B-baran

Baran:Ada senmisin

Ada:Numaramımı sildin

Baran:Hayır silsem bile ezbere biliyorum ekrana bakmadan açtım o yüzden noldu sen neden aaradın  
                        
Ada:Baran iyimisin nolur iyiyim de bana bak yani off işte Baran..

Baran: Öğrendin demek iyiyim merak etme aslında o gün seni çağırdığımda anlatcaktım ama işte anlatamadım neyse bişey olmaz ölmeden de sesini duydum o bana yeter

Ada:Saçmalama Baran o nasıl laf ya

Baran:Kızım ben seni kaybettiğimde öldüm zaten şuanda aramanın sebebi biliyorum vicdanın rahat etsin diye ama yapma Ada merak etme iyiyim ben

Ada:Nerdesin gelım konuşalım bak yanında olayım yurdışına falan gidelim beraber yani tedavi ol iyileşmen için Baran

Baran:İyiyim ben gerek yok...

Ada:Bara....

Baran demeden telefon yüzüme kapandı noluyordu ki 3-4 gün önce konuşmak istiyen adam telefonu yüzüme kapatıyordu ama umrumda değildi gidicektim yanına yanında olucaktım o bana ne kadar laf söylesede ben onu bırakmıyacaktım zaten aşk vazgeçmemek bırakmamak değilmidir...

Uzun bir aradan sonra yeni bölüm attım
Siz olsanız napardınız böyle durumda yanında olur musunuz yoksa boşmu verirsiniz?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~HATIRLA SEVGİLİM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin