Bara'nın anlatımıyla
Ada'nın tam karşısına oturdum ve onu izlemeye başladım.O ela gözlerini o kadar çok özlemiştim ki, kokusunu , gülüşünü çok özlemiştim. O 3 ay bana 3 sen gibi gelmişti. Ama şimdi karşımdaydı evet ayrılan bendim o kadar lafı sayan bendim ama isteyerek yapmadım hiç birşeyi...
3 ay önce
Baran'dan devam
Eve geldim o kadar yorulmuştumki anlatamam. Tam odama çıkacakken babam sınırlı bir şekilde 'yanıma ' gel dedi. Bende hemen yanına gittim "otur" dedi. Tam karşısına oturdum. "Sen napmaya çalışıyosun Baran " dedi hangi konudan bahsettiğini anlıyordum galiba. "Napmaya çalışıyorum baba" demiştim. "LAN SEN BENİ ÇILDIRTACAKMISIN SEN O O#USPU KIZ YÜZÜNDEN BENİM DOST DEDİĞİM ADAMA SİLAH DAYAMAK NE DEMEK " demiş ti babam anlamıştım zaten pişman değildim yaptığım şeyden o bağırdı için sinirlenmiştim. "NAPSAYDIM BABA SENİN DOST DEDİĞİN ADAM KALKTI BENİM GÖZÜMÜN ÖNÜNDE BENİM KARIM DEDİĞİM, SEVGİLİM DEDİĞİM İNSANA YAVŞADI ONA DOKUNMAYA ÇALIŞTI NAPSAYDIM ÖZÜR DİLEYİP HAKLISINIZ DEYİP DURSAMIYDIM ORDA"demiştim babam sinirlenmişti belliydi ama umrumda değildi kimse benim kadınıma el süremezdi. Babam birşeydemedi tam çıkacekken evden. " BİDAHA O KIZA LAF SÖYLEDİĞİNİ DUYMIYACAM BABA "demiştim ve ardından babam "EĞER O KIZLA KONUŞMAYA DEVAM EDERSEN BARAN NE O KIZI YAŞATIRIM NE SENİ NE ANNENİ YAPARIM BUNU BİLİYOSUN"demişti. Bana bişey yapsa umrumda olmazdı ama anneme ve adaya birşy yaparsa o zaman baba falan demezdim.....
(İlerki bölümlerde buranın devamı gelcek)Şimdiki zaman
Ada'dan devam
Baran tam gelip karşıma oturmuşdu. Bana bakıyordu konuşmuyordu çok özlemiştim onu şuanda o kadar ihtiyacım vardıkı ona sarılmaya onun kokusunu çekmeye ama yapamazdım o sözleri o gece benim aklımdan çıkmıyordu. " Ne konuşcaksın "dedim dayanamayarak. " O geceyi" demişti. "Bunun içinmi çağırdın o güne dair hiç birşey konuşmak istemiyorum Baran " diyip hızla ayağıya kalktım tam gidecekken arkadan kolumu tuttu ve kendine doğru çekti birbirimize çok yakındık. "Otur şuraya konuşucaz beni neden bırakıp gittiğini İstanbul'u neden terk ettiğini konuşcaz" demişti. "Neden bırakıp gittiğimi " hemen kolumu ondan kurtardım karşısına geçip bağırmaya başladım "SENİN YÜZÜNDEN SENİN YÜZÜNDEN TERK ETTİM BEN O GECE SÖYLEDİĞİN HERŞEY YÜZÜNDEN ANLADINMJ YETER BIRAK BENİ RAHAT BIRAK HAYATIMI MAHVETTİN YETER BARAN GİT BURDAN BU ŞEHİRDEN BANA RAHAT NEFES ALDIR ARTIK YETERR" demiştim..
Baran birşy dememişti susup kalmıştı hemen ceketimi ve çantamı alıp arabaya bindim ve dolan gözlerimi dışarı akmasını bıraktım tam o an 3 ay önce söyledikleri herşey beynimde dolanmaya başladı ve en çok canımı yakan sözü şuydu SADECE SENİN CANINI YAKMAK İÇİN SENLE OLDUM....DEVAM EDİYOR....
😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~HATIRLA SEVGİLİM~
Teen FictionHerkesi, herşeyi arkasında bırakıp terk etmişti İstanbul'u Ada Demir ama sadece birini terk edememişti...