5

12 3 0
                                    

3 ay önce devam
Baranın anlatamıyla
Babam dediğini yapıyordu Adayla görüştüğümde ya annem ya Adaya birşey oluyordu, onlara birşey olursa yaşayamazdım tek çarem Adadan ayrılmak kaldı. Soğutmaya çalıştım soğumadı bu olayı tabikide ona söyliyemezdim tek çarem bu gece sahile çağırıp ayrılacaktım..
2 saat sonra
Şuanda oturmuş Adayı bekliyordum napcaktım bilmiyorum ama ona zarar gelmemesi için elimden geleni yapıcaktım....
Ben bunları düşünürken gelmişti "Baran" dedi o duymayı tek sevdiğim sesiyle ayağa kalktım ve sıkı sıkı sarıldım o bilmiyordu son kez sarıldığımızı..
Dayanamayıp artık kayalıkların oraya oturturdum ve bana döndü. "Ne konuşcaz sevgilim " demişti şuanda o kadar zordu ki benim için......
"Ben ayrılmak istiyorum Ada"dedim düz tonla haliyle şaşırdı , gözü hafifden doldu ve bana " ne demek ayrılalım, şakamı yapıyosun Baran "demişti. Uzatıcaktı ve benim için zor olacakdı ve artık benden soğması için birden aklıma gelenleri söylemeye başladım onun için daha iyi bi hayatı yaşaması için...
" Ayrılmak istiyorum işte olmuyor A'da yapamıyorum artık senle farkındaysan ikimizde farklı dünyanın insanlarıyız sen enerji dolu bi kızsın temiz iyi kalpli birisin ben ise sert sınırlı bi adamım"demiştim ve hızlıca ayağa kalktı ve dolan gözlerinden yaşlar akmaya başladı ve ardından bu sözleri söyledi "NE DEMEK FARKLI DÜNYANİN İNSANIYIZ NEDEN OYUN OYNADIN O ZAMAN BENLE 3 SENE NEDEN KANDIRDIN NEDEN HA NEDEN BARAN" bende ayağıya kalktım o bağırınca bağırmaya başladim kısacası daha çok üzülmemesi için söylemeye başladım"YA OLMADI İŞTE ZORLAMA BIRAK ARTIK AYRILALIM HEM BEN SANA ACI VERMEK İÇİN OLDUM.." dedim ve o sözüm ağırdı biliyorum ama yapmak zorundaydım.......
Yazarın anlatımıyla
İki genç o gece birbirine bağırarak laf söylediler ve yollarını ayırdılar o yolu yapmak zor olacaktı ama o yol tekrardan eskisi gibi olacaktı ikiside emindi.
Genç kız o adamın sözlerinden sonra eve gidene kadar ağladı hıçkıra hıçkıra çünkü o sözler onun canını yakmıştı kimin canı yanmazdıki..
Genç adama bakarsak eğer sinirli sert ciddi asla ağladığı görünmeyen Baran Kayanın ağladını gördü o İstanbul sokakları Adanın canı yandığı içinde onun canı yanıyordu, onu kırdığı için onu üzdüğü için kalbi acıyordu ama mecburdu. Baran babasını tanıyordu işine çok önem veren adamdı babası ve dediğini yapardı eğer sinirlenirse ailesini bile görmezdi. İkiside ağlayarak İstanbul sokaklarında dolaştılar ikiside eve gitmediler ağladılsr daha ayrılalı 1 saat olmadan bile özlediler birbirlerini acaba bu İstanbul tekrardan onları yanyana görücekmidi , aca o sokaklar ağlayarak gezen iki genci değilde el ele dolaşan çifti geri görücekmidi. İki genç de bu gece yıkılmışlardı. Genç adam kendini soğuttu genç kız ise bidaha aşık olmayacağına yemin etti. Evet genç kız o gece tüm duygularını, tüm hislerini kaybetti kim bilirdiki o gece İstanbul'u bile kaybedeceğini, o sahili el ele gezdiği sokakları..
Genç kız o gece kararlı bir şekilde İstanbul'u terk edicekti unutucaktı bu sahili bu sokakları ama genç adamı unutacakmıdı onu bilemiyordu.. ..

Devam ediyor
😘😘

~HATIRLA SEVGİLİM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin