Ada'dan devam
Mesajın üstüne tıkladım ve okumaya başladımGizli Numara
X:Saat 12:00 da ..... Cafede bekliyor olcam konuşmamız lazım kim olduğumu boşver yarın öğrenirsin maviş...Mesajı okuduğumda şok olmuştum. Kimdi bu kim yazmıştı bunu..
Hemen Buseyi görüntülü aradım..
Konuşmaya başladık ve herşeyi anlattım..Buse:Aşkım bunu yazan Barandan başka kimse olamaz bir tek o sana maviş diyor Ada.
Ada:Bilmiyorum Buse gitsemmiki gitmek istemiyorum eğer oysa tekrardan onla yüz yüze gelmek istemiyorum
Buse:Ada saçmalama kızım konuşun nolcak bi oda hatasını anlıyacak bi konuşun
Ada:Off gıtcem tamam ama bir sorun olursa direk arıyacam yanıma gelcen
Buse:Tamam söz gelcem...Buse ile konuşmamızı bitirmiştik. Hazar'da uyumuş olmalı ona anlatmıyacaktım anlatsam oda peşimden gelir. Yatağa uzanmış bi mesaja bakıyor bide düşünüyodum
Baran ise napcaktım ne konuşcaktık off kafam çok karışıktı...Sabah
Düşünerek uykuya dalmıştım. Sabah alarmın çalmasıyla uyandım ve banyoya gittim duş aldım, saçımı düzleştirdim makyaj yaptım ve kıyafet dolabının önüne dikildim.
Hemen dolaptan beyaz kazağımı, siyah eteğimi bide siyah montumu aldım giyindim. Aşağıya indim Hazar oturmuş kahve içiyordu.
Günaydın dedim ona. "Günaydın nereye sabah sabah " demişti ne diyecek tim şimdi. Fakülteden bir arkadaşımla kahvaltıya gitcem dedim iyi yalan bulmuşdum. "Tamam dikkatli ol görüşürüz".
Görüşürüz deyip çıktım. Ve arabama bindim.Telefonumu bağlayıp "Bizden olmadı " şarkısını açtım ve bağıra bağıra söylemeye başladım.Sensiz yolu bulmak
Kolay mı sanmıştın
Kutup yıldızımdın
Üstüne üstüne ....Dediği cafeye gelmiştim arabadan indim ve anahtarımı valeye verdim. İçeri girdim garson karşıladı beni.
"Ada hanım sizsiniz demi " demişti bende kafamı salladım sadece. "Şurdaki masaya geçin beyfendi birazdan gelecek " . Yine başımı salladım ve dediği masaya oturdum. Masa tam sahile bakıyordu çok güzeldi o deniz kapalı havada. Baran'la beraber hep buraya gelirdik ve kesinlikle Baran'dı bu kişi tahmin etmek zor değildi .....Oturuyodum ve cafenin kapısı açıldı içeri beyaz gömlekli siyah pantolan giyen bide siyah gözlük takan bi adam girmişti . Gözleri beni buldu hemen ve oydu. Bana doğru geliyordu duygularımı kaybettiren gülüşümü solduran beni yarı yolda bırakan adam Baran Kaya....
Devam edicek...
😘💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~HATIRLA SEVGİLİM~
Teen FictionHerkesi, herşeyi arkasında bırakıp terk etmişti İstanbul'u Ada Demir ama sadece birini terk edememişti...